Trailia pukkaa....

Tänne kipataan viestiketjut (tai niiden osat) jotka ovat lähteneet käsistä, ovat outoja tahi vähemmän kiinnostavia.
Koplakopo
Viestit: 181
Liittynyt: Ke 29.08.2018 22:26

Trailia pukkaa....

Viesti Kirjoittaja Koplakopo » Su 14.06.2020 0:00

POISTETTU :-)
Viimeksi muokannut Koplakopo, Su 14.06.2020 17:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Koplakopo
Viestit: 181
Liittynyt: Ke 29.08.2018 22:26

Re: Trailia pukkaa....

Viesti Kirjoittaja Koplakopo » Su 14.06.2020 13:59

POISTETTU :-)
Viimeksi muokannut Koplakopo, Su 14.06.2020 17:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Koplakopo
Viestit: 181
Liittynyt: Ke 29.08.2018 22:26

Re: Trailia pukkaa....

Viesti Kirjoittaja Koplakopo » Su 14.06.2020 15:29

POISTETTU :-)
Viimeksi muokannut Koplakopo, Su 14.06.2020 17:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
geocache.fi
Geocache.fi
Geocache.fi
Viestit: 760
Liittynyt: To 27.09.2012 23:47

Re: Trailia pukkaa....

Viesti Kirjoittaja geocache.fi » Su 14.06.2020 16:48

Koplakopo kirjoitti:
Su 14.06.2020 15:29
Tullut mutinaa tästä ennakkoon ilmoittelusta, joten Askolan takamaille sijoittuvan trailin julkaisusta ei kuulutella täällä.
Siitä saa tiedon vain privana :lol:
Vallan hyvä idea jo senkin vuoksi, että välttämättä suurinta osaa keskustelun jäljellä olevia käyttäjiä ei kiinnosta nämä yksittäisen kätköilijän ilmoitukset omista tekemisistään.

Tämä ei koske pelkästään tätä ketjua, vaikka uuden ketjun avaaminen vain kertoakseen että tekee trailin ei välttämättä ole hyvä idea. Mutta muutoinkin paljon on "tänään minä huollan kätkön. tänään minä piilotan kätkön. tänään minä hyllytän kätkön." -puhetta, jolla ei ole mitään merkitystä edes paikkakunnan kätköilijöille, saati sitten Suomen laajuisesti.

Joten koitetaan keskustella siis asioista laajemmasta näkökulmasta vaikkei säännöissä (vielä) poissuljetakaan itsekeskeisiä viestejä.

// haksu10
Kattava ohje tilasto-ongelmien ratkaisemiseen
Kaikki ohjeet * Yhteydenotot (Yhteydenotot vain ko. sivun ohjeistuksen mukaan)

Koplakopo
Viestit: 181
Liittynyt: Ke 29.08.2018 22:26

Re: Trailia pukkaa....

Viesti Kirjoittaja Koplakopo » Su 14.06.2020 17:06

geocache.fi kirjoitti:
Su 14.06.2020 16:48
Koplakopo kirjoitti:
Su 14.06.2020 15:29
Tullut mutinaa tästä ennakkoon ilmoittelusta, joten Askolan takamaille sijoittuvan trailin julkaisusta ei kuulutella täällä.
Siitä saa tiedon vain privana :lol:
Vallan hyvä idea jo senkin vuoksi, että välttämättä suurinta osaa keskustelun jäljellä olevia käyttäjiä ei kiinnosta nämä yksittäisen kätköilijän ilmoitukset omista tekemisistään.

Tämä ei koske pelkästään tätä ketjua, vaikka uuden ketjun avaaminen vain kertoakseen että tekee trailin ei välttämättä ole hyvä idea. Mutta muutoinkin paljon on "tänään minä huollan kätkön. tänään minä piilotan kätkön. tänään minä hyllytän kätkön." -puhetta, jolla ei ole mitään merkitystä edes paikkakunnan kätköilijöille, saati sitten Suomen laajuisesti.

Joten koitetaan keskustella siis asioista laajemmasta näkökulmasta vaikkei säännöissä (vielä) poissuljetakaan itsekeskeisiä viestejä.

// haksu10
Se on kuule ihan sama mitä täällä kirjoittelee ni aina joku pahoittaa mielensä.....Siksi täällä ei oikein kukaan mitään järkevää uskalla sanoa.
Eräs lohjalainen onneksi pitää keskustelun tason korkealla ;-)

PeliMies4
Viestit: 333
Liittynyt: La 14.04.2018 11:08
Paikkakunta: Lohja

Re: Trailia pukkaa....

Viesti Kirjoittaja PeliMies4 » Su 14.06.2020 19:15

Koplakopo kirjoitti:
Su 14.06.2020 17:06
geocache.fi kirjoitti:
Su 14.06.2020 16:48
Koplakopo kirjoitti:
Su 14.06.2020 15:29
Tullut mutinaa tästä ennakkoon ilmoittelusta, joten Askolan takamaille sijoittuvan trailin julkaisusta ei kuulutella täällä.
Siitä saa tiedon vain privana :lol:
Vallan hyvä idea jo senkin vuoksi, että välttämättä suurinta osaa keskustelun jäljellä olevia käyttäjiä ei kiinnosta nämä yksittäisen kätköilijän ilmoitukset omista tekemisistään.

Tämä ei koske pelkästään tätä ketjua, vaikka uuden ketjun avaaminen vain kertoakseen että tekee trailin ei välttämättä ole hyvä idea. Mutta muutoinkin paljon on "tänään minä huollan kätkön. tänään minä piilotan kätkön. tänään minä hyllytän kätkön." -puhetta, jolla ei ole mitään merkitystä edes paikkakunnan kätköilijöille, saati sitten Suomen laajuisesti.

Joten koitetaan keskustella siis asioista laajemmasta näkökulmasta vaikkei säännöissä (vielä) poissuljetakaan itsekeskeisiä viestejä.

// haksu10
Se on kuule ihan sama mitä täällä kirjoittelee ni aina joku pahoittaa mielensä.....Siksi täällä ei oikein kukaan mitään järkevää uskalla sanoa.
Eräs lohjalainen onneksi pitää keskustelun tason korkealla ;-)
Tuntuu kaikki olevan tällaisessa paikassa väärin mitä vaan kirjottaa. Yks tuttu kerran oli kyselly veneilyalueita helsingin seudulta, yleisin vastaus oli se, että kai aikuinen ihminen tietää tuollaisen asian, ilmeisesti tuli yksi järkevä vastaus.
Jos yrität tavoitella, olen todennäköisesti nukkumassa tai piilottamassa jotain hyvin ihmeellisiä kätköjä joista ei ota kukaan selvää.

v v a m team
Viestit: 54
Liittynyt: To 11.08.2011 16:55

Re: Trailia pukkaa....

Viesti Kirjoittaja v v a m team » Su 14.06.2020 21:44

geocache.fi kirjoitti:
Su 14.06.2020 16:48
Vallan hyvä idea jo senkin vuoksi, että välttämättä suurinta osaa keskustelun jäljellä olevia käyttäjiä ei kiinnosta nämä yksittäisen kätköilijän ilmoitukset omista tekemisistään.

Tämä ei koske pelkästään tätä ketjua, vaikka uuden ketjun avaaminen vain kertoakseen että tekee trailin ei välttämättä ole hyvä idea. Mutta muutoinkin paljon on "tänään minä huollan kätkön. tänään minä piilotan kätkön. tänään minä hyllytän kätkön." -puhetta, jolla ei ole mitään merkitystä edes paikkakunnan kätköilijöille, saati sitten Suomen laajuisesti.

Joten koitetaan keskustella siis asioista laajemmasta näkökulmasta vaikkei säännöissä (vielä) poissuljetakaan itsekeskeisiä viestejä.

// haksu10
<Sarcasm on>
Mitäpä täällä sitten keskustelemaan, kannattanee tosiaan etsiä parempia foorumeita. En tosiaan tiedä, mitä "suurta yleistä intressiä" palvelee tämä viestiketju
https://www.geocache.fi/keskustelu/view ... hp?p=83146
tai tämä
https://www.geocache.fi/keskustelu/view ... hp?p=83131 , näkeehän ne labit sovelluksestakin
tai tämä, ketä kiinnostaa mitä joku Takahikiän sanomat on kertonut kätköilystä, useimmiten samat jutut aina vaan uudestaan
https://www.geocache.fi/keskustelu/view ... hp?p=83143

Tässä vain muutamia viestiketjuja etusivulta bongattuna tänään 14.6.2020, jotka on varmaankin ihan tarpeettomia, eivätkä kiinnostane suurta yleisöä. Geocache.fi -etusivua voisi myös miettiä, miksi etusivulla julkaistaan uusien kätköjen listaus, eiväthän nekään kiinnostane suurinta osaa käyttäjistä. Eli mitäpä näistä, tärkeämpi olisi miettiä lopullinen vastaus sille, mikä on onkikätkön oikea terrainluokitus.
<Sarcasm off>

Zergei
Viestit: 439
Liittynyt: Su 06.12.2015 21:35

Re: Trailia pukkaa....

Viesti Kirjoittaja Zergei » Su 14.06.2020 22:43

Elänkö minä jossain kämäsessä Inception-spinoff-maailmassa, missä ihmiset pahoittavat mieltä siitä, että mielensäpahoittamisesta on pahoitettu mieltä? Kyllä minä nyt vuorostani tästä mieleni aion pahoittaa... :| Mielestäni Haksun kanta on kyllä ihan hyvä. Ei mitään kielletty ole, mutta omaa harkintaa saa käyttää. Onko järkeä että kaikki kätköilijät täällä kuuluttaisivat etukäteen tulevat julkaisunsa omissa keskusteluketjuissaan?

No ei todellakaan, parempi tehdä ne keskitetysti tässä samassa ketjussa. Elikkäs: ajattelin ripustaa tulevana kesänä filmipurkin kuuseen, mutta saatan olla ripustamattakin. Ensin pitäisi löytää filmipurkki, ja sitten kuusi. :(

Koplakopo
Viestit: 181
Liittynyt: Ke 29.08.2018 22:26

Re: Trailia pukkaa....

Viesti Kirjoittaja Koplakopo » Su 14.06.2020 23:31

Oli miten oli...Askolan traili meneen jonoon heinäkuun puolenvälin jälkeen. Kaikille asiasta kiinnostuneille mielellään kerromme lisää.
50 kätköstä varmasti riittää iloa useammallekkin, joten eipä tarvi taaskaan kenenkään pahoittaa mieltään.
Ja eipä haittaa jos joku muukin tekisi näitä trileja tänne etelään....tilaa on ;-)

Avatar
geocache.fi
Geocache.fi
Geocache.fi
Viestit: 760
Liittynyt: To 27.09.2012 23:47

Re: Trailia pukkaa....

Viesti Kirjoittaja geocache.fi » Su 14.06.2020 23:33

Siirretty roskiin koska ketjun aloitusviestit on poistettu.
Kattava ohje tilasto-ongelmien ratkaisemiseen
Kaikki ohjeet * Yhteydenotot (Yhteydenotot vain ko. sivun ohjeistuksen mukaan)

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Roskis”