GeoKrety

Kätköilyyn liittyvää apua laskukaavasta kompassin käyttöön
meset
Viestit: 15
Liittynyt: La 10.05.2008 23:00

GeoKrety

Viesti Kirjoittaja meset » La 05.03.2011 21:29

GeoKretyjen kuljettamiseen lyhyt opas

Ensiksi tulee ohje kätköilijöille jotka eivät ole rekisteröityneet (eivätkä haluakkaan) GeoKrety.org-sivustolle.

Kulkija on bongattu ja otettu mukaan tai nähty:
Ensiksi sivulle http://geokrety.org/ ,sitten Log a GeoKret (alempana lukee no need to register!)

Suomeksi pyydetään:
Lokkaustapahtuma : Olen noutanut GeoKretyn/Olen nähnyt
Tracking Code,löytyy kulkijasta,ota talteen
(Seuraava piilotuspaikka(ei ajankohtainen))
Oma nimimerkki (Oliskohan sama kuin GC:com:ssa?)
Päiväys
Aika
Kommentti...
Go


Jos kulkija on otettu mukaan ja pudotettu seuraavaan kätköön tai dipattu jollain kätköllä.

Lokkaustapahtuma : pudottanut,dipannut
Tunnista GeoKrety:Tracking Code,tarvitaan uudelleen.
Seuraava piilo tai dippauskohde: erilaisia vaihtoehtoja ilmaista paikka,mysteereissä ja multeissa alkukoordsit tai GC-koodi
Nimimerkki
Päiväys
Aika
Kommentti
Go

GC.com:n kätkökuvauksen oikeassa reunassa olevassa GK-ruudun Log any GeoKret here
antanee yllä olevat mahdollisuudet.





GeoKretyyn rekisteröityneille kätköilijöille

Löytö samoin,mutta pudottamisessa ja dippauksessa ei tarvitse muistaa Tracking Codea.(?)Oma kokemus.
Omien kulkijoiden aktivoinnit ja/tai muiden kulkijoiden vahdit onnistunee vain rekisteröityneille.


GC.com:n kätkökuvauksen oikeassa reunassa olevassa GK-ruudun, Drop a GK in this cache->antaa viestin: Your are not logged in on GeoKrety.org. To view your inventory you need to log in and then click refresh inventory.
Itse olin tänään löytöä kuitatessani etukäteen kirjautuneena myös GK-sivustolle ja sain silti tuon ilmoituksen,mutta log in linkkiä klikattuani kirjauduin uudelleen GK:yyn,ja jopas kulkija tipahti.

Palaa sivulle “Muuta apua”