TB väärässä kätkössä?

Kätköilyyn liittyvää apua laskukaavasta kompassin käyttöön
Appe
Viestit: 2
Liittynyt: To 12.04.2007 22:27
Paikkakunta: Turku

TB väärässä kätkössä?

Viesti Kirjoittaja Appe » To 12.04.2007 22:41

Olen aloittelevahko kätköilijä, ja eteeni tuli jo seuraavanlainen pulma johon en ainakaan äkännyt mistään vielä vastausta. Löysin TB:n, mutta se on logattu eri kätköön kuin mistä sen poimin. Kysymys kuuluukin nyt, että mitäs teen? :roll: Loggaanko sen itselleni sieltä kätköstä, jossa en kuunaan ole käynyt, vai onko tällaiseen tilanteeseen olemassa jokin muu vakiintunut toimintatapa? Kiitos jo etukäteen jos joku ehtii vastata... :)

Avatar
Varvikello
Viestit: 103
Liittynyt: Ke 10.01.2007 21:05

Viesti Kirjoittaja Varvikello » To 12.04.2007 23:00

Löytyy myös toiminto "Grab it somewhere else" tjsp. Se on oikea vaihtoehto tällaisessa tapauksessa.
Että mä oon pätevä...

Appe
Viestit: 2
Liittynyt: To 12.04.2007 22:27
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Appe » To 12.04.2007 23:10

Ohops, niinhän siellä tosiaan lukeekin. Olen vissiin hiukan hätäisen sorttinen. :lol: Kiitos!

Geovius
Viestit: 738
Liittynyt: Ke 28.03.2007 13:58
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Geovius » Pe 13.04.2007 19:49

Ensinnä odotellaan vähän aikaan ja katsotaan josko se logimerkintä ilmaantuisi nettiin. Syitä myöhästyneeseen kirjaamiseen voi olla useita. Jos merkintää ei näy eikä kuulu tai muuten vaikuttaa siltä, että kyseessä ei ole kyseinen ongelma niin selvitetään logien perusteella hieman taaksepäin se missä on menty metsään. Otetaan yhteyttä viimeisen logimerkkinän tehneeseen ja katsotaan saadaanko ongelma korjattua. Jos virhe ei ole tapahtunut tuossa vaan bugin on siirtänyt joku loggaamatta sitä laisinkaan, käytetään grab ominaisuutta.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muuta apua”