DNF suhde ???

Kätköilyyn liittyvää apua laskukaavasta kompassin käyttöön
Avatar
jupilli
Viestit: 235
Liittynyt: Pe 05.01.2007 14:04
Paikkakunta: Tikkakoski

DNF suhde ???

Viesti Kirjoittaja jupilli » Su 07.01.2007 12:10

Haksu10,

oletko harkinnut lisätä Loggaustilastoon DNF suhteita ?? Siis löysi / ei löytänyt, tai mikä tuommoista suhdetta nyt sitten parhaiten kuvaisikin.
Tietystihän kyse on pelkästään kirjauksista ja kun tiedetään kuinka huonosti kätköilijät 'kehtaavat' DNFt kirjata luku ei ole mikään kovin merkitsevä, mutta kuitenkin voisi se jotain suuntaa antaa.

Avatar
jupilli
Viestit: 235
Liittynyt: Pe 05.01.2007 14:04
Paikkakunta: Tikkakoski

Viesti Kirjoittaja jupilli » Su 07.01.2007 12:16

Taas yxi pikku ehdotus,

Kätköjakauma paikkakunnittain sivulla nuo listan 'väliotsikko rivit' ovat todella miellyttävät kun ei tartte poukkoilla ylös katsomaan missä sarakkeessa mitäkin asiaa esitetään.
Oletko aikeissa lisätä samanlaisia muihin tilastoihin ?? Ne olisivat mielestäni tosi kivat !!

Avatar
haksu10
Viestit: 3072
Liittynyt: Ke 20.12.2006 19:22
Paikkakunta: Karkku (Sastamala)
Viesti:

Vastaus ehdotuksiin...

Viesti Kirjoittaja haksu10 » Su 07.01.2007 21:22

Tuolla toisessa ketjussa jupilli miettikin, miten suhtaudun parannusehdotuksiin... Vastaus lienee nyt sivuilla tarjolla :)
Sekä kätköilijöiden että kätköjen loggausmäärätilastoissa on nyt myös nuo väliotsikot, ja kätköilijöiden tilastossa on nyt myös DNF% -sarake nopeasti ilman aivoja toteutettuna :P
Eli ehdotukset otan vastaan kiitollisena ja pyrin ne myös toteuttamaan :)

Avatar
jupilli
Viestit: 235
Liittynyt: Pe 05.01.2007 14:04
Paikkakunta: Tikkakoski

Viesti Kirjoittaja jupilli » Su 07.01.2007 22:23

Hei, Upeeta, joku osaa ja muut seuraa katseella.....

Pitääköhän mun bootata kun täällä ei DNF% vielä näy mun ruudussa ?? Voiko juttu olla jossain puskuriin jääneessä roinassa ??
Terveisin Kätköilyvaari !!

Avatar
haksu10
Viestit: 3072
Liittynyt: Ke 20.12.2006 19:22
Paikkakunta: Karkku (Sastamala)
Viesti:

Tulossa...

Viesti Kirjoittaja haksu10 » Su 07.01.2007 23:15

jupilli kirjoitti:Hei, Upeeta, joku osaa ja muut seuraa katseella.....

Pitääköhän mun bootata kun täällä ei DNF% vielä näy mun ruudussa ?? Voiko juttu olla jossain puskuriin jääneessä roinassa ??
Kaikki aikanaan... kätkölistaan en vielä tuota prosenttia ole ehtinyt tekemään vaikka kätköiljälistalla se onkin... jos koittaisi nyt senkin saada tehtyä.

Avatar
jupilli
Viestit: 235
Liittynyt: Pe 05.01.2007 14:04
Paikkakunta: Tikkakoski

Re: Tulossa...

Viesti Kirjoittaja jupilli » Su 07.01.2007 23:45

haksu10 kirjoitti:
jupilli kirjoitti:Hei, Upeeta, joku osaa ja muut seuraa katseella.....

Pitääköhän mun bootata kun täällä ei DNF% vielä näy mun ruudussa ?? Voiko juttu olla jossain puskuriin jääneessä roinassa ??
Kaikki aikanaan... kätkölistaan en vielä tuota prosenttia ole ehtinyt tekemään vaikka kätköiljälistalla se onkin... jos koittaisi nyt senkin saada tehtyä.
haksu10,

tarkoitukseni ei ollut hätistää, eikä hätäillä, pahoittelen kiirehtimistäni ja lupaan pidätellä lisäpyyntöjä paremmin !!
Terveisin Kätköilyvaari !!

Avatar
haksu10
Viestit: 3072
Liittynyt: Ke 20.12.2006 19:22
Paikkakunta: Karkku (Sastamala)
Viesti:

Re: Tulossa...

Viesti Kirjoittaja haksu10 » Ma 08.01.2007 1:31

jupilli kirjoitti:tarkoitukseni ei ollut hätistää, eikä hätäillä, pahoittelen kiirehtimistäni ja lupaan pidätellä lisäpyyntöjä paremmin !!
Hmm, toivottavasti vastaukseni ei antanut väärää kuvaa... nimittäin olin alkamassa tekemään ominaisuutta (vain välissä kävin keskustelut vilkaisemassa) ja niinpä äkkiä vain laitoin tulossa-tiedon :)

Homma olikin melkoinen, en ollut huomannut että tuo osuus käyttikin lukuisia eri apuosuuksia joiden avulla parsi tiedostot, joista sitten parsi itse sivut. Mutta nyt toivottavasti tuokin on valmiina :)

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muuta apua”