Matkaajien kilometrit jumissa?

Kätköilyyn liittyvää apua laskukaavasta kompassin käyttöön
Avatar
Reform7
Viestit: 162
Liittynyt: Su 23.05.2010 18:15
Paikkakunta: Helsinki

Matkaajien kilometrit jumissa?

Viesti Kirjoittaja Reform7 » Ma 09.08.2010 20:53

Olen huomannut että matkaajieni kilometrejä osoittava laskuri on jämähtänyt samaan kohtaan eikä suostu liikkumaan ylöspäin vaikka TB vietiin noin 400 kilometrin päähän toisesta kätköstä. :?: :shock:
"Ei se siel oo" --> "Oho oliki"

Avatar
Stone'5
Viestit: 873
Liittynyt: Pe 29.06.2007 13:00

Re: Matkaajien kilometrit jumissa?

Viesti Kirjoittaja Stone'5 » Ma 09.08.2010 21:40

Koitapa kliksauttaa TB:n sivun oikeasta laidasta löytyvän vetovalikon "recalculate distance" -vaihtoehtoa. Tuo laskuribugi on ollut olemassa jo pitkään (aina?), mutta eivät ole saaneet sitä korjattua.

Avatar
Reform7
Viestit: 162
Liittynyt: Su 23.05.2010 18:15
Paikkakunta: Helsinki

Re: Matkaajien kilometrit jumissa?

Viesti Kirjoittaja Reform7 » Ma 09.08.2010 21:57

Stone'5 kirjoitti:Koitapa kliksauttaa TB:n sivun oikeasta laidasta löytyvän vetovalikon "recalculate distance" -vaihtoehtoa. Tuo laskuribugi on ollut olemassa jo pitkään (aina?), mutta eivät ole saaneet sitä korjattua.
Sitäkin jo paineltu... :shock: Kai tuo ajan kanssa korjaantunee :?:
"Ei se siel oo" --> "Oho oliki"

VHI
Viestit: 461
Liittynyt: Ke 15.08.2007 14:28
Paikkakunta: Savonlinna

Re: Matkaajien kilometrit jumissa?

Viesti Kirjoittaja VHI » Ma 09.08.2010 22:24

Mulla on tuota jumitusta ollut jo keväästä asti. Joskus kilometrit ovat päivittyneet, useimmiten eivät. Eikä auta tuo recalculate distance -toimintokaan. Saapa nähdä saako gc.com tuon vielä joskus kuntoon. :(
There's always a cache somewhere

yrko
Viestit: 96
Liittynyt: Ti 10.11.2009 12:33
Paikkakunta: Masku, Lemu

Re: Matkaajien kilometrit jumissa?

Viesti Kirjoittaja yrko » Ma 09.08.2010 22:57

Nonni... tästähän päästäänkin luannikkaasti sivuraiteelle. Meikeläinen perusjuntti ei vielä ole valaistunut noiden matkalaisten kuskaamisesta. Mitä lisäarvoa se antaa tähän kätköilyyn?
Minulle kätköily on jonkinlaista luontoon syöksymistä tästä koneen äärestä. Ainoa matkalaisen liikuttelu minulle on ollut 'Lammen avain', joka oli siis konkreettinen avain, jolla pääsi yhteen kätköön sisälle. Sen ymmärrän jo hyvin.
Entäs nämä tavallisemmat, joita vain kuskataan paikasta toiseen? Lisää räpeltämistä koneen ääressä, jota tulee muutenkin tehtyä ehkä liikaa luontoliikunnan kustannuksella.
Minulle matkalaiset on pelkkä sivuraIde, kuten tämä höpinäkin.
Jos se jollekin on hieno juttu, kertokaa minullekin, jos vaikka innostun.

pailakka
Viestit: 547
Liittynyt: Ma 29.01.2007 20:05

Re: Matkaajien kilometrit jumissa?

Viesti Kirjoittaja pailakka » Ma 09.08.2010 23:08

yrko kirjoitti:Nonni... tästähän päästäänkin luannikkaasti sivuraiteelle. Meikeläinen perusjuntti ei vielä ole valaistunut noiden matkalaisten kuskaamisesta. Mitä lisäarvoa se antaa tähän kätköilyyn?
Minulle kätköily on jonkinlaista luontoon syöksymistä tästä koneen äärestä. Ainoa matkalaisen liikuttelu minulle on ollut 'Lammen avain', joka oli siis konkreettinen avain, jolla pääsi yhteen kätköön sisälle. Sen ymmärrän jo hyvin.
Entäs nämä tavallisemmat, joita vain kuskataan paikasta toiseen? Lisää räpeltämistä koneen ääressä, jota tulee muutenkin tehtyä ehkä liikaa luontoliikunnan kustannuksella.
Minulle matkalaiset on pelkkä sivuraIde, kuten tämä höpinäkin.
Jos se jollekin on hieno juttu, kertokaa minullekin, jos vaikka innostun.
Et tykkää, joku voi tykätä. En usko, että haittaa sun kätköilyä. Tuskin tästä tarvii juuri enempää jauhaa

yrko
Viestit: 96
Liittynyt: Ti 10.11.2009 12:33
Paikkakunta: Masku, Lemu

Re: Matkaajien kilometrit jumissa?

Viesti Kirjoittaja yrko » Ma 09.08.2010 23:25

pailakka kirjoitti:
yrko kirjoitti:Nonni... tästähän päästäänkin luannikkaasti sivuraiteelle. Meikeläinen perusjuntti ei vielä ole valaistunut noiden matkalaisten kuskaamisesta. Mitä lisäarvoa se antaa tähän kätköilyyn?
Minulle kätköily on jonkinlaista luontoon syöksymistä tästä koneen äärestä. Ainoa matkalaisen liikuttelu minulle on ollut 'Lammen avain', joka oli siis konkreettinen avain, jolla pääsi yhteen kätköön sisälle. Sen ymmärrän jo hyvin.
Entäs nämä tavallisemmat, joita vain kuskataan paikasta toiseen? Lisää räpeltämistä koneen ääressä, jota tulee muutenkin tehtyä ehkä liikaa luontoliikunnan kustannuksella.
Minulle matkalaiset on pelkkä sivuraIde, kuten tämä höpinäkin.
Jos se jollekin on hieno juttu, kertokaa minullekin, jos vaikka innostun.
Et tykkää, joku voi tykätä. En usko, että haittaa sun kätköilyä. Tuskin tästä tarvii juuri enempää jauhaa
Selvä jätetään rauhaan. Minulta on vaan pari kertaa kysytty, oliko matkalaiset tallessa, kun loggauksessa en ole maininnut niistä mitään.
Suoraan ne ei minua häiritse, mutta jotkut niitä kumminkin selvästi seuraa.
Ok, olen edelleen, kuin niitä ei olisikaan :D

Jusu
Viestit: 151
Liittynyt: To 08.02.2007 9:04

Re: Matkaajien kilometrit jumissa?

Viesti Kirjoittaja Jusu » Ti 10.08.2010 16:24

yrko kirjoitti:Nonni... tästähän päästäänkin luannikkaasti sivuraiteelle. Meikeläinen perusjuntti ei vielä ole valaistunut noiden matkalaisten kuskaamisesta. Mitä lisäarvoa se antaa tähän kätköilyyn?
Matkalaisten omistamisesta on ensinnäkin se hupi, että on kiva seurata niiden seikkailuja ympäri maailmaa. Jos sellaisen omistaa, niin on luontevaa myös liikutella muiden kulkevaisia ikäänkuin vastapalveluksena oman ötökän liikuttamisesta. Saattaapa joku liikuttaa niitä ilman sen kummempia perusteluita tai voiton tavoittelua; kun joku on toivonut niiden matkaavan, niin autetaan asiaa.

Jotkut ilmeisesti tykkäävät keräillä kolikoiden ikoneita tai kasvattaa löytämiensä reissareiden lukumäärää. Miksikö? Enpä tiedä, kai se on sukua kaikenlaisten fyysisten esineiden keräilylle.

Alkuperäiseen aiheeseen havaintoja. Mun TB:n matka on näkynyt päivittyvän välillä itsekseen, joskus "recalculate distance" on auttanut ja joskus ei. Kai ne matkat korjaantuvat välillä itsekseen. Kaikenkaikkiaan toiminta on ollut sekavaa jo vaikka kuinka kauan.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muuta apua”