Iso kiitos MEGAn talkoolaisille!

Avatar
gnutcha
Viestit: 274
Liittynyt: Ke 18.11.2009 22:19
Paikkakunta: Turku

Iso kiitos MEGAn talkoolaisille!

Viesti Kirjoittaja gnutcha » To 17.07.2014 11:39

Vielä hurjasti kiitoksia teille kaikille, jotka olitte mukana tekemässä Himoksen MEGAa meidän kanssa!

Emme ehtineet varmasti edes kaikkia teitä moikkaamaan tapahtuman aikana, kun viipotimme itse missä milloinkin menossa, mutta hommat tuntuivat pyörivän hyvin aina ilman meidän läsnäoloakin.

Erityiskiitos tietysti meidän aktiivitalkoopoppoolle, joka heittäytyi hommiin sellaisella antaumuksella, että huomasimme jatkuvasti hommia tehdyn siinä vaiheessa, kun itse vasta huomasimme, että jotain pitäisi tehdä. Talkooväen synkka oli erinomaista ja oma-aloitteisuus jotain ihan hurjaa. Teidän käsiin pystyi jättämään ihan minkä tahansa homman - ja hoiditte vielä kasan muuta siihen päälle. Ja minusta hienointa tässä porukassa oli välittäminen. Mega-hommien lisäksi ihmiset huolehtivat myös toisistaan (ja meidänkin syömisistä ja juomisista siinä ohessa!).

Kiitos myös sammakoille, ea-väelle, jv-väelle ja Infolaisille, joita oli taas käytössä enemmän kuin missään vuoronvarauslistoissa alunperin oli merkattu. On mahtava huomata miten tämä porukka pitää Megoja yhteisenä juttuna eli jos jotain on pielessä ja tekijä löytyy, hommat vaan hoidetaan kuntoon. Ja sammakoille erityispahoittelut! Mietittiin Joorzin kanssa ennen tapahtumaa, että otetaanko oma telttasauna mukaan. Ei otettu, mutta armas puolijoukkuetelttamme teki toisen ratkaisun vallitsevan sään kanssa ja puvunvaihtoteltassa oli järkyttävän KUUMA ihan ilman sitä pukuakin! Onneksi kukaan ei (kai) tuupertunut sinne varustautuessaan hommaan...

Tuntuu jotenkin tyhmältä kerätä tässä vaiheessa kiitoksia itse tapahtuman järjestämisestä, kun oikeasti meitä oli niin monta. Tuntuu tyhmältä myös näin muutamilla sanoilla vaan kiittää niistä kaikista työtunneista, mutta toivottavasti uskotte, että ihan koko sydämistämme ollaan kiitollisia teille kaikille Megan toteutumisesta. Nämä meidän kaksi viimeistä Megaa ovat olleet enemmän sellaisia fiilispohjaisia "mennään luontoon ja tehdään sitä, mitä itsekin haluttaisiin hyvällä porukalla tehdä" ja tuntuu, että tapahtumien luonne oivallettiin sen kaikissa vaiheissa. Meillä itsellämmekin oli kivaa ihan koko tapahtuman ajan.

Ensi vuonna on uudet tuulet uuden Megan myötä. Toivottavasti moni teistä konkareista ehtii antamaan aikaansa myös seuraaville järjestäjille ja levittämään aiempina vuosina saatuja oppeja eteenpäin :)

Ja jos joku haluaa työtodistuksen tästä Mega-pestistä, laittakaa postia tulemaan georetkemme@gmail.com! Etenkin nuoremmille (ja miksei vanhemmillekin) talkoolaisille voi olla hyötyä, jos työnhakumapissa on tieto vastuutehtävissä kansainvälisessä suurtapahtumassa :wink:

EgyLynx
Viestit: 95
Liittynyt: Su 25.08.2013 22:40

Re: Iso kiitos MEGAn talkoolaisille!

Viesti Kirjoittaja EgyLynx » To 17.07.2014 16:39

Luulen että suurin osa on jo saanut parhaimman kiitoksen mitä tommoisen tapahtuman talkoolainen voi saada, olla myös mukana ja huomata miten hyvin kaikki menee.

Ei muuta kuin kohti pikkasen paremmin meneitä! (Tai?)

Avatar
haksu10
Viestit: 3072
Liittynyt: Ke 20.12.2006 19:22
Paikkakunta: Karkku (Sastamala)
Viesti:

Re: Iso kiitos MEGAn talkoolaisille!

Viesti Kirjoittaja haksu10 » To 17.07.2014 17:01

EgyLynx kirjoitti:Ei muuta kuin kohti pikkasen paremmin meneitä! (Tai?)
Ei mun mielestäni tuo mennyt mitenkään huonosti, mutta ehkäpä jatkossa siis on luvassa pikkaisen paremmin menneitä megoja myös vaativille kävijöille :D
7.7.2018 jälkeen kirjoittamani viestit olen kirjoittanut yksityishenkilönä ja kätköilijänä "haksu10", en sivustoon liittyvänä taikka sen ylläpitäjänä.
Kyseistä päivämäärää edeltävät viestit voivat olla sivustoon liittyviä ylläpidollisiakin viestejä.

Avatar
gnutcha
Viestit: 274
Liittynyt: Ke 18.11.2009 22:19
Paikkakunta: Turku

Re: Iso kiitos MEGAn talkoolaisille!

Viesti Kirjoittaja gnutcha » To 17.07.2014 17:29

Minä käsitin tuon aiemman viestin ihan vaan postiivisena eli idea pikemminkin: "Hyvin meni ja ensi kerralla voi pyrkiä tekemään vieläkin paremman!". Tai sitten ne on nämä mun vaaleanpunaiset aurinkolasit, joiden läpi kaikki näkyy vähän valoisampana :lol:

EgyLynx
Viestit: 95
Liittynyt: Su 25.08.2013 22:40

Re: Iso kiitos MEGAn talkoolaisille!

Viesti Kirjoittaja EgyLynx » To 17.07.2014 18:56

En ollut paikalla, mutta Himos infon juttusta kaikki meni ... sanoisinko kuin naps ja kops. :) .

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “MEGA 2014 - Amazing Geocaching”