Omat uudet kadoksissa päivityksen jälkeen

Kätköilyyn liittyvää apua laskukaavasta kompassin käyttöön
Zissou
Viestit: 4
Liittynyt: To 14.07.2011 18:46

Omat uudet kadoksissa päivityksen jälkeen

Viesti Kirjoittaja Zissou » To 14.07.2011 19:35

Olisiko ideoita mistä voisi johtua, kun päivitin IPhoneen Geocaching appsin uusimpaan versioon (4.5), niin lakkasi merkkaamasta löydettyjä kätköjä.
Asetuksissa edelleen My Finds -> Include ja näyttää edelleenkin ennen päivitystä löydetyt (eli siis kartassa smiley ja listassa vihreä oikeinmerkki), mutta päivityksen jälkeen löydetyt ovat merkkaamatta. Bugi softaversiossa? Onko kellään muulla samaa ongelmaa?

Avatar
Pietu
Viestit: 75
Liittynyt: Ti 06.07.2010 11:49
Paikkakunta: Kerava

Re: Omat uudet kadoksissa päivityksen jälkeen

Viesti Kirjoittaja Pietu » To 14.07.2011 23:07

Mulla on 4.5.1 ja päivityksen jälkeenkin löydetyt näkyy ihan oikein.

Zissou
Viestit: 4
Liittynyt: To 14.07.2011 18:46

Re: Omat uudet kadoksissa päivityksen jälkeen

Viesti Kirjoittaja Zissou » La 16.07.2011 13:15

Päivitys 4.5.1 ja ongelma ennallaan (tosin ei tänään ole kätköilty).
Nyt huomasin, että meidän lähettämät viimeisimmät logit ja kuvat ei näy kätköjen alla !!!
Ei tajuu...
En sulje pois käyttäjävirheen mahdollisuuttaan, mutta faktat siis:

- ohjelma on päällä, versio 4.5.1
- data-liittymä toimii
- ohjelma näyttää vihreää pallukkaa (online)
- asetuksissa näkee, että "logged in as" ja ihan omalla nimimerkillä
- My Finds on Include
- lähetetyt logit ja kuvat näkyvät omassa laitteessa Sent, mutta eivät ohjelmassa itse kätköjen alla.

Zissou
Viestit: 4
Liittynyt: To 14.07.2011 18:46

Re: Omat uudet kadoksissa päivityksen jälkeen

Viesti Kirjoittaja Zissou » La 16.07.2011 18:50

Äsken käytiin uimassa ja samalla poimittiin pari kätköä haltuun.
Näihin tuli nyt vihreät Found-merkit ja kirjoitukset näkyvät myös kätköjen Recent Logs -merkinnöissä.
Mistähän syystä näyttää kätkön alla, Recent Logissa päivämääräksi "huomenna", mutta puhelimen Logs-osiossa, välilehdellä "Sent" päivämääräksi "tänään"?

Tähän väliin on pakko heittää ihan perustavaa laatua oleva kysymys. Onko joku etäisyysraja, kuinka kaukana kätköä voi logimerkinnän tehdä?
Siis esim. siksi, ettei ihmiset huijaa loggaamalla kätköjä löydetyksi, vaikkei olisi ikinä käyneet mailla halmeilla?
Olen jotkin noista naputellut vasta esim. poikettuamme kätköilyn jälkeen kahvilassa tms.

Black_Island
Viestit: 294
Liittynyt: Ma 22.12.2008 18:18

Re: Omat uudet kadoksissa päivityksen jälkeen

Viesti Kirjoittaja Black_Island » Su 17.07.2011 0:09

Perustavaa laatua olevaan kysymykseen vastaus:

Ei ole väliä missä ja milloin sen loggauksen teet (itse tein kotiuduttuani reissusta ja poikani 6kk myöhemmin...). En osaa puhelimella kätköillä, joten muihin kysymyksiin en osaa vastata. Mutta LUULEN, että sinun pitää tehdä vielä jotain muutakin kuin "lähettää ne palvelimelle" (tai mitä sitten teitkään, en tiedä siitäkään).

kilpertti
Viestit: 64
Liittynyt: Su 14.01.2007 2:51
Paikkakunta: Turku

Re: Omat uudet kadoksissa päivityksen jälkeen

Viesti Kirjoittaja kilpertti » Su 17.07.2011 1:31

Oliskohan ne kadonneet menneet Field Noteksi? Geocaching.comissa Your profifile -> Field Notes. Ymmärtääkseni Field Notet pitää käydä vielä muuttamassa oikeiksi loggauksiksi. Silloin niitä voi kai vielä täydentääkin. Muistaakseni joskus Geocache Navigatoria kokeillessani siinä toimittiin niin.

Avatar
magerooni
Viestit: 7
Liittynyt: Pe 27.05.2011 11:53

Re: Omat uudet kadoksissa päivityksen jälkeen

Viesti Kirjoittaja magerooni » Ma 18.07.2011 10:47

4.5.1:ssä on kyllä edelleen jotain mätää; nimim. päivitystä odotellessa... Eilen touhuillessani kätköillä tein huvikseni parit online-loggaukset, jotka menivät kylläkin gc.com:iin asti, mutta Sent-välilehdellä näkyy loggausajaksi (ensimmäistä lukuunottamatta) 'huomenna'. Voi olla jokin aikavyöhykebugi, mutta teettää töitä, kun pitää vahtia loggausten perillemeno. Itse päivityskin meni pitemmän kaavan mukaan, kun en lukenut app storen ohjeita ennen päivitystä (olisi pitänyt poistaa 4.5 ennen 4.5.1 asennusta). Seurauksena oli loggausten perillemenemättömyyden lisäksi nuo 'huomenna' -loggaukset...

Zissou
Viestit: 4
Liittynyt: To 14.07.2011 18:46

Re: Omat uudet kadoksissa päivityksen jälkeen

Viesti Kirjoittaja Zissou » Ke 20.07.2011 12:50

Jos poistaa vanhan/puhelimessa olevan version, niin löytyykö uudelleenasennuksen jälkeen vielä historiatiedot (löydetyt, logit yms.)?

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muuta apua”