paperiton kätköily

Kätköilyyn liittyvää apua laskukaavasta kompassin käyttöön
Avatar
rixu
Viestit: 491
Liittynyt: Ke 10.09.2008 18:18
Paikkakunta: Nummela

Re: paperiton kätköily

Viesti Kirjoittaja rixu » Pe 08.04.2011 14:36

Itse olen waymarkit kopsannut Liveen siirtämällä ne ensin GSAKiin, muuttamalla sitten tyyppi Waymarkista Virtual Cacheksi ja sitten exportannut GPX:n jonka Live nielee.

Deumax
Viestit: 49
Liittynyt: Su 17.10.2010 13:01

Re: paperiton kätköily

Viesti Kirjoittaja Deumax » Pe 08.04.2011 18:51

Jusu kirjoitti:
Deumax kirjoitti:Tulipahan tässä vaan mieleen että olisikohan mahdollista saada kuvauksia tällläiselle kapulalle http://www.verkkokauppa.com/popups/prod ... p?id=38295

Minulle tärkeintä olisi Purkin koko, D/T arvo, vinkki ja tietysti purkin nimi :)
Joskus muinoin kännyköihin ei ollut minkäänlaisia kätköilyyn soveltuvia softia. En halunnut printtailla papereita, enkä käyttää nettiyhteyttä, joten pyöräytin GSAK:illa sopivan kasan kätkökuvauksia html:ksi. Sitten siirsin ne kännyyn ja avasin selaimella. Kätköjen kuvaukset näkyvät kokonaan, mukaanlukien vinkit, attribuutit ja haluttu määrä loggauksia. GSAK tekee ikäänkuin klikkailtavan sivuston, jossa voi olla eri tavoilla järjestettyjä listoja (esim. kätkön etäisyys tai suunta määritellyistä pisteistä, nimi jne.).

Selain ja riittävästi tilaa tuossa luurissa on.
Suurkiitos sinulle jusu, täytyykin heti koittaa tuota systeemmiä. Täytyypi tänne kirjoitella jossain vaiheessa että onnistuinko tuossa :D

Deumax
Viestit: 49
Liittynyt: Su 17.10.2010 13:01

Re: paperiton kätköily

Viesti Kirjoittaja Deumax » Su 10.04.2011 15:43

Suurkiitos jälleen kerran haksulle! Niin ja tietysti Jusulle. Onnistui kännykkään tietojen siirto vaivattomasti seuraavalla tavalla.

Kätköjen haku Geocache.fi sivuilla.
Rajaus esim 50 kätköön ja etsintä halutulta alueelta. Tämän jälkeen lataus HTML muodossa (kiitos haksu)ja sitten vaan siirto muistikortille.
Kätköistä näkyy kaikki mitä tarvitsenkin. Nyt on multejen kuljettaminenkin helppoa . :D

Deumax
Viestit: 49
Liittynyt: Su 17.10.2010 13:01

Re: paperiton kätköily

Viesti Kirjoittaja Deumax » Su 10.04.2011 18:57

Hei eihän minulle tule laskua tuosta selailusta vaikka G-merkki ilmestyykin näytön yläpalkkiin?

Otin jossain vaiheessa dataestopalvelun (nettiin ei pääse) puhelimeen. Tuleeko silti joku siirtomaksu? tai jotain...

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muuta apua”