Premium jäsenyys geocache.com:n kautta

Kätköilyyn liittyvää apua laskukaavasta kompassin käyttöön
andymckoira
Viestit: 98
Liittynyt: Ma 02.01.2012 12:17

Premium jäsenyys geocache.com:n kautta

Viesti Kirjoittaja andymckoira » Pe 18.10.2013 13:14

Yksinkertainen kysymys, lontoonkieltä huonosti taitamattomalta: Olen joskus heikkona hetkenä ostanut premiumjäsenyyden tuolta comin kautta. Sieltä tuli jokin viesti:

Greetings from Geocaching HQ!
You have successfully purchased a Geocaching Premium membership. We billed 30.00USD to your credit card. Your invoice number is Gxxxxxxxxxxxxxx.
Thanks for being a geocaching rock star.

Happy geocaching,
Geocaching HQ

Elikkäs onko tuo premium uusiutunut automaattisesti, vai onko minusta tullut joku rock-tähti? 8)

RH
Viestit: 45
Liittynyt: To 09.05.2013 23:34

Re: Premium jäsenyys geocache.com:n kautta

Viesti Kirjoittaja RH » Pe 18.10.2013 18:11

Jäsenyys uusiutuu automaattisesti ellei itse käy sitä estämässä elikkä onnea jatkuneesta tilauksesta 8)

Oikeasti heikompaahan on olla tuosta maksamatta, perus rottailumeininki vetää ilmaiseksi tukematta koko harrastuksen mahdollistamaa tahoa.

:evil: :evil: :evil: Corporations are bad!! :evil: :evil: :evil:

Prynde
Viestit: 139
Liittynyt: Ti 31.07.2012 17:31
Paikkakunta: Turenki, Janakkala

Re: Premium jäsenyys geocache.com:n kautta

Viesti Kirjoittaja Prynde » Pe 18.10.2013 18:18

Olet ilmeisesti ostanut automaattisesti uusiutuvana tuon. Sen kun voi ostaa myös ei-uusiutuvana jolloin pitää ensi vuonna ostaa uusi vuoden setti jos siltä vielä tuntuu.
Itse suosin tuota ei-uusiutuvaa eli maksan lisävuoden sitten kun tili sen sallii, kivempi kun ei lähde "yllätys"kuluja tililtä...

andymckoira
Viestit: 98
Liittynyt: Ma 02.01.2012 12:17

Re: Premium jäsenyys geocache.com:n kautta

Viesti Kirjoittaja andymckoira » Pe 18.10.2013 18:22

Kiitos tiedosta! Hyvä että meni itsestään. Kurjaa olisi huomenna katkoilupäivänä ollut todeta, että premium ei toimi eikä puhe-elimen navissa näy kun muutama kätkö :roll:

RH
Viestit: 45
Liittynyt: To 09.05.2013 23:34

Re: Premium jäsenyys geocache.com:n kautta

Viesti Kirjoittaja RH » Pe 18.10.2013 18:56

Mulla tulee vissiin kolmea päivää ennen transaktiota muistutus uusiutuvasta tilauksesta että pystyy perumaan jos sikseen tulee.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muuta apua”