paperiton kätköily

Kätköilyyn liittyvää apua laskukaavasta kompassin käyttöön
Avatar
KariM1
Viestit: 126
Liittynyt: Pe 10.08.2007 10:09
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: paperiton kätköily

Viesti Kirjoittaja KariM1 » Su 13.07.2008 10:27

Ohlsonin 39e laite on sama kuin Anttilan 49e (aiemmin 99e) Hama. Helsingissä bongasin saman vehkeen Radioduon myymälästä hintaan 25e. Itselläni oli tuollainen pari vuotta autokäytössä, ja ihan ok se toimi. Yllättävän hyvin se liitinadapteripääkin kesti, vaikka vaikuttaa heppoiselta. Joskus invertteri ei lähtenyt päälle ensiyrittämällä, mutta unplug-plug -restartilla onnistui. Muuten vaivaton peli.

Tuo meni auton ja läppärin mukana eteenpäin, joten nyt ostin uuden toisenmerkkisen Partcosta n. 20e hintaan. En ole vielä kokeillut.

hhuikuri
Viestit: 337
Liittynyt: Su 16.09.2007 16:57

Re: paperiton kätköily

Viesti Kirjoittaja hhuikuri » Su 13.07.2008 16:02

Nyt olen etsinyt suunnilleen 100 viimeisintä kätköä ilman paperille tulostettuja kätkökuvauksia. Suurin osa on löytynyt vain gepsissä olevan maasto/vaikeus -tiedon perusteella, jonkun verran olen lueskellut SmartGPX:stä tai netistä kuvauksia kun ei ole purkkia alkanut löytymään. Vaikka löydöt saa suoraan kännyn kalenterimerkinnäksi, olen kuitenkin kirjanut WP:n ja jotain muuta lisätietoa taskussa kulkevaan pieneen lehtiöön.

Paperiton kätköily on toiminut pääsääntöisesti hyvin, suurimmat miinukset ovat olleet:
- Kynnys hakea muutoinkin vastenmielisiä laskumulteja kasvaa entistä suuremmaksi, koska pitkiin teksteihin upotetut ja useita muuttujia sisältävät kuvaukset ovat turhan vaivalloisia luettavia puhelimen näytöltä (vaikka kommarissa mahtuu tekstiä ruutuun tavallista enemmän), liikaa muistin varaista tietoa ja kun känny samalla toimii laskimena, menee säätämiseksi. Laskumultien tapauksessa on pakko jatkossa tulostaa kuvaukset paperille, jos niitä aikoo etsiä.
- Ellei kuvausta katso netistä, attribuuttien tiedot eivät ole käytettävissä ja tuoreimmat tiedot mahdollisista hyllytyksistä yms. puuttuvat.

Jostain syystä SmartGPX menee tilttiin, jos kuvausta yrittää hakea waypointilla. En ole vielä katsonut, onko joku yleinen bugi.

Erityisen ilahtunut olen siitä, että nyt mukana ovat kaikki Suomen kätköjen kuvaukset. Esimerkiksi äskettäisten kauemmaksi suuntautuneille reissuille oli mukava lähteä, kun ei tarvinnut etukäteen miettiä mitä purkkeja hakee, vaan pystyi napsimaan löytöjä sitä mukaa kun sopivia kohteita ilmestyi gepsin näytölle.

Netheri
Viestit: 11
Liittynyt: Ma 07.07.2008 16:43

Re: paperiton kätköily

Viesti Kirjoittaja Netheri » Su 13.07.2008 17:34

pajat kirjoitti:Näyttäisi olevan uusi tapa hoitaa kätköily ilman paperia, Locify

Minulla ensikoikeilu meni puihin kun sovellus ei suostunut asentumaan kunnolla Nokialaiseen. Sovellus on kyllä siellä mutta sillä ei ole oikeuksia luoda tarvittavaa hakemistoa kortille ja käyttö tyssää siihen. En jaksa värkätä enempää sen kanssa tänään.
Pitänee kokeilla myöhemmin uudestaan josko tämä olisi parempi kuin GeocacheNavigator

Kertokaa käyttökokemuksistanne jos joku sitä kokeilee ja saa sen toimimaan :-)
Sain asentumaan ja toimimaan. Noin alkuun pitää sanoa heti, että käyttöliittymä on todella tönkön oloinen verrattuna geocache navigaattoriin. Voi tietenkin olla tottumiskysymys. Lähimmät kätköt hakee ok, mutta niiden haettavien tyyppiä ei mitenkään voi määritellä. Kätkökoordinaatit voi tallentaa puhelimen(muistikortin) muistiin, mitä taas ei voi navigaattorissa tehdä. Tosin kun haku on vain lähimmistä kätköistä, niin eipä sillä mitään tee, tuolla tallennusmahdollisuudella. Lisäetuna tässä locifyssa nuo muut palvelut.

Henk.koht. en kyllä vaihda vielä ainakaan tähän locifyyhyn.
Geotartutettu 2008.

Avatar
pajat
Viestit: 23
Liittynyt: Ti 20.05.2008 15:36

Re: paperiton kätköily

Viesti Kirjoittaja pajat » Su 13.07.2008 23:34

Netheri kirjoitti: Sain asentumaan ja toimimaan. Noin alkuun pitää sanoa heti, että käyttöliittymä on todella tönkön oloinen verrattuna geocache navigaattoriin. Voi tietenkin olla tottumiskysymys. Lähimmät kätköt hakee ok, mutta niiden haettavien tyyppiä ei mitenkään voi määritellä. Kätkökoordinaatit voi tallentaa puhelimen(muistikortin) muistiin, mitä taas ei voi navigaattorissa tehdä. Tosin kun haku on vain lähimmistä kätköistä, niin eipä sillä mitään tee, tuolla tallennusmahdollisuudella. Lisäetuna tässä locifyssa nuo muut palvelut.

Henk.koht. en kyllä vaihda vielä ainakaan tähän locifyyhyn.
Kiitos vaivannäöstä ja kokemuksista. Kuvien perusteella vähän arvelinkin että ei taida hyödyttää vaihtaa softaa ainakaan vielä. Pitää seurailla niiden sivustoa josko se kehittyisi ja kokeilla sitten uudemman kerran kun on tylsä päivä töissä ja palkkatyö ei maistu :) ... eli joskus syksyllä.

Avatar
KariM1
Viestit: 126
Liittynyt: Pe 10.08.2007 10:09
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: paperiton kätköily

Viesti Kirjoittaja KariM1 » Ma 14.07.2008 7:46

Netheri kirjoitti: Sain asentumaan ja toimimaan.
Minä en senkään vertaa. Käyttö tyssää kysymykseen "minne locifyn tiedostot", ja esiannettuna tekstinä on "puhelimen muisti/locify", josta kuitenkin enterillä tulee access is denied. Enkä edes halua tallentaa tuonne mitään, vaan ainoastaan muistikortille, mutta missä muodossa se pitäisi ohjelmalle kertoa? Kortti on "asemassa" E: nimellä "No Name".

Asensin ohjelman ymmärtääkseni, että mitä sitä pystyisi tässä viitekehyksessä tekemään, kun ei sitä sieltä linkatulta sivustoltakaan saa selville.

Avatar
pajat
Viestit: 23
Liittynyt: Ti 20.05.2008 15:36

Re: paperiton kätköily

Viesti Kirjoittaja pajat » Ma 14.07.2008 9:42

KariM1 kirjoitti: Minä en senkään vertaa. Käyttö tyssää kysymykseen "minne locifyn tiedostot", ja esiannettuna tekstinä on "puhelimen muisti/locify", josta kuitenkin enterillä tulee access is denied. Enkä edes halua tallentaa tuonne mitään, vaan ainoastaan muistikortille, mutta missä muodossa se pitäisi ohjelmalle kertoa? Kortti on "asemassa" E: nimellä "No Name".
Tuohon se minullakin tyssäsi. Ilmeisesti jotain tekemistä jar/jad pakettien kanssa ja oikeuksien annosta sovellukselle jne...
Minulla vaan ei ole riittänyt kärsivällisyys sen selvittämiseen.

-T-

pietilat
Viestit: 19
Liittynyt: Ti 02.01.2007 0:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: paperiton kätköily

Viesti Kirjoittaja pietilat » Ma 14.07.2008 15:16

hhuikuri kirjoitti:Nyt olen etsinyt suunnilleen 100 viimeisintä kätköä ilman paperille tulostettuja kätkökuvauksia. Suurin osa on löytynyt vain gepsissä olevan maasto/vaikeus -tiedon perusteella, jonkun verran olen lueskellut SmartGPX:stä tai netistä kuvauksia kun ei ole purkkia alkanut löytymään. Vaikka löydöt saa suoraan kännyn kalenterimerkinnäksi, olen kuitenkin kirjanut WP:n ja jotain muuta lisätietoa taskussa kulkevaan pieneen lehtiöön.
......
Meillä on nyt pyörinyt reilu puolivuotta 9300i ja Smart GPX. En ole vielä kertaakaan "tyhjentänyt" tietokantaa, vaan importannut uusimmat haut.
Tällä hetkellä kännykässä pyörii 2998 kätkökuvausta ! :D
No tottakai kätköjen järjestely kestää hetken, mutta selaaminen on nopeaa ja helppoa. Toimintavarmuuskin on noin 10x parempi kuin Geocaching Navigatorissa ja 100x parempi sitten Magellan Explorist 400:ssa (korjausvaihdokki maahantuojalta). Jälkimmäisien kanssa ei ole tehty tähän päivään mennessä yhtään reissua ilman ettei olisi joutunut niille antamaan "nokialaista tervehdystä" .
Pietilat - Helsinki

Netheri
Viestit: 11
Liittynyt: Ma 07.07.2008 16:43

Re: paperiton kätköily

Viesti Kirjoittaja Netheri » Ma 14.07.2008 15:25

pietilat kirjoitti:
hhuikuri kirjoitti:Nyt olen etsinyt suunnilleen 100 viimeisintä kätköä ilman paperille tulostettuja kätkökuvauksia. Suurin osa on löytynyt vain gepsissä olevan maasto/vaikeus -tiedon perusteella, jonkun verran olen lueskellut SmartGPX:stä tai netistä kuvauksia kun ei ole purkkia alkanut löytymään. Vaikka löydöt saa suoraan kännyn kalenterimerkinnäksi, olen kuitenkin kirjanut WP:n ja jotain muuta lisätietoa taskussa kulkevaan pieneen lehtiöön.
......
Meillä on nyt pyörinyt reilu puolivuotta 9300i ja Smart GPX. En ole vielä kertaakaan "tyhjentänyt" tietokantaa, vaan importannut uusimmat haut.
Tällä hetkellä kännykässä pyörii 2998 kätkökuvausta ! :D
No tottakai kätköjen järjestely kestää hetken, mutta selaaminen on nopeaa ja helppoa. Toimintavarmuuskin on noin 10x parempi kuin Geocaching Navigatorissa ja 100x parempi sitten Magellan Explorist 400:ssa (korjausvaihdokki maahantuojalta). Jälkimmäisien kanssa ei ole tehty tähän päivään mennessä yhtään reissua ilman ettei olisi joutunut niille antamaan "nokialaista tervehdystä" .
Kannattaa muuten asentaa Geocache Navigaattorista viimesin versio, nimittäin 2.0.4.:n asentamisen jälkeen ei ole softa kertaakaan kaatanut itseään tai koko puhelinta. Yksi inhottava bugi tosin löytyy: Jostain syystä "map backgroundia" hakiessa koittaa joskus sitkeesti vaan hakee topokarttaa,vaikka street mapin valkkaisi kahteen kolmeen otteeseen. Eihän siinä topokartassakaan vikaa olis, mutta ilmeisesti trimblellä ei Suomesta ole niitä lähettää.
Geotartutettu 2008.

Avatar
small oaks
Viestit: 588
Liittynyt: Ma 08.01.2007 9:32
Paikkakunta: Porvoo
Viesti:

Re: paperiton kätköily

Viesti Kirjoittaja small oaks » Ma 14.07.2008 15:35

pietilat kirjoitti:
hhuikuri kirjoitti:Nyt olen etsinyt suunnilleen 100 viimeisintä kätköä ilman paperille tulostettuja kätkökuvauksia. Suurin osa on löytynyt vain gepsissä olevan maasto/vaikeus -tiedon perusteella, jonkun verran olen lueskellut SmartGPX:stä tai netistä kuvauksia kun ei ole purkkia alkanut löytymään. Vaikka löydöt saa suoraan kännyn kalenterimerkinnäksi, olen kuitenkin kirjanut WP:n ja jotain muuta lisätietoa taskussa kulkevaan pieneen lehtiöön.
......
Meillä on nyt pyörinyt reilu puolivuotta 9300i ja Smart GPX. En ole vielä kertaakaan "tyhjentänyt" tietokantaa, vaan importannut uusimmat haut.
Tällä hetkellä kännykässä pyörii 2998 kätkökuvausta ! :D
No tottakai kätköjen järjestely kestää hetken, mutta selaaminen on nopeaa ja helppoa. Toimintavarmuuskin on noin 10x parempi kuin Geocaching Navigatorissa ja 100x parempi sitten Magellan Explorist 400:ssa (korjausvaihdokki maahantuojalta). Jälkimmäisien kanssa ei ole tehty tähän päivään mennessä yhtään reissua ilman ettei olisi joutunut niille antamaan "nokialaista tervehdystä" .
Samaa ohjelmaa on nyt käytetty lähestulkoon yhtä kauan. Tällähetkellä kannassa ei ole kuin 1513 kätköä. Hakutoiminnot sujuvat hieman tahmeesti, mutta kun on esim. hakenut lähimmät kätköt niin sitten selailu sujuu todella näppärästi. Olen tenyt nykyisin niin että kaiken tarvittavan lisätiedon bugien koodeista jne. olen laittanut smartgpx:n luomaa kalenteri merkintää täydentämällä. Olen vielä rinnalla alkanut käyttää google mapsia. Tuolla on kätevä katsastaa nokian landmarkeihin tallennetut kätköt karttanäkymänä. Liian suurta aluetta ei kannata katsastaa sillä ohjelma kyllä tilttaa, mutta kevyesti pikkukaupungit saa kartalle näkyville. Siinä voi tutkia sopivia ajoreittejä ja toimii jotenkin näppärämmin kuin nokia maps. Niin onhan tuo googlemaps vielä jotenkin reitittäväkin niin ilmatteeksi. Ei tosin puheella. Toinen konsti mitä olen garminin 60cx:ssä käyttänyt on nämä geocache.fi sivun nykyisin premium käyttäjän ominaisuudet joilla ladattavat kätköt voi nimetä haluamallaan tavalla. eli %typ1:%name ja lisätietona: %drop2:%wnt%con1:%dif/%ter:%hint eli niin paljon kun vaan saa mahtumaan.
Still one more to find!

Avatar
KariM1
Viestit: 126
Liittynyt: Pe 10.08.2007 10:09
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: paperiton kätköily

Viesti Kirjoittaja KariM1 » Ti 15.07.2008 14:29

pajat kirjoitti:
KariM1 kirjoitti: Käyttö tyssää kysymykseen "minne locifyn tiedostot"
Tuohon se minullakin tyssäsi. Ilmeisesti jotain tekemistä jar/jad pakettien kanssa ja oikeuksien annosta sovellukselle jne...
Minulla vaan ei ole riittänyt kärsivällisyys sen selvittämiseen.
Pääsin tuosta yli antamalla poluksi E:\locify

Nyt on enää/seuraavana ongelmana ne miljoona kertaa tulevat "saako käyttää" -kyselyt. Ilmeisesti se pienempi tiedosto pitäisi asentaa, jotta ohjelmalle voisi antaa pysyvät oikeudet käyttää haluamiaan resursseja, mutta sen asennus tyssää asennusvirheeseen.

Avatar
pajat
Viestit: 23
Liittynyt: Ti 20.05.2008 15:36

Re: paperiton kätköily

Viesti Kirjoittaja pajat » Ti 15.07.2008 20:38

KariM1 kirjoitti:
pajat kirjoitti:
KariM1 kirjoitti: Käyttö tyssää kysymykseen "minne locifyn tiedostot"
Tuohon se minullakin tyssäsi. Ilmeisesti jotain tekemistä jar/jad pakettien kanssa ja oikeuksien annosta sovellukselle jne...
Minulla vaan ei ole riittänyt kärsivällisyys sen selvittämiseen.
Pääsin tuosta yli antamalla poluksi E:\locify

Nyt on enää/seuraavana ongelmana ne miljoona kertaa tulevat "saako käyttää" -kyselyt. Ilmeisesti se pienempi tiedosto pitäisi asentaa, jotta ohjelmalle voisi antaa pysyvät oikeudet käyttää haluamiaan resursseja, mutta sen asennus tyssää asennusvirheeseen.
Pitääpä yrittää uudestaan.

Jossain toisessa javaohjelmassa se hoitui kun kopioi jar&jad tiedostot ensin kännykkään sellaisenaan ja asensi sen siten sieltä.

Nyt minulla ei ollut sitä mahdollisuutta kun kokeilin asentaa kännyllä suoraan web sivuilta ja känny ei tietenkään anna vain tallentaa vaan haluaa suoraan asentaa.
Ohjelma itse ohjeisti että pitää mennä ohjelmat osioon ja siellä asennuslistasta antaa sovellukselle tarvittavat oikeudet jotta sen ei tarvitse kysellä niitä uudestaan ja uudestaan.

Suurnesu
Viestit: 287
Liittynyt: Ke 20.12.2006 21:28
Paikkakunta: Turku

Re: paperiton kätköily

Viesti Kirjoittaja Suurnesu » Ma 28.07.2008 10:19

Netheri kirjoitti:
pajat kirjoitti:Näyttäisi olevan uusi tapa hoitaa kätköily ilman paperia, Locify
Sain asentumaan ja toimimaan.
Minäkin testasin tätä ohjelmaa, koska 2nd edition Symbianiin ei saa Geocache navigatoria. Pienen tappelun jälkeen sain ohjelman "toimimaan". Toisin sanoen, ohjelma käynnistyy eikä valita mistään, mutta siihen se sitten jääkin. Se ei näytä mitään sijaintia, eikä lähimpiä kätköjä. Ihan niin kuin se ei löytäisi GPS:ää. Samanlainen ongelma on myös Nokia mapsin kanssa: ohjelma toimii mutta ei löydä gepsua. Käytössä siis N70 ja Holux.

Edit: Ja näillä asennusohjeilla onnistui asennus.

Avatar
KariM1
Viestit: 126
Liittynyt: Pe 10.08.2007 10:09
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: paperiton kätköily

Viesti Kirjoittaja KariM1 » Ma 28.07.2008 12:32

Suurnesu kirjoitti:Edit: Ja näillä asennusohjeilla onnistui asennus.
Kiitos, tuolta löytyvällä sertifikaatilla sain tuon toimimaan.

Ohjelma toimii: näyttää sijainnin perusteella lähimmät kätköt, niiden kuvaukset, vinkin, EI loggauksia!, ja osaa näyttää nuolella suunnan ja etäisyyden. Karttaa kätkölle ei näe. Kätkökuvauksen katsomiseen tämä on näppärämpi kuin opera mini, mutta ei pärjää smartgpx:lle ja ajantasaiselle tietokannalle. Suosikkisuuntanuolisoftaani verrattuna ainoa etu on etäisyyden tarkkuusnäyttö. Käytön jähmeys jättänee tämän sekundaariseksi kätköilysovellukseksi, mutta extemporekätköilyyn kelpaa.

Softan sammutus vaati akkuirtibootin, ensimmäistä kertaa S60-aikanani :roll:

Avatar
jkukkola
Viestit: 77
Liittynyt: Pe 05.09.2008 10:09
Paikkakunta: Kouvola, Kaipiainen

Re: paperiton kätköily

Viesti Kirjoittaja jkukkola » Ti 10.02.2009 22:17

Vanha asia uudelleen esille.
Printattuja kätkökuvauksia rupeaa olemaan joka nurkassa/taskunpohjilla.
Mikä olisi nykyään helpoin tapa siirtyä paperittomaan kätköilyyn?
Käytettävissä olisi Nokian N73 puhelin.
Garminin etrex venture HC malliin kuvauksia ei saane.
Premium member ilmeisesti myös tarvittaisiin ?

TeemuH
Viestit: 432
Liittynyt: To 10.07.2008 14:45
Paikkakunta: Lahti

Re: paperiton kätköily

Viesti Kirjoittaja TeemuH » Ti 10.02.2009 22:31

TrackOnFly
Se toimii mutta kannattaa omistaa jokin datapaketti jotta kännykkälasku ei yllätä ja Premium-jäsenyydestäkin on hyötyä.

Avatar
LaraG
Viestit: 108
Liittynyt: La 05.07.2008 1:22

Re: paperiton kätköily

Viesti Kirjoittaja LaraG » Ke 11.02.2009 0:05

jkukkola kirjoitti:Mikä olisi nykyään helpoin tapa siirtyä paperittomaan kätköilyyn?
Käytettävissä olisi Nokian N73 puhelin.
Garminin etrex venture HC malliin kuvauksia ei saane.
Jos kahdella laitteella veivaaminen käy työlääksi/hankalaksi ja haluaa maastoon tarkemman gepsin, niin kannattaa
harkita uuden käsi-GPS:n hankkimista. ETrexit on ihan hyviä peruspelejä, mutta kätkökuvauksia niihin ei saa sisään.
Garminin laitteista Coloradoon ja Oregoniin kätkökuvaukset saa sisään. Muuta et sit tarvitsekaan. Paitsi sitä nettiä niissä ei oo...

Premiun membershipistä on kyllä hyötyä.

Avatar
jkukkola
Viestit: 77
Liittynyt: Pe 05.09.2008 10:09
Paikkakunta: Kouvola, Kaipiainen

Re: paperiton kätköily

Viesti Kirjoittaja jkukkola » Ke 11.02.2009 10:10

Testasin aikaisemmissa viesteissä mainittua kevytversiota kännykällä kuvauksien katselemiseen.
http://rtr.ca/geo
Tekstipohjainen haku toimii yllättävän nopeasti.
Tälläkin pärjännee jos kätköilyvimma iskee äkkiarvaamatta reissun päällä tai haluaa tarkastaa jotain asiaa kätköllä.
Hakutoiminno riittävän monipuoliset ja loggauksetkin näkyvät. Esimerkiksi lähimpien kätköjen etsintä sijainnin perusteella onnistuu.

makiset
Viestit: 11
Liittynyt: Ti 14.04.2009 14:00

Re: paperiton kätköily

Viesti Kirjoittaja makiset » Ke 15.04.2009 23:50

Moi,

Nostetaas aihetta henkiin. Alkaa maa taas näkyä lumen alta ja on tullut taas käytyä jokusilla kätköillä. Nyt vaan on käynyt niin, että vieläkin vanha etrex on välillä enemmän hukassa kuin kätköilijät itse ja sen jälkee on hommasta taas nautinto kaukana. Ja henkilökohtaisesti oon turhan laiska printtailemaankin, pakolliset tiedot toki on mukana.

Tää kännykkäkätköily kuulostaa sikahienolta ja pikainen testireissukin tuli tehtyä Geocaching liven ja geocache navigatorin voimin.
Molemmet vaikutti ihan hyviltä muuten, mutta kartta-aineisto on todella syvältä. Etenki liven mapsource (vai mikäs se nyt olikaan) ei tunne täältä syrjemmältä edes kaikkia asvaltoitujakaan teitä ja pisteen sijainti on tällöin kyllä kaikkea muuta kuin kuvaava.

Mikä olis paras tapa käyttää vaikka vapaa-ajan karttaa puhelimessa ilman yleisempää häslinkiä. Semmonen laiskan kätköilijän valinta.
Eli ideaalitilanne olis jompi kumpi näistä softista kunnon kartoilla tai siten joku talleta koordinaatti ja ota käyttöön toisessa softassa tyylinen ratkaisu myös toimisi. Tai ehkä toinen softa kokonaan johon koneelta voisi pistää tuhannen kätköä valmiiksi kätköilyä odottamaan. Sen verran vähän tulee kätköiltyä että mielellään pysyisin "pienissä" kerta-investoinneissa. Ettei nyt kartallista gps:ää kalliimmaksi saisi tulla gps-donglenkaan kanssa. Vaikka positiivinen yllätys oli tuo sisäinenkin gps.

Kaikki ehdotukset kuunneellan ja mahd paljon testataan 8)

Avatar
Tonny0909
Viestit: 884
Liittynyt: Ti 10.06.2008 11:53
Paikkakunta: Lahti
Viesti:

Re: paperiton kätköily

Viesti Kirjoittaja Tonny0909 » To 16.04.2009 10:08

Eikö "Geocache navigator"in kartta ole käyttökelpoinen? MUlla on näyttäny kaikki tiet missä olen liikkunut.
Onko nimesi jo tuolla? -> http://www.koti.phnet.fi/tonny/

Avatar
Noyboy
Viestit: 368
Liittynyt: Su 11.05.2008 21:42
Paikkakunta: Lahti
Viesti:

Re: paperiton kätköily

Viesti Kirjoittaja Noyboy » To 16.04.2009 10:45

Tonny0909 kirjoitti:Eikö "Geocache navigator"in kartta ole käyttökelpoinen? MUlla on näyttäny kaikki tiet missä olen liikkunut.
Samaa mieltä minäkin. Sillä virityksellä tuli haettua purkkeja n 150 ihan ympäri maata. Makuasioita tietty.
-Noyboy-
serial cacher

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muuta apua”