Oregon 600 koeponnistus

Kiven alla Club Garmin -asiaa
vihtis83
Viestit: 641
Liittynyt: Pe 08.08.2008 16:06
Paikkakunta: Lahti

Re: Oregon 600 koeponnistus

Viesti Kirjoittaja vihtis83 » Ke 22.07.2015 13:38

Ainakin Coloradoon nuo waypointit jää muistiin vaikka poistaa GPX:n koneesta ja välillä pitää poistaa vanhat waypointit laitteesta ettei tule raja täyteen. Tämä siis geocache.fi ladatussa GPX tiedostossa. Geocaching.com pocket queryssä taisi waypointit tulla erillisenä tiedostona ja sen kun poisti taisivat waypointit hävitä laitteenkin muistista jos nyt oikein muistan.

Avatar
Forestress
Viestit: 174
Liittynyt: La 17.09.2011 12:20

Re: Oregon 600 koeponnistus

Viesti Kirjoittaja Forestress » To 23.07.2015 11:45

Ainakaan 650:ssa waypointit eivät jää muistiin, kun poistaa .fi:stä imaistun .gpx-filen koneesta. Lista tyhjenee kokonaan, kun poistaa kaikki kätköfilet. Jäljelle jäävät vain itse luodut waypointit, jotka näkyvät samassa paikassa listana. Mulla niitä oli nyt noin 10, joten niillä tuota muistia ei saa täyteen. :wink:

Vaikka apuja tähän waypoint-dilemmaan ei oikein löytynytkään, niin sen se ainakin saa aikaan, että poistan omista kätköistäni semmoisia "nice to have" -waypointteja. Monissa muissakin kätköissä on näitäkin. Parkkeja säästelisin, mutta kaiken maailman "jos satut tulemaan tästä suunnasta kätkölle, niin tuolla 500 metrin päässä on kivan näköinen kivi" -waypointit poistaisin. Laitettakoon ne sitten vaikka naatteineen kuvaukseen. Ei ole vaan aikoihin olleet nämä gepsin rajoitukset mielessä, kun ei ole paljoa tarvinnut nykykapulan kanssa sellaisia miettiä, mutta tämäkin keskustelu toi mieleen aiemman kapulan kanssa tehdyt laskuharjoitukset tyyliin: "montako on jo ladattu? ai, 200 mahtuisi vielä. voi ei, tuosta tuli 205, ei sovi. mitenhän minä tätä pienentäisin" jne.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Kiven alla Club Garmin”