Haastekätköistä?

Keskustelua haastekätköistä
Arnyk
Viestit: 285
Liittynyt: Ti 24.08.2010 14:13

Haastekätköistä?

Viesti Kirjoittaja Arnyk » Ma 11.06.2012 11:22

Moi,

haastekätköistä. Kysyn siis tätä ihan vain tietämättömyyttäni ja jopa tyhmyyttäni :). Mielipiteitä on varmaan useita mutta ei tehdä tästä sotaa, please. :)

Eli kun teen haastekätkön. Niin onko niin että minun itseni tulisi olla suorittanut ko. haaste "esimerkkinä"? Vai onko haastekätkö sellainen, että haastetaan vain joku tekemään jotain jota itsekään en ole suorittanut? Onko tätä missään "linjattu" tai yleisesti "hyväksytty"? Groundspeakilla tuskin on tähän ohjeistusta, koska haastekätköjä ei taida edes olla. Ottivat vain "challenges"-tyypin mukaan joka ei kuitenkaan ole kätkö.

Mutta siis... onko jossain ohejnuoria tai "yleisesti" hyväksyttyjä malleja haastekätkön tekemiseksi?

Arnyk

Avatar
Garmingeo
Viestit: 194
Liittynyt: To 07.02.2008 20:51

Re: Haastekätköistä?

Viesti Kirjoittaja Garmingeo » Ma 11.06.2012 11:34

Jeps, itse pitää olla suoritettu ja lisäksi Suomesta täytyy löytyä muitakin, jotka ovat saavuttaneet tai pystyvät saavuttamaan ehdot. Käsitykseni on tällainen, voi olla myös väärä.
Nil volentibus arduum.

Avatar
arisoft
Viestit: 1224
Liittynyt: La 31.07.2010 19:49
Paikkakunta: Vantaa

Re: Haastekätköistä?

Viesti Kirjoittaja arisoft » Ma 11.06.2012 11:55

Nimitykset voi sekaantua kun on sekä pelkkiä haasteita että haastekätköjä. Haasteissa ei tarvitse itse pystyä suorittamaan sitä. Niissähän ei tavallaan ole edes omistajaa, jolta tuota voisi vaatia.

Haastekätköjen osalta GS:llä on hyvinkin iso joukko määräyksiä ja lisäksi tarkastajat keksivät niitä lisää. Haastekätköissä on oikea kätkö jossa on loggausvaatimuksena jonkin GS:n sisältöön liittyvän asian suorittaminen.

Haastekätköjen säännöt löytyvät täältä http://support.groundspeak.com//index.p ... age&id=206

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Haastekätköt”