Selainongelma

Kätköilyyn liittyvää apua laskukaavasta kompassin käyttöön
raimac
Viestit: 78
Liittynyt: Pe 04.11.2011 9:28

Selainongelma

Viesti Kirjoittaja raimac » Ke 27.02.2013 15:26

Ongelmani ei ole mikään varsinainen ongelma, onpahan vain häiritsevä. Suuri sammakko kehottaa päivittämään selaimet uudempaan versioon, sillä vanhoja selaimia ei enää tueta ja ominaisuudet lakkaavat toimimasta. Eivät ne näytä toimivan uudemmissakaan, olen jo pitkään käyttänyt IE9-selainta ja nyt muiden tapahtuneiden muutosten lisäksi myös kätkön kryptatun vihjeen kääntäminen selkokielelle lakkasi toimimasta.
Neuvoksi ei kelpaa, että käytä jotain muuta selainta, sillä käytän myös Google Chromen ja Firefoxin uusinta versiota ja niissä kääntäminen toimii. Olen vain tottunut käyttämään IE:n selainta ja nämä tapahtuneet muutokset häiritsevät. Onko kukaan muu törmännyt samanlaiseen ongelmaan ja onko siihen ehkä korjausta olemassa?

Avatar
arisoft
Viestit: 1224
Liittynyt: La 31.07.2010 19:49
Paikkakunta: Vantaa

Re: Selainongelma

Viesti Kirjoittaja arisoft » Ke 27.02.2013 16:49

IE10 on kai pian saatavilla ellei jo ole ladattavissa. Käsitin että useat nettipalvelut ovat luopumassa vain ikivanhan IE 6:n tuesta. Itse käytän IE:tä vain nettisivujen yhteensopivuuden tarkastamiseen, koska sille ne pitää tehdä erikseen eikä kaikki toiminnot silti pelaa.

Avatar
stebu
Viestit: 612
Liittynyt: Pe 02.11.2007 0:25
Paikkakunta: Vantaa

Re: Selainongelma

Viesti Kirjoittaja stebu » Ke 27.02.2013 16:56

Sammakon foorumilla on asiasta muutama säie.
Tässä yksi http://forums.groundspeak.com/GC/index. ... &p=5212031
Jotain yhteensopivuusasetusta pitäisi IE:stä käpelöidä.
-stebu

raimac
Viestit: 78
Liittynyt: Pe 04.11.2011 9:28

Re: Selainongelma

Viesti Kirjoittaja raimac » Ke 27.02.2013 19:38

No niin, IE10:n asennus poisti ongelmani ja palautti entiselleen muutkin muutokset mitä Gc.comin sivuilla oli viime aikoina tapahtunut.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muuta apua”