Ensimmäisen kätkön piiloitus?

Kätköilyyn liittyvää apua laskukaavasta kompassin käyttöön
Avatar
PekkaR
Viestit: 210
Liittynyt: Pe 05.01.2007 23:50
Paikkakunta: Hämeenlinna
Viesti:

Viesti Kirjoittaja PekkaR » Ti 18.09.2007 15:49

majarotta kirjoitti:Aloittelijoita ollaan, mutta teimme kuitenkin oman kätkön, koska meillä oli niin hieno idea (omasta mielestämme).
Ajattelin vain kysyä, että kuinka kauan yleensä kestää että kätkö tulee esille geocaching.com:ssa?
Lähetin sen 8 päivää sitten. Entä, kuka sen tarkistaa?
Kaksoisolentoni Finnish Geocache Reviewer III kertoi, että kätköänne ei ole näkynyt julkaisujonossa. Jotain on luultavasti mennyt mönkään. Onko kätkö profiilisivullanne?

Kätkötarkastajia on Suomessa nykyisin kolme Reviewer Niatpac Nagrom, Thymallus Thymallus ja FGR3. Kätkö julkaistaan yleensä parin päivän sisällä ellei mitään epäselvyyksiä ole.

majarotta
Viestit: 3
Liittynyt: Ti 18.09.2007 14:04
Paikkakunta: Riihimäki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja majarotta » Ti 18.09.2007 18:30

^Jaa jaa, olen taas tuolla jotain outoa säätänyt. Toivottavasti se nyt on mennyt tarkistukseen :D
Mitähän virheitä mä vielä oon ehtinyt tehdä, vaikka niin kovasti seurasin ohjeita.. se on toi huono englanninkielentaito, pitäis aina pyytää toi mies apuun 8)
Kätköilevä aviopari: Mikko&Riikka

Avatar
MooseM
Viestit: 215
Liittynyt: To 21.12.2006 17:15
Paikkakunta: Hattula,Kanta-Häme

Viesti Kirjoittaja MooseM » Ti 18.09.2007 20:07

Aloittelijoiden kannattaa ehdottomasti lukea Sikajack:n tekemä suomenkielinen ohjekirja,missä kerrotaan mm.tuosta kätkölomakkeen täytöstä.

Löytyypi: Geocache.fi Etusivu ---> Materiaalia ---->Älä ryhdy geokätköilijäksi.

Avatar
PekkaR
Viestit: 210
Liittynyt: Pe 05.01.2007 23:50
Paikkakunta: Hämeenlinna
Viesti:

Viesti Kirjoittaja PekkaR » Ti 18.09.2007 22:34

PekkaR kirjoitti:Kätkö julkaistaan yleensä parin päivän sisällä ellei mitään epäselvyyksiä ole.
Kerrataan taas, että jos piilottajan tsekkauslistalla saa rastin jokaiseen ruutuun, on melko todennäköistä että jemman julkaiseminen tapahtuu sujuvasti.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muuta apua”