Kätköt kartalla?

Kätköilyyn liittyvää apua laskukaavasta kompassin käyttöön
Avatar
gettiz
Viestit: 42
Liittynyt: Su 26.08.2012 16:45
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Kätköt kartalla?

Viesti Kirjoittaja gettiz » Pe 14.09.2012 14:49

Eilen koira käveli läppärin näppäimistön yli, ja sai mulle esiin täältä kartan, jossa oli kilometrin säteellä olevat kätköt, joita en ole vielä logannut löydetyksi. Nyt oli tarkoitus pöytäkoneelta katsoa ko. karttaa ja vaikka tulostaa se "to-do-listaksi", mutta en löydä moista ominaisuutta mistään! Kartta antaa minulle vaan sitkeästi 100 uusinta kätköä kartalla, ja se ei ole se mitä etsin. Vinkkejä? Vai näinkö unta?
Isona minustakin tulee gerbiili, kasanukkuja!

finnranger
Viestit: 621
Liittynyt: Ke 30.07.2008 14:43

Re: Kätköt kartalla?

Viesti Kirjoittaja finnranger » Pe 14.09.2012 14:56

gettiz kirjoitti:sai mulle esiin täältä kartan, jossa oli kilometrin säteellä olevat kätköt, joita en ole vielä logannut löydetyksi.
Haksun etusivulta linkki Lähimmät löytämättömät kartalla. Tutustu Hakulomake-välilehteen ja sen valintoihin.

Arnyk
Viestit: 285
Liittynyt: Ti 24.08.2010 14:13

Re: Kätköt kartalla?

Viesti Kirjoittaja Arnyk » Pe 14.09.2012 15:00

gettiz kirjoitti:Eilen koira käveli läppärin näppäimistön yli, ja sai mulle esiin täältä kartan, jossa oli kilometrin säteellä olevat kätköt, joita en ole vielä logannut löydetyksi. Nyt oli tarkoitus pöytäkoneelta katsoa ko. karttaa ja vaikka tulostaa se "to-do-listaksi", mutta en löydä moista ominaisuutta mistään! Kartta antaa minulle vaan sitkeästi 100 uusinta kätköä kartalla, ja se ei ole se mitä etsin. Vinkkejä? Vai näinkö unta?
Anteeksi pieni perjantaikevennys tähän väliin, mutta tuosta ylläolevasta kuvauksesta tuli väistämättä mieleen eräs kuvaus laumasta apinoita, takomassa kirjoituskoneita ja lopputuloksena eräs merkittävä kirjallinen tuotos :)

Onhan se mahdollista... mutta vain äärimmäisen epätodennäköistä :)

Ja tässä vielä linkki:
Http://fi.wikipedia.org/wiki/%C3%84%C3% ... ukon_lause

Ja tässä vielä linkki joka kertoo kuinka alku saattaa sujua:
http://sektori.com/uutinen/el%C3%A4inta ... neet/4553/


Arnyk

Avatar
gettiz
Viestit: 42
Liittynyt: Su 26.08.2012 16:45
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Kätköt kartalla?

Viesti Kirjoittaja gettiz » Pe 14.09.2012 15:20

Kas vain, selaimen vaihto teki ihmeitä. Olin kyllä oikeassa sivussa, mutta noita alaosan funktiopainikkeita ei näkynyt lainkaan. Siksipä tämä blondi hätääntyi ja hämmentyi. Kun vaihtoi uskottuun Tulikettuun, näkyi napitkin ja toimii! Kiitokset! (Ja anteeksi, jos tämmöinen aloittelija teitä guruja häiritsee!)
Isona minustakin tulee gerbiili, kasanukkuja!

Micci_67
Viestit: 4
Liittynyt: Pe 27.01.2012 10:39

Re: Kätköt kartalla?

Viesti Kirjoittaja Micci_67 » La 15.09.2012 12:06

Jaa, ei mulla kylläkään mitään funktionappuloita näy pääsivun alalaidassa. Itse olen köyttönyt sitä linkkiä joka tuossa aikaisemmin mainittiin.

hepehukka
Viestit: 6
Liittynyt: Ke 27.11.2013 23:48

Re: Kätköt kartalla?

Viesti Kirjoittaja hepehukka » Ti 25.02.2014 21:32

Lähdössä Kööpenhaminaan reissulle ja tarkoitus olisi ensimmäistä kertaa ulkomailta kätköjä hakea. Mistä saisi garminiin köpiksen kartat ja kätköt kätevästi? Tai kännykkään,iPhone siten ettei tarvitsisi maksaa kovin kauheasti nettimaksuja? Apuva!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Avatar
stebu
Viestit: 612
Liittynyt: Pe 02.11.2007 0:25
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kätköt kartalla?

Viesti Kirjoittaja stebu » Ti 25.02.2014 23:38

hepehukka kirjoitti:Lähdössä Kööpenhaminaan reissulle ja tarkoitus olisi ensimmäistä kertaa ulkomailta kätköjä hakea. Mistä saisi garminiin köpiksen kartat ja kätköt kätevästi? Tai kännykkään,iPhone siten ettei tarvitsisi maksaa kovin kauheasti nettimaksuja? Apuva!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Katso tuosta ketjusta: http://www.geocache.fi/bulletin/viewtop ... 492#p63490
-stebu

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muuta apua”