Aukkopäivät sähköiseen kalenteriin

Kätköilyyn liittyvää apua laskukaavasta kompassin käyttöön
lassipit
Viestit: 6
Liittynyt: To 29.12.2016 0:06
Paikkakunta: Oulu

Aukkopäivät sähköiseen kalenteriin

Viesti Kirjoittaja lassipit » Ke 30.03.2022 20:13

Onko kukaan täältä onnistunut siirtämään omat aukkopäivänsä iCal-tiedostoksi / -linkiksi? Tällä hetkellä olen joko manuaalisesti kirjoitellut aukkopäivät ylös kalenteriin tai katsonut ne suoraan geocache.fi:stä. Toki tuokin toimii, mutta olisi helpompi katsoa tiedot suoraan kalenterista, jota kuitenkin katson päivittäin. Tai onko jotain paikkaa, josta omat aukkopäivät saisi kätevästi tekstimuodossa/tiedostona, josta ne voisi itse muuntaa iCal-muotoon?

mustakorppi
Viestit: 84
Liittynyt: To 30.05.2019 17:05

Re: Aukkopäivät sähköiseen kalenteriin

Viesti Kirjoittaja mustakorppi » To 31.03.2022 7:46

Lisätilastot-sivulta saat löytöpäivät, niistä voi laskea aukkopäivät pienenä excel-jumppana…

hiphei
Viestit: 32
Liittynyt: Pe 03.08.2018 18:25

Re: Aukkopäivät sähköiseen kalenteriin

Viesti Kirjoittaja hiphei » To 31.03.2022 11:00

lassipit kirjoitti:
Ke 30.03.2022 20:13
Onko kukaan täältä onnistunut siirtämään omat aukkopäivänsä iCal-tiedostoksi / -linkiksi? Tällä hetkellä olen joko manuaalisesti kirjoitellut aukkopäivät ylös kalenteriin tai katsonut ne suoraan geocache.fi:stä. Toki tuokin toimii, mutta olisi helpompi katsoa tiedot suoraan kalenterista, jota kuitenkin katson päivittäin. Tai onko jotain paikkaa, josta omat aukkopäivät saisi kätevästi tekstimuodossa/tiedostona, josta ne voisi itse muuntaa iCal-muotoon?
En oo fi:n puolelta onnistunut tuota tekemään mutta Project-GC:n puolelta kyllä. https://project-gc.com/Tools/NeededFoundDates

T: hiphei

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muuta apua”