Geocache.fi uudistus, ongelmat jne.

Ylläpidon tiedoituksia ja höpötystä sivustoa koskien
Avatar
ZeroOne
Viestit: 206
Liittynyt: To 17.12.2009 13:27

Re: Geocache.fi uudistus, ongelmat jne.

Viesti Kirjoittaja ZeroOne » Pe 26.10.2012 16:21

stebu kirjoitti:En löytänyt yhtä nimimerkkiä täältä: http://www.geocache.fi/players/ids.php
Onkohan tuo lista ajantasalla?
Kysyn haksun puolesta: mikä nimimerkki sieltä puuttuu?

Avatar
stebu
Viestit: 612
Liittynyt: Pe 02.11.2007 0:25
Paikkakunta: Vantaa

Re: Geocache.fi uudistus, ongelmat jne.

Viesti Kirjoittaja stebu » Pe 26.10.2012 16:53

ZeroOne kirjoitti:
stebu kirjoitti:En löytänyt yhtä nimimerkkiä täältä: http://www.geocache.fi/players/ids.php
Onkohan tuo lista ajantasalla?
Kysyn haksun puolesta: mikä nimimerkki sieltä puuttuu?
No kun urkintani kohde paljastui jo tuossa naapuriketjussa, niin "rittak":ta en löytänyt-
-stebu

Avatar
Maitomies
Viestit: 645
Liittynyt: To 17.11.2011 21:13
Paikkakunta: Hattula
Viesti:

Re: Geocache.fi uudistus, ongelmat jne.

Viesti Kirjoittaja Maitomies » Pe 26.10.2012 16:55

ZeroOne kirjoitti:
stebu kirjoitti:En löytänyt yhtä nimimerkkiä täältä: http://www.geocache.fi/players/ids.php
Onkohan tuo lista ajantasalla?
Kysyn haksun puolesta: mikä nimimerkki sieltä puuttuu?
liittynee tuohon :wink:
http://www.geocache.fi/bulletin/viewtop ... 716#p51716
- Maitomies -
Onnellinen ihminen kulkee usein vakaasti polkua, jota tuhat onnetonta väittää vääräksi.
https://maitomies.wordpress.com
https://www.facebook.com/geo.maitomies

Avatar
haksu10
Viestit: 3072
Liittynyt: Ke 20.12.2006 19:22
Paikkakunta: Karkku (Sastamala)
Viesti:

Re: Geocache.fi uudistus, ongelmat jne.

Viesti Kirjoittaja haksu10 » Pe 26.10.2012 17:35

stebu kirjoitti:
ZeroOne kirjoitti:
stebu kirjoitti:En löytänyt yhtä nimimerkkiä täältä: http://www.geocache.fi/players/ids.php
Onkohan tuo lista ajantasalla?
Kysyn haksun puolesta: mikä nimimerkki sieltä puuttuu?
No kun urkintani kohde paljastui jo tuossa naapuriketjussa, niin "rittak":ta en löytänyt-
Nyt löytyy.

Jotta listat eivät olisi pidempiä kuin nälkävuodet on käytössä ollut suodatuksia. Nyt suodatukset poistettu ja nälkävuodet on edessä (nooh, niitä mulla on ollutkin jo 6 vuotta joten tuttua huttua, muille voikin olla vaikeampaa).
7.7.2018 jälkeen kirjoittamani viestit olen kirjoittanut yksityishenkilönä ja kätköilijänä "haksu10", en sivustoon liittyvänä taikka sen ylläpitäjänä.
Kyseistä päivämäärää edeltävät viestit voivat olla sivustoon liittyviä ylläpidollisiakin viestejä.

Avatar
haksu10
Viestit: 3072
Liittynyt: Ke 20.12.2006 19:22
Paikkakunta: Karkku (Sastamala)
Viesti:

Re: Uusien kätköjen lista..

Viesti Kirjoittaja haksu10 » Pe 26.10.2012 23:55

Hälyjä lähti tänään myöhässä kolmesta kätköstä, mitä suurimmat pahoittelut! Nämä on nyt hyvitetty.

Tänään oli käytössä uusi paikkakunnan selvittävä härveli. Testeissä kaikki meni hienosti mutta kaiken varalta olen istunut illan odottamassa mahdollisia julkaisuja. Kuinka ollakaan, nälkä iski ja täytyi käydä syömässä ja ilmeisesti webbikamerani vuotaa tarkastajille koska tietty juuri tällöin julkaisut alkoivat :evil:

Niinpä hieman myöhässä pääsin valvomaan mitä tapahtuu, ja valitettavasti kävi niin että hälytykset eivät lähteneetkään koska hälytysjärjestelmä ei päässyt käsiksi tietokantaan. Hätäkorjausten jälkeen laitoin hälytykset matkaan.

Varsinainen vika muodostui monesta tekijästä:
1) haksu10, joka ei tiennyt php:n hakemistonvaihtokäskyn vaikutuksesta näennäisesti ulkoisesti shell_exec:llä suoritettavaan skriptiin
2) paikkakunnan selvittävästä härvelistä, jonka teknisen toiminnan kannalta oli järkevin vaihtaa hakemistoa sen käyttämään
3) paikkakunnan selvittävän härvelin sijoittamisesta eri hakemistoon kuin missä muu havainto- ja hälytyshärvelistö sijaitsee
4) hälytyshärvelin sisältämässä include-käskyssä käytetty suhteellinen hakemistomääritys absoluuttisen sijaan

Mikäli näistä neljästä tekijästä mikä tahansa olisi ollut toisin ei ongelmaa olisi esiintynyt :(

Pahoitteluni vielä kerran viiveestä!
7.7.2018 jälkeen kirjoittamani viestit olen kirjoittanut yksityishenkilönä ja kätköilijänä "haksu10", en sivustoon liittyvänä taikka sen ylläpitäjänä.
Kyseistä päivämäärää edeltävät viestit voivat olla sivustoon liittyviä ylläpidollisiakin viestejä.

Avatar
haksu10
Viestit: 3072
Liittynyt: Ke 20.12.2006 19:22
Paikkakunta: Karkku (Sastamala)
Viesti:

Re: Uusien kätköjen lista..

Viesti Kirjoittaja haksu10 » La 27.10.2012 0:02

Ma.Meri kirjoitti:Miksei uusien kätköjen listauksessa enää näy läheskään kaikkien kätköjen sijaintipaikkakuntia niinkuin ennen? Aikaisemmin oli mukava kahtoa listaa kun näki milloin uusi kätkö on julkaistu kotiseuduille tai edes samaan maakuntaan, nyt sijaintikuntia ei näy ollenkaan! :cry:
Kuten mokaraporttini kertoo, on uusi paikkakunnan määrittävä härveli liittynyt mukaan sekasotkuun. Kyseinen härveli teknisesti itsensä osalta toimii nyt oikein ja nätisti.

Vielä en uskalla sanoa onko tuo mukana tästä hetkestä eteenpäin vai otanko pois käytöstä ellen ole fyysisesti koneen äärellä valvomassa uusien kätköjen tuloa, mutta ainakin lähipäivinä siis tämäkin ominaisuus taas palaa takaisin.
7.7.2018 jälkeen kirjoittamani viestit olen kirjoittanut yksityishenkilönä ja kätköilijänä "haksu10", en sivustoon liittyvänä taikka sen ylläpitäjänä.
Kyseistä päivämäärää edeltävät viestit voivat olla sivustoon liittyviä ylläpidollisiakin viestejä.

Avatar
haksu10
Viestit: 3072
Liittynyt: Ke 20.12.2006 19:22
Paikkakunta: Karkku (Sastamala)
Viesti:

Re: Uusien kätköjen lista..

Viesti Kirjoittaja haksu10 » La 27.10.2012 13:57

haksu10 kirjoitti:Kuten mokaraporttini kertoo, on uusi paikkakunnan määrittävä härveli liittynyt mukaan sekasotkuun. Kyseinen härveli teknisesti itsensä osalta toimii nyt oikein ja nätisti.

Vielä en uskalla sanoa onko tuo mukana tästä hetkestä eteenpäin vai otanko pois käytöstä ellen ole fyysisesti koneen äärellä valvomassa uusien kätköjen tuloa, mutta ainakin lähipäivinä siis tämäkin ominaisuus taas palaa takaisin.
Koska mitään vikaa en löytänyt ja kaikki testit meni koko yön läpi oikein niin paikkakuntahärveli jäi mukaan hälytysjärjestelmään (tipahdin lopulta sänkyyn niin etten edes muistanut jahkailla asian suhteen vaan se jäi päälle :oops:

Mutta aamun tunteina on 3 kätköä julkaistu ja ne kaikki ovat täydellisesti onnistuneet, eli paikkakuntahärveli on antanut hienosti oikean paikka- ja maakunnan ja hälytyksetkin ovat lähteneet. Siispä uusi paikkakunnan selvittävä härveli jää nyt käyttöön ja uusille kätköille on heti paikkakunta tiedossa.
7.7.2018 jälkeen kirjoittamani viestit olen kirjoittanut yksityishenkilönä ja kätköilijänä "haksu10", en sivustoon liittyvänä taikka sen ylläpitäjänä.
Kyseistä päivämäärää edeltävät viestit voivat olla sivustoon liittyviä ylläpidollisiakin viestejä.

Avatar
Stone'5
Viestit: 873
Liittynyt: Pe 29.06.2007 13:00

Re: Geocache.fi uudistus, ongelmat jne.

Viesti Kirjoittaja Stone'5 » La 27.10.2012 17:28

Ulkomaanlöytöjen haku tällä sivulla tuottaa virheilmoituksen millä tahansa aikavalinnalla.
Fatal error: Uncaught exception 'OAuthException' with message 'Invalid auth/bad request (got a 400, expected HTTP/1.1 20X or a redirect)' in /www/gcfi/html/user/access/api.php:353
...
#1 /www/gcfi/html/user/access/load_founds.php(193): GetUsersGeocacheLogs(..., 'Stone\'5', ...)
Sivu yrittää ilmeisesti hakea kenoviivallisen nimimerkin Stone\'5 löytöjä.

Avatar
haksu10
Viestit: 3072
Liittynyt: Ke 20.12.2006 19:22
Paikkakunta: Karkku (Sastamala)
Viesti:

Re: Geocache.fi uudistus, ongelmat jne.

Viesti Kirjoittaja haksu10 » La 27.10.2012 20:10

Stone'5 kirjoitti:Ulkomaanlöytöjen haku tällä sivulla tuottaa virheilmoituksen millä tahansa aikavalinnalla.
Fatal error: Uncaught exception 'OAuthException' with message 'Invalid auth/bad request (got a 400, expected HTTP/1.1 20X or a redirect)' in /www/gcfi/html/user/access/api.php:353
...
#1 /www/gcfi/html/user/access/load_founds.php(193): GetUsersGeocacheLogs(..., 'Stone\'5', ...)
Sivu yrittää ilmeisesti hakea kenoviivallisen nimimerkin Stone\'5 löytöjä.
Näinhän sitä voisi olettaa että kenoviiva olisi syynä, mutta todellisuudessa turvallisuussyistä nimimerkki muutetaan bittikuvaksi. Muunnosoperaatiossa numerot käsitellään ensin ja sitten kirjaimet, mutta nimimerkin iso S täsmäsikin numeroon 5 ja yritettiin hakea käyttäjän 5tone'5 kätköjä josta virhe aiheutui. (Menihän tämä selitys läpi, menihän.... :D

Nyt härpäkettä muutettu ja nimimerkkisi ulkomaanlöydöt jo kantaan ajettu. Pahoittelut virees... vehkee.... vihkaa... virhaaste!
7.7.2018 jälkeen kirjoittamani viestit olen kirjoittanut yksityishenkilönä ja kätköilijänä "haksu10", en sivustoon liittyvänä taikka sen ylläpitäjänä.
Kyseistä päivämäärää edeltävät viestit voivat olla sivustoon liittyviä ylläpidollisiakin viestejä.

Avatar
Stone'5
Viestit: 873
Liittynyt: Pe 29.06.2007 13:00

Re: Geocache.fi uudistus, ongelmat jne.

Viesti Kirjoittaja Stone'5 » La 27.10.2012 20:32

haksu10 kirjoitti:Nyt härpäkettä muutettu ja nimimerkkisi ulkomaanlöydöt jo kantaan ajettu. Pahoittelut virees... vehkee.... vihkaa... virhaaste!
Nytpä toimii, kiitokset!

Avatar
gettiz
Viestit: 42
Liittynyt: Su 26.08.2012 16:45
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Geocache.fi uudistus, ongelmat jne.

Viesti Kirjoittaja gettiz » La 27.10.2012 21:31

Haksu on kyllä sellainen supersankari, etten edes Marvelin miekkosten mielikuvitus riitä moista luomaan. Kiitos Haksunaattorille sinne taas! :)
Isona minustakin tulee gerbiili, kasanukkuja!

Avatar
ZeroOne
Viestit: 206
Liittynyt: To 17.12.2009 13:27

Re: Geocache.fi uudistus, ongelmat jne.

Viesti Kirjoittaja ZeroOne » Su 28.10.2012 22:17

Olen löytänyt yhden Wherigo-kätkön (GC2JVJB) ja senkin ulkomailta. Harvempi tilastokuva täällä kuitenkaan näyttää sitä. Ainakaan nämä kuvat eivät toimi kuten olettaisin:
* Löytömäärät vuosittain ja tyypeittäin
* Perustilasto
* Haastetaulu
* Parhaat päivät tyypeittäin

Toisaalta ainakin "Päivät joina eniten eri tyyppisiä kätköjä" näyttää tämänkin kätkön. Olisiko tässä taas kyse siitä, kun Sammakko suuressa viisaudessaan vaihtoi "Wherigo":t APIssa "Wherigo Cache":ksi, vai oliko se toisin päin? Tai sitten kätkön ulkomaalaisuuskin voi vaikuttaa. Ei kiirettä korjauksen kanssa, kunhan huomasin ja raportoin talteen. :)

Avatar
haksu10
Viestit: 3072
Liittynyt: Ke 20.12.2006 19:22
Paikkakunta: Karkku (Sastamala)
Viesti:

Re: Geocache.fi uudistus, ongelmat jne.

Viesti Kirjoittaja haksu10 » Ma 29.10.2012 1:27

ZeroOne kirjoitti:Olen löytänyt yhden Wherigo-kätkön (GC2JVJB) ja senkin ulkomailta. Harvempi tilastokuva täällä kuitenkaan näyttää sitä. Ainakaan nämä kuvat eivät toimi kuten olettaisin:
* Löytömäärät vuosittain ja tyypeittäin
* Perustilasto
* Haastetaulu
* Parhaat päivät tyypeittäin

Toisaalta ainakin "Päivät joina eniten eri tyyppisiä kätköjä" näyttää tämänkin kätkön. Olisiko tässä taas kyse siitä, kun Sammakko suuressa viisaudessaan vaihtoi "Wherigo":t APIssa "Wherigo Cache":ksi, vai oliko se toisin päin? Tai sitten kätkön ulkomaalaisuuskin voi vaikuttaa. Ei kiirettä korjauksen kanssa, kunhan huomasin ja raportoin talteen. :)
Kuva
7.7.2018 jälkeen kirjoittamani viestit olen kirjoittanut yksityishenkilönä ja kätköilijänä "haksu10", en sivustoon liittyvänä taikka sen ylläpitäjänä.
Kyseistä päivämäärää edeltävät viestit voivat olla sivustoon liittyviä ylläpidollisiakin viestejä.

Avatar
haksu10
Viestit: 3072
Liittynyt: Ke 20.12.2006 19:22
Paikkakunta: Karkku (Sastamala)
Viesti:

Re: Geocaching Live & Geocache.fi

Viesti Kirjoittaja haksu10 » Ma 29.10.2012 13:27

Tltl kirjoitti:
haksu10 kirjoitti:Ulkomaankätköjen latauskäsittelyhärveli on nyt valmis ja tältä osin tilanne normalisoituu. Nyt voikin sitten kertoa jos jossain sivustolla on ongelmia ulkomaanlöytöjen tai -kätköjen suhteen.
Upea uusi systeemi, aivan loistavaa, ettei enää tarvitse pelleillä My Finds PQ:n kanssa.

Mutta. Ulkomaanlöydöissä on ongelmia Wherigojen osalta.

...

Lisäksi pari muuta ongelmaa:

Lokiseurannassa arkistoiduista ulkomaankätköistä (kaikki kätkötyypit) puuttuu etäisyystieto valitusta sijainnista.

Tämä ei liene ajantasalla. Esim. pelkästään minulla on 207 löytöä Japanissa, tämän mukaan Japanissa on yhteensä vain 115 loggausta.
http://www.geocache.fi/players/worldlist.php
Kiitos kiitoksesta!

Ulkomaanwherigojen ongelmia on nyt ratkottu ja tilastokuviasi tuijotettu, ehkäpä nyt tilanne on parempi. Kerro jos huomaat vielä virheitä; itse tarkastelen meneekö jatkossa tuo wherigokirjaaminen tietokannan osalta oikein.


Arkistoiduista ulkomaankätköistä puuttuu etäisyystieto koska niihin ei saa apin kautta koordinaatteja. Asiaan ei ole tulossa muutosta koska Groundspeak, Inc.:n (geocaching.com) edustaja ilmoitti api-kehittäjäfoorumilla tätä koskien seuraavasti:
Unfortunately we can't allow users to search for archived caches for the reasons stated by me a couple years ago here.
The reason we allow you to see coordinates on the website for archived caches that you have found in the past is that we have control over how they are displayed on maps and search results (ie not at all). We lose that control through the API so the coordinates are not sent.

(Vapaa suomennos: Groundpeak, Inc. ei anna koordinaatteja apista koska tällöin he eivät voi valvoa, ettei arkistoituja kätköjä näytetä missään kartalla tai hakutuloksissa)


Loggausten maailmanlistan osalta tarkastelen vielä asiaa, onko tuo korjaantunut itsekseen vai pitääkö kaivaa logiikka, mistä ihmeestä tuo lista tulee :P
7.7.2018 jälkeen kirjoittamani viestit olen kirjoittanut yksityishenkilönä ja kätköilijänä "haksu10", en sivustoon liittyvänä taikka sen ylläpitäjänä.
Kyseistä päivämäärää edeltävät viestit voivat olla sivustoon liittyviä ylläpidollisiakin viestejä.

Avatar
haksu10
Viestit: 3072
Liittynyt: Ke 20.12.2006 19:22
Paikkakunta: Karkku (Sastamala)
Viesti:

Re: Geocaching Live & Geocache.fi

Viesti Kirjoittaja haksu10 » Ma 29.10.2012 14:19

haksu10 kirjoitti:
Pete_P kirjoitti:Tiedot (loggausmäärät) omat tilastot kohdassa 'omat kätköt iso' eivät ole päivittyneet 29.9. jälkeen.
Tätä ei toistaiseksi pysty korjaamaan; ongelma on uuden palvelimen perusrakenteissa joita en ole ehtinyt saamaan siihen kuntoon että määrälaskenta on mahdollista.

Asia on nyt kirjattu poikkeushuomiolistalle joten tulee varmasti korjattua kunhan pääsen perusrakenteet valamaan loppuun.

Kiitos huomiosta!
Määrien pitäisi taas päivittyä. Päivitys on ajastettu aamuyöksi joten aina seuraavana päivänä on tuoreet lukemat (nooh, eihän toki kaikki lokitkaan reaaliajassa tule joten lukemaviive sallittaneen).

Aiemmin määrät laskettiin useammin kuin kerran vuorokaudessa. Tällöin kuitenkin oli tietokantarakenne niin raskas että täytyi olla kevyt aputaulu, johon tietoja siirrettiin päätaulusta, ja lasku tapahtui sitten aputaulusta.

Koska kyseinen kahden taulun rakenne itsessään tekee lisäkuormitusta niin (ellei mikään muu eteentuleva osio edellytä) nyt aputaulusta olen luopunut ja lasku tapahtuu nykyään kohtuullisen kevyestä päätaulusta. Kuitenkin laskenta muodostaa kuormituspiikin kantaan, siksi homma hoidellaan kun muuten kuormitus on pienimmillään.
7.7.2018 jälkeen kirjoittamani viestit olen kirjoittanut yksityishenkilönä ja kätköilijänä "haksu10", en sivustoon liittyvänä taikka sen ylläpitäjänä.
Kyseistä päivämäärää edeltävät viestit voivat olla sivustoon liittyviä ylläpidollisiakin viestejä.

Avatar
ZeroOne
Viestit: 206
Liittynyt: To 17.12.2009 13:27

Re: Geocaching Live & Geocache.fi

Viesti Kirjoittaja ZeroOne » Ti 30.10.2012 12:46

haksu10 kirjoitti:
Tltl kirjoitti:Ulkomaanlöydöissä on ongelmia Wherigojen osalta.
Ulkomaanwherigojen ongelmia on nyt ratkottu ja tilastokuviasi tuijotettu, ehkäpä nyt tilanne on parempi. Kerro jos huomaat vielä virheitä; itse tarkastelen meneekö jatkossa tuo wherigokirjaaminen tietokannan osalta oikein.
Kiitos, minulla ainakin se yksi Wherigo ilmestyy nyt tilastoihin. :) Ja pahoittelut tuplaraportista, muistin vain että reagoit Wherigo-ongelmiin jotenkin, mutta en muistanut että niiden ei kuitenkaan pitänytkään vielä toimia. :oops:

Avatar
haksu10
Viestit: 3072
Liittynyt: Ke 20.12.2006 19:22
Paikkakunta: Karkku (Sastamala)
Viesti:

Re: Geocaching Live & Geocache.fi

Viesti Kirjoittaja haksu10 » Ti 30.10.2012 13:54

ZeroOne kirjoitti:
haksu10 kirjoitti:
Tltl kirjoitti:Ulkomaanlöydöissä on ongelmia Wherigojen osalta.
Ulkomaanwherigojen ongelmia on nyt ratkottu ja tilastokuviasi tuijotettu, ehkäpä nyt tilanne on parempi. Kerro jos huomaat vielä virheitä; itse tarkastelen meneekö jatkossa tuo wherigokirjaaminen tietokannan osalta oikein.
Kiitos, minulla ainakin se yksi Wherigo ilmestyy nyt tilastoihin. :) Ja pahoittelut tuplaraportista, muistin vain että reagoit Wherigo-ongelmiin jotenkin, mutta en muistanut että niiden ei kuitenkaan pitänytkään vielä toimia. :oops:
Kiitokset toimivuustiedosta; ehkäpä tästä vähitellen saa sivustoa taas kasaan :)

Tuplaraportit ovat minulle hyvää harjoitusta hermojen hillintään; tällä kertaa peräti kiltillä sammakolla sain asian kuitattua vaikka listalla olisi ollut muitakin sammakoita Kuva Kuva Kuva Kuva Kuva

Tämäntasoinen räjäytystyö vaatisi sinänsä minun ylläpitämän yhden listan, jossa olisi kaikki tiedossa olevat bugit jne. koska keskustelu aina kasvaa siten ettei tilanteesta ainakaan käyttäjät pysy perillä (hyvä jos itsekään). Nooh, sitten ensi räjäytykseen (jota toivottavasti ei koskaan tule...)
7.7.2018 jälkeen kirjoittamani viestit olen kirjoittanut yksityishenkilönä ja kätköilijänä "haksu10", en sivustoon liittyvänä taikka sen ylläpitäjänä.
Kyseistä päivämäärää edeltävät viestit voivat olla sivustoon liittyviä ylläpidollisiakin viestejä.

Geomurmelit
Viestit: 374
Liittynyt: Su 07.06.2009 11:27

Re: Geocache.fi uudistus, ongelmat jne.

Viesti Kirjoittaja Geomurmelit » Ti 30.10.2012 14:44

Lokiseurannassa näyttää ilmestyneen tänään hassu pikkuhärö, satunnaisista loggauksista on kadonnut loggaajan nimmari ja lokin tyyppi, ks. kuva alla:

Kuva

Avatar
haksu10
Viestit: 3072
Liittynyt: Ke 20.12.2006 19:22
Paikkakunta: Karkku (Sastamala)
Viesti:

Re: Geocache.fi uudistus, ongelmat jne.

Viesti Kirjoittaja haksu10 » Ti 30.10.2012 15:43

Geomurmelit kirjoitti:Lokiseurannassa näyttää ilmestyneen tänään hassu pikkuhärö, satunnaisista loggauksista on kadonnut loggaajan nimmari ja lokin tyyppi, ks. kuva alla:
Kiitokset huomiosta!

Uusin versio kätködatalaturin lokiparserista näköjään olikin buginen; nyt seuraava versio käytössä ja seuraan alkavatko nuo korjaantumaan (jos, niin alkuyöhön mennessä lienee korjaantumiset valmiina).
7.7.2018 jälkeen kirjoittamani viestit olen kirjoittanut yksityishenkilönä ja kätköilijänä "haksu10", en sivustoon liittyvänä taikka sen ylläpitäjänä.
Kyseistä päivämäärää edeltävät viestit voivat olla sivustoon liittyviä ylläpidollisiakin viestejä.

Avatar
haksu10
Viestit: 3072
Liittynyt: Ke 20.12.2006 19:22
Paikkakunta: Karkku (Sastamala)
Viesti:

Re: Geocache.fi uudistus, ongelmat jne.

Viesti Kirjoittaja haksu10 » Ti 30.10.2012 21:11

haksu10 kirjoitti:Uusin versio kätködatalaturin lokiparserista näköjään olikin buginen; nyt seuraava versio käytössä ja seuraan alkavatko nuo korjaantumaan (jos, niin alkuyöhön mennessä lienee korjaantumiset valmiina).
Laitetaas uusi tavoiteaika huomisaamuun ja mainitaan, että tilastot voivat olla nyt pielessä koska lokidatassa on virheellisyyttä.

Pidentynyt korjausaika johtuu epähuomioista joita väsyneenä koodarina näköjään tapahtuu nyt roppakaupalla. Mutta hitaasti hyvä tulee (tai sitten olen eläkkeellä ennen kuin tää toimii kunnolla...)
7.7.2018 jälkeen kirjoittamani viestit olen kirjoittanut yksityishenkilönä ja kätköilijänä "haksu10", en sivustoon liittyvänä taikka sen ylläpitäjänä.
Kyseistä päivämäärää edeltävät viestit voivat olla sivustoon liittyviä ylläpidollisiakin viestejä.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Ylläpidon tiedotteet”