Geocache.fi uudistus, ongelmat jne.

Ylläpidon tiedoituksia ja höpötystä sivustoa koskien
Avatar
Giliad
Viestit: 224
Liittynyt: Pe 29.08.2008 8:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Geocache.fi uudistus, ongelmat jne.

Viesti Kirjoittaja Giliad » Ti 11.12.2012 1:01

haksu10 kirjoitti:Toistaiseksi siis GPX:t on saatavilla ja peräti omilla tiedoilla varustettuna mutta alkaa tuntumaan että olenko uppoamassa lopullisesti suohon GPX:n kanssa.
Nämä pienetkin ongelmat ratkeaa kyllä aina niin huimalla vauhdilla, että välillä hirvittää. Notta kiitosta vain jälleen kerran.

Jos yhtään lohduttaa, niin mitään muita ongelmia en GPX:ssä havainnut. Ja on siinä sekin puoli, että kun nuo GPX:t ovat ainakin minulle valtavan hyödyllisiä, eivät harvakseltaan vastaan tulevat pienet ongelmat minua käyttäjänä juuri häiritse. Etenkään, kun ne nähtävästi korjataan jotakuinkin ajatuksen nopeudella :)

arnevala
Viestit: 257
Liittynyt: To 13.09.2012 17:24

Re: Geocache.fi uudistus, ongelmat jne.

Viesti Kirjoittaja arnevala » Ti 11.12.2012 14:06

En tiedä onko tullut uudistuksessa vai ollut jo aiemmin, mutta hakutuloksen listauksesta en löydä linkkiä joka veisi kätkökuvaukseen geocache.fi sivustolla. Tarjolla oleva linkki vie geocache.com sivuston kuvaukseen. Kuntakartalta sain sellaisen listauksen, missä oli nimessä linkki fi-sivustolle ja waypointissa com-sivustolle. Vaan kun tuolta hakusivulta haun tekee, niin ei tule kun tuo linkki com-sivustolle. Kartalta tietysti pääsee, vaan kun listauksesta on helpompi etsiä nimen perusteella.

Mysteerien kanssa on tässä pientä probleemin poikasta, kun nuo naattien päivitykset ja kommentit ei synkkaannu. Ja noissa hakutoiminnoissa on tullut käytettyä sekä fi-sivuston hakuja, että pocket queryja. Meinasin nyt etsiä mysteerejä ja käsin ne muutamat ratkaistut päivittää ristiin, mutta hankalaksi meinaa mennä.

Tilhet
Viestit: 741
Liittynyt: Ma 05.10.2009 21:29

Re: Geocache.fi uudistus, ongelmat jne.

Viesti Kirjoittaja Tilhet » Ti 11.12.2012 17:58

arnevala kirjoitti:En tiedä onko tullut uudistuksessa vai ollut jo aiemmin, mutta hakutuloksen listauksesta en löydä linkkiä joka veisi kätkökuvaukseen geocache.fi sivustolla. Tarjolla oleva linkki vie geocache.com sivuston kuvaukseen. Kuntakartalta sain sellaisen listauksen, missä oli nimessä linkki fi-sivustolle ja waypointissa com-sivustolle. Vaan kun tuolta hakusivulta haun tekee, niin ei tule kun tuo linkki com-sivustolle. Kartalta tietysti pääsee, vaan kun listauksesta on helpompi etsiä nimen perusteella.
Samalla tavoin kuin gc.fi:n etusivun "Uusimmat geokätköt" -listasta, myös hakulistasta löytyy informaatioon/tietoon viittava valkoinen i-kirjain sinisellä taustalla, eli tällainen. Klikkaapa sitä :)

arnevala
Viestit: 257
Liittynyt: To 13.09.2012 17:24

Re: Geocache.fi uudistus, ongelmat jne.

Viesti Kirjoittaja arnevala » Ti 11.12.2012 22:09

Tilhet kirjoitti:
arnevala kirjoitti:En tiedä onko tullut uudistuksessa vai ollut jo aiemmin, mutta hakutuloksen listauksesta en löydä linkkiä joka veisi kätkökuvaukseen geocache.fi sivustolla. Tarjolla oleva linkki vie geocache.com sivuston kuvaukseen. Kuntakartalta sain sellaisen listauksen, missä oli nimessä linkki fi-sivustolle ja waypointissa com-sivustolle. Vaan kun tuolta hakusivulta haun tekee, niin ei tule kun tuo linkki com-sivustolle. Kartalta tietysti pääsee, vaan kun listauksesta on helpompi etsiä nimen perusteella.
Samalla tavoin kuin gc.fi:n etusivun "Uusimmat geokätköt" -listasta, myös hakulistasta löytyy informaatioon/tietoon viittava valkoinen i-kirjain sinisellä taustalla, eli tällainen. Klikkaapa sitä :)
Kato, noinhan se toimii. Kiitos vinkistä!
Enpä ole asiaan erityisemmin huomiota kiinnittänyt, kun tuon com:in kanssa olen juttuun tullut ja kätkökuvaukset sieltä pääsääntöisesti lukenut ja sitäkautta operoinut. Tuo kuntalistauksen tapa, missä nimen linkki vie fi-sivuston kuvaukseen ja waypointin linkki com-sivustolle olisi minusta kyllä varsin johdonmukainen tapa

Avatar
haksu10
Viestit: 3072
Liittynyt: Ke 20.12.2006 19:22
Paikkakunta: Karkku (Sastamala)
Viesti:

Re: Geocache.fi uudistus, ongelmat jne.

Viesti Kirjoittaja haksu10 » Ti 11.12.2012 23:22

arnevala kirjoitti:
Tilhet kirjoitti:
arnevala kirjoitti:En tiedä onko tullut uudistuksessa vai ollut jo aiemmin, mutta hakutuloksen listauksesta en löydä linkkiä joka veisi kätkökuvaukseen geocache.fi sivustolla. Tarjolla oleva linkki vie geocache.com sivuston kuvaukseen. Kuntakartalta sain sellaisen listauksen, missä oli nimessä linkki fi-sivustolle ja waypointissa com-sivustolle. Vaan kun tuolta hakusivulta haun tekee, niin ei tule kun tuo linkki com-sivustolle. Kartalta tietysti pääsee, vaan kun listauksesta on helpompi etsiä nimen perusteella.
Samalla tavoin kuin gc.fi:n etusivun "Uusimmat geokätköt" -listasta, myös hakulistasta löytyy informaatioon/tietoon viittava valkoinen i-kirjain sinisellä taustalla, eli tällainen. Klikkaapa sitä :)
Kato, noinhan se toimii. Kiitos vinkistä!
Enpä ole asiaan erityisemmin huomiota kiinnittänyt, kun tuon com:in kanssa olen juttuun tullut ja kätkökuvaukset sieltä pääsääntöisesti lukenut ja sitäkautta operoinut. Tuo kuntalistauksen tapa, missä nimen linkki vie fi-sivuston kuvaukseen ja waypointin linkki com-sivustolle olisi minusta kyllä varsin johdonmukainen tapa
Jossain vaiheessa varmasti nykyiset linkitykset täytyy tehdä uusiksi ja johdonmukaisemmiksi. Nyt sivusto tältäkin osin on yhtä sillisalaattia kun takana on reilun kuuden vuoden kehitystyö ilman että olisi ehtinyt edes linjauksia toiminnallisuuksiin tekemään, saati sitten muuttamaan eri osuuksia samaa linjausta noudattamaan.
7.7.2018 jälkeen kirjoittamani viestit olen kirjoittanut yksityishenkilönä ja kätköilijänä "haksu10", en sivustoon liittyvänä taikka sen ylläpitäjänä.
Kyseistä päivämäärää edeltävät viestit voivat olla sivustoon liittyviä ylläpidollisiakin viestejä.

Avatar
pipsa
Viestit: 118
Liittynyt: Ti 16.08.2011 17:44
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Geocache.fi uudistus, ongelmat jne.

Viesti Kirjoittaja pipsa » Su 30.12.2012 18:54

silläkin uhalla, että mut ristiinnaulitaan niin kysyn :)
ulkomaan löydöistä ois kyse

tuossa näkyy kaikki 4 maatani hienosti
http://www.geocache.fi/stat/fakta.php?la=EN&userid=2304

mutta kätköilijöiden loggausmäärät sivulla näkyy 3 maata (ei 4)
http://www.geocache.fi/players/finlogs.php (nimimerkki siis pipsa)

jälkimmäisestä puuttuu uusin czech republic.
käytin tuota ulkomaan löytötyökalua, joka tunnistikin noi löydöt ja totesi, että ovat jotenkin puutteelliset ja täydensi ne.
sitten odottelin yön yli niinkuin käskettiin ja tässä ollaan.

luin myös FAQ:ta mutta sieltäkään ei löytynyt suoraa selitystä aiheeseen. päivittyykö tuo Finlogs osio jotenkin eri tahdissa vai olenko mä vaan jotenkin missannut vielä jonkun vaiheen saadakseni maan näkymään tuossakin listassa?
- pipsa -

Ainomaiju
Viestit: 15
Liittynyt: Su 30.12.2012 19:06

Re: Geocache.fi uudistus, ongelmat jne.

Viesti Kirjoittaja Ainomaiju » Su 30.12.2012 19:25

pipsa kirjoitti:silläkin uhalla, että mut ristiinnaulitaan niin kysyn :)
ulkomaan löydöistä ois kyse

tuossa näkyy kaikki 4 maatani hienosti
http://www.geocache.fi/stat/fakta.php?la=EN&userid=2304

mutta kätköilijöiden loggausmäärät sivulla näkyy 3 maata (ei 4)
http://www.geocache.fi/players/finlogs.php (nimimerkki siis pipsa)

jälkimmäisestä puuttuu uusin czech republic.
käytin tuota ulkomaan löytötyökalua, joka tunnistikin noi löydöt ja totesi, että ovat jotenkin puutteelliset ja täydensi ne.
sitten odottelin yön yli niinkuin käskettiin ja tässä ollaan.

luin myös FAQ:ta mutta sieltäkään ei löytynyt suoraa selitystä aiheeseen. päivittyykö tuo Finlogs osio jotenkin eri tahdissa vai olenko mä vaan jotenkin missannut vielä jonkun vaiheen saadakseni maan näkymään tuossakin listassa?
Minulla on sama juttu, eli määrät täsmää ja kaikki ikäänkuin on mukana, mutta viimeisin ulkomaa kuitenkin puuttuu kätköilijöiden loggausmäärät -listalta.

Avatar
haksu10
Viestit: 3072
Liittynyt: Ke 20.12.2006 19:22
Paikkakunta: Karkku (Sastamala)
Viesti:

Re: Geocache.fi uudistus, ongelmat jne.

Viesti Kirjoittaja haksu10 » Su 30.12.2012 22:36

Ainomaiju kirjoitti:
pipsa kirjoitti:silläkin uhalla, että mut ristiinnaulitaan niin kysyn :)
ulkomaan löydöistä ois kyse

tuossa näkyy kaikki 4 maatani hienosti
http://www.geocache.fi/stat/fakta.php?la=EN&userid=2304

mutta kätköilijöiden loggausmäärät sivulla näkyy 3 maata (ei 4)
http://www.geocache.fi/players/finlogs.php (nimimerkki siis pipsa)

jälkimmäisestä puuttuu uusin czech republic.
käytin tuota ulkomaan löytötyökalua, joka tunnistikin noi löydöt ja totesi, että ovat jotenkin puutteelliset ja täydensi ne.
sitten odottelin yön yli niinkuin käskettiin ja tässä ollaan.

luin myös FAQ:ta mutta sieltäkään ei löytynyt suoraa selitystä aiheeseen. päivittyykö tuo Finlogs osio jotenkin eri tahdissa vai olenko mä vaan jotenkin missannut vielä jonkun vaiheen saadakseni maan näkymään tuossakin listassa?
Minulla on sama juttu, eli määrät täsmää ja kaikki ikäänkuin on mukana, mutta viimeisin ulkomaa kuitenkin puuttuu kätköilijöiden loggausmäärät -listalta.
Pistin kyseiset tiedot käsittelevään härveliin lokituksen mukaan niin näen, mitä tuo yöllä puuhailee ja minkälaisia päivityksiä tekee. Koska ongelma voi liittyä härvelin automaattiseen ajoon en aja tuota käsipelillä, siksi vasta huomenna olen asian suhteen viisaampi.

Pistän viestiä tänne kunhan tilanne on selvinnyt.
7.7.2018 jälkeen kirjoittamani viestit olen kirjoittanut yksityishenkilönä ja kätköilijänä "haksu10", en sivustoon liittyvänä taikka sen ylläpitäjänä.
Kyseistä päivämäärää edeltävät viestit voivat olla sivustoon liittyviä ylläpidollisiakin viestejä.

Avatar
haksu10
Viestit: 3072
Liittynyt: Ke 20.12.2006 19:22
Paikkakunta: Karkku (Sastamala)
Viesti:

Re: Geocache.fi uudistus, ongelmat jne.

Viesti Kirjoittaja haksu10 » Ma 31.12.2012 14:10

haksu10 kirjoitti:Pistin kyseiset tiedot käsittelevään härveliin lokituksen mukaan niin näen, mitä tuo yöllä puuhailee ja minkälaisia päivityksiä tekee. Koska ongelma voi liittyä härvelin automaattiseen ajoon en aja tuota käsipelillä, siksi vasta huomenna olen asian suhteen viisaampi.

Pistän viestiä tänne kunhan tilanne on selvinnyt.
Nyt ulkomaanlöytötiedot ovat kohdallaan ja myös ilman outoja | - merkkejä.

Selvisi että kyseisiä tietoja ylläpiti kaksi eri härveliä. Oikea härveli on erillinen osuus mutta lisäksi aamuyön yleisajohärveliin oli jäänyt sama päivitysrutiini joka teki vanhanmallista ja virheellistä päivitystä. Koska aamuyöpäivittäjä oli oikean härvelin jälkeen ajastettu niin se jyräsi oikeat tiedot.

Väärä osuus on nyt poissa joten homma rullaa taas oikein.
7.7.2018 jälkeen kirjoittamani viestit olen kirjoittanut yksityishenkilönä ja kätköilijänä "haksu10", en sivustoon liittyvänä taikka sen ylläpitäjänä.
Kyseistä päivämäärää edeltävät viestit voivat olla sivustoon liittyviä ylläpidollisiakin viestejä.

Avatar
pipsa
Viestit: 118
Liittynyt: Ti 16.08.2011 17:44
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Geocache.fi uudistus, ongelmat jne.

Viesti Kirjoittaja pipsa » Ma 31.12.2012 18:27

näin tekee! Jee! on se kone! :) kiitos jälleen!
- pipsa -

Avatar
haksu10
Viestit: 3072
Liittynyt: Ke 20.12.2006 19:22
Paikkakunta: Karkku (Sastamala)
Viesti:

Re: Geocache.fi uudistus, ongelmat jne.

Viesti Kirjoittaja haksu10 » Ma 31.12.2012 20:53

Hyvää Uutta Vuotta!

Otin hieman ennakkoa ja vaikka vielä on reilu kolme tuntia vuoden vaihteeseen niin (toivottavasti) kaikki vuoden vaihtuessa voimaan astuvat kuntaliitokset on nyt joka paikkaan päivitetty (kätkötietokanta, paikkakuntatietokanta, sijaintimäärittäjä, kuntakarttakuvat apudatoineen jne jne jne...)

Huoh, onneksi vuosi vaihtuu vain kerran vuodessa, on tässä semmoinen säätäminen :(

Mutta jos virheitä jossain huomaa niin niistä voi tänne avautua. Kaikkiaan 16 kuntaa katoaa historian hämärään ja varsinkin kuntakarttakuva vaati melkoista tarkkuutta että saa oikeat kunnat yhdistettyä ja tarpeettomat rajaviivat katoamaan, ja virheitä voi olla tullut.

PS: Muistakaa että omien tilastojen kuntakarttakuva (kuten muutkin tilastokuvat) päivittyy vain, jos edellisestä kuvan muodostuksesta on vähintään 3 tuntia. Siispä vielä kuva voi olla väärä mutta keskiyön hetkellä pitäisi olla siis ajan tasalla.
7.7.2018 jälkeen kirjoittamani viestit olen kirjoittanut yksityishenkilönä ja kätköilijänä "haksu10", en sivustoon liittyvänä taikka sen ylläpitäjänä.
Kyseistä päivämäärää edeltävät viestit voivat olla sivustoon liittyviä ylläpidollisiakin viestejä.

Avatar
Pretty.Killswitch
Viestit: 425
Liittynyt: Ti 29.05.2012 10:01
Paikkakunta: Savo

Re: Geocache.fi uudistus, ongelmat jne.

Viesti Kirjoittaja Pretty.Killswitch » Ti 01.01.2013 12:55

Mikkelin ja Savitaipaleen välissä taitaa olla joku no mans land? Näkyy ainaki mun kartassa harmaana.
E: Ja samoin Kuortaneen ja Alajärven välissä.
X

Avatar
haksu10
Viestit: 3072
Liittynyt: Ke 20.12.2006 19:22
Paikkakunta: Karkku (Sastamala)
Viesti:

Re: Geocache.fi uudistus, ongelmat jne.

Viesti Kirjoittaja haksu10 » Ti 01.01.2013 14:16

Pretty.Killswitch kirjoitti:Mikkelin ja Savitaipaleen välissä taitaa olla joku no mans land? Näkyy ainaki mun kartassa harmaana.
E: Ja samoin Kuortaneen ja Alajärven välissä.
Lämmin kiitos huomioistasi!

Nämä palat olivat jääneet kadonneen kunnan mukaisiksi koska eivät muutosvaiheessa taikka edes tarkastuksessa osuneet silmiini. Nyt palat on liitetty uusiin, uljaisiin kuntiin ja tein vielä lisätuijotuksen ettei enempää olisi kunnanpaloja jäänyt seikkailemaan.
7.7.2018 jälkeen kirjoittamani viestit olen kirjoittanut yksityishenkilönä ja kätköilijänä "haksu10", en sivustoon liittyvänä taikka sen ylläpitäjänä.
Kyseistä päivämäärää edeltävät viestit voivat olla sivustoon liittyviä ylläpidollisiakin viestejä.

Jyffe
Viestit: 28
Liittynyt: Ti 04.08.2009 23:30

Re: Geocache.fi uudistus, ongelmat jne.

Viesti Kirjoittaja Jyffe » Ti 01.01.2013 20:30

Huomasin, että geocache.fi sivu ilmoitti "Premiumtietoni olevan voimassa geocache.fi -sivustolla 08.01. 03:09 saakka." Geocaching.comissa premimum statukseni on kuitenkin voimassa 27.8.2013 saakka. Uudelleenvaltuutin geocache.fi sivuston käyttämään käyttäjätietojani, jolloin voimassaolotieto päivittyi 31.01. 20:25 saakka.

Nopsalla haulla en löytänyt tähän lisätietoja foorumilta tai FAQ:sta. Onko kyseessä ihan wanha kunnon bugi, vai tiedetty geocaching.com API:n ominaisuus?

vihtis83
Viestit: 641
Liittynyt: Pe 08.08.2008 16:06
Paikkakunta: Lahti

Re: Geocache.fi uudistus, ongelmat jne.

Viesti Kirjoittaja vihtis83 » Ti 01.01.2013 21:14

Minullakin näyttää tuon yläkulman mukaan olevan premium voimassa vain 8.1.2013 asti vaikka marraskuuhun asti pitäisi olla :shock:

Avatar
pipsa
Viestit: 118
Liittynyt: Ti 16.08.2011 17:44
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Geocache.fi uudistus, ongelmat jne.

Viesti Kirjoittaja pipsa » Ti 01.01.2013 21:28

lienee joku uusi ominaisuus :) mulla on sama juttu.
premium voimassa 8.1.2013 asti, oikeasti on heinäkuulle 2013
- pipsa -

hippihiiri
Viestit: 69
Liittynyt: Pe 05.01.2007 12:33
Paikkakunta: Helsinki

Re: Geocache.fi uudistus, ongelmat jne.

Viesti Kirjoittaja hippihiiri » Ti 01.01.2013 21:55

Minulla taas lukee geocache.fi:ssä "kivenalla.fi-verkkokaupasta hankittu premium on voimassa 9.4.2013 asti."
"Ylläoleva tieto perustuu kivenalla.fi-verkkokaupasta hankitun premiumin tilauspäivämäärää seuraavaan vuoden mittaiseen ajanjaksoon, koska geocaching.com ei luovuta tietoa premiumjäsenyyden varsinaisesta päättymispäivästä. geocaching.com sivustolla on omassa profiilissa nähtävissä varsinainen virallinen päättymispäivämäärä".

Olette varmaankin hankkineet jäsenyyden geocaching.comin kautta? Itse olen tosiaan ostanut sen kivenalta.

Avatar
haksu10
Viestit: 3072
Liittynyt: Ke 20.12.2006 19:22
Paikkakunta: Karkku (Sastamala)
Viesti:

Re: Geocache.fi uudistus, ongelmat jne.

Viesti Kirjoittaja haksu10 » Ti 01.01.2013 22:18

Jyffe kirjoitti:Huomasin, että geocache.fi sivu ilmoitti "Premiumtietoni olevan voimassa geocache.fi -sivustolla 08.01. 03:09 saakka." Geocaching.comissa premimum statukseni on kuitenkin voimassa 27.8.2013 saakka. Uudelleenvaltuutin geocache.fi sivuston käyttämään käyttäjätietojani, jolloin voimassaolotieto päivittyi 31.01. 20:25 saakka.

Nopsalla haulla en löytänyt tähän lisätietoja foorumilta tai FAQ:sta. Onko kyseessä ihan wanha kunnon bugi, vai tiedetty geocaching.com API:n ominaisuus?
Kun joskus pari kuukautta sitten tuhosin geocaching.com -salasanat käyttäjien tiedoista oli tämmöinen yllätys aktivoitunut (tarkemmin en voi selvittää teknisiä seikkoja koska tällöin paljastuisi pieni palanen käyttäjien asioista).

Nyt päivämäärän pitäisi olla poissa ja tilalla vain tieto, että premium on voimassa. Premiumin päättymispäivää ei voi esittää koska sitä tietoa ei ole geocaching.com:sta saatavilla; päivämäärä olikin vain järjestelmän generoima nykypäivästä viikko eteenpäin -sattumapäivämäärä.
7.7.2018 jälkeen kirjoittamani viestit olen kirjoittanut yksityishenkilönä ja kätköilijänä "haksu10", en sivustoon liittyvänä taikka sen ylläpitäjänä.
Kyseistä päivämäärää edeltävät viestit voivat olla sivustoon liittyviä ylläpidollisiakin viestejä.

Linkosuo
Viestit: 32
Liittynyt: Pe 19.12.2008 21:57

Re: Geocache.fi uudistus, ongelmat jne.

Viesti Kirjoittaja Linkosuo » Ke 02.01.2013 16:53

haksu10 kirjoitti:Hyvää Uutta Vuotta!
Mutta jos virheitä jossain huomaa niin niistä voi tänne avautua. Kaikkiaan 16 kuntaa katoaa historian hämärään ja varsinkin kuntakarttakuva vaati melkoista tarkkuutta että saa oikeat kunnat yhdistettyä ja tarpeettomat rajaviivat katoamaan, ja virheitä voi olla tullut.
Hienoa että ennätit säätämään kunnat kohdilleen. Sellaisen häikän huomasin, että ex-Kiikoisten kätköille näkyy uusi kunta (Sastamala) oikein, mutta maakunta on edelleen Satakunta (po. Pirkanmaa).

Avatar
haksu10
Viestit: 3072
Liittynyt: Ke 20.12.2006 19:22
Paikkakunta: Karkku (Sastamala)
Viesti:

Re: Geocache.fi uudistus, ongelmat jne.

Viesti Kirjoittaja haksu10 » Ke 02.01.2013 17:56

Linkosuo kirjoitti:
haksu10 kirjoitti:Hyvää Uutta Vuotta!
Mutta jos virheitä jossain huomaa niin niistä voi tänne avautua. Kaikkiaan 16 kuntaa katoaa historian hämärään ja varsinkin kuntakarttakuva vaati melkoista tarkkuutta että saa oikeat kunnat yhdistettyä ja tarpeettomat rajaviivat katoamaan, ja virheitä voi olla tullut.
Hienoa että ennätit säätämään kunnat kohdilleen. Sellaisen häikän huomasin, että ex-Kiikoisten kätköille näkyy uusi kunta (Sastamala) oikein, mutta maakunta on edelleen Satakunta (po. Pirkanmaa).
Kas, enpä huomannutkaan että kunnan lisäksi myös maakunta vaihtui Kiikoisten kätköjen osalta. Kiitän huomiosta ja nyt kätköt ovat oikeassa maakunnassakin.
7.7.2018 jälkeen kirjoittamani viestit olen kirjoittanut yksityishenkilönä ja kätköilijänä "haksu10", en sivustoon liittyvänä taikka sen ylläpitäjänä.
Kyseistä päivämäärää edeltävät viestit voivat olla sivustoon liittyviä ylläpidollisiakin viestejä.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Ylläpidon tiedotteet”