Ongelma google chromen kanssa

Kätköilyyn liittyvää apua laskukaavasta kompassin käyttöön
jumiki
Viestit: 130
Liittynyt: Ma 04.06.2012 17:51
Paikkakunta: Tuusula

Re: Ongelma google chromen kanssa

Viesti Kirjoittaja jumiki » La 06.09.2014 13:09

Prynde kirjoitti:
jumiki kirjoitti:Minulla on kätkö kuvaukset ja kartta muuttunut jotenkin pieneksi. Olen varmaan vahingossa painanut jostain mutta mistä? (
Ctrl+0 (nolla) varmaan auttanee tuohon, sen palauttaa sivun normaalikokoiseksi jos sitä on kutistettu. Joskus sen kutistamisen tekee vahingossa, tapoja siihen on useita :)
Tuo tosiaan auttoi, kiitos. Nyt on sitten uusi ongelma, kun kaikilla sivuilla on teksti/fontti muuttunut törkeän pieneksi...Mitenhän sen saa palautettua normaaliksi? :D

jumiki
Viestit: 130
Liittynyt: Ma 04.06.2012 17:51
Paikkakunta: Tuusula

Re: Ongelma google chromen kanssa

Viesti Kirjoittaja jumiki » La 06.09.2014 13:10

Prynde kirjoitti:
jumiki kirjoitti:Minulla on kätkö kuvaukset ja kartta muuttunut jotenkin pieneksi. Olen varmaan vahingossa painanut jostain mutta mistä? (
Ctrl+0 (nolla) varmaan auttanee tuohon, sen palauttaa sivun normaalikokoiseksi jos sitä on kutistettu. Joskus sen kutistamisen tekee vahingossa, tapoja siihen on useita :)
Tuo tosiaan auttoi, kiitos. Nyt on sitten uusi samantapainen ongelma, kun kaikilla sivuilla on teksti/fontti muuttunut törkeän pieneksi...Mitenhän sen saa palautettua normaaliksi? :D

Avatar
haksu10
Viestit: 3072
Liittynyt: Ke 20.12.2006 19:22
Paikkakunta: Karkku (Sastamala)
Viesti:

Re: Ongelma google chromen kanssa

Viesti Kirjoittaja haksu10 » La 06.09.2014 13:47

jumiki kirjoitti:
Prynde kirjoitti:
jumiki kirjoitti:Minulla on kätkö kuvaukset ja kartta muuttunut jotenkin pieneksi. Olen varmaan vahingossa painanut jostain mutta mistä? (
Ctrl+0 (nolla) varmaan auttanee tuohon, sen palauttaa sivun normaalikokoiseksi jos sitä on kutistettu. Joskus sen kutistamisen tekee vahingossa, tapoja siihen on useita :)
Tuo tosiaan auttoi, kiitos. Nyt on sitten uusi samantapainen ongelma, kun kaikilla sivuilla on teksti/fontti muuttunut törkeän pieneksi...Mitenhän sen saa palautettua normaaliksi? :D
Ainakin google-haku https://www.google.fi/?gws_rd=ssl#q=chr ... om+setting tarjonnee apuja, kannattaa katsoa jos tästä olisi apua http://en.kioskea.net/faq/35741-google- ... f-webpages
7.7.2018 jälkeen kirjoittamani viestit olen kirjoittanut yksityishenkilönä ja kätköilijänä "haksu10", en sivustoon liittyvänä taikka sen ylläpitäjänä.
Kyseistä päivämäärää edeltävät viestit voivat olla sivustoon liittyviä ylläpidollisiakin viestejä.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muuta apua”