Kätkössä väärät koordinaatit

Kätköilyyn liittyvää apua laskukaavasta kompassin käyttöön
Avatar
lefa 40
Viestit: 34
Liittynyt: Su 10.06.2007 10:11
Paikkakunta: salo

Kätkössä väärät koordinaatit

Viesti Kirjoittaja lefa 40 » Su 10.06.2007 10:18

julkaisin uuden kätkö sarjan ja huomasin että laitoin vahingossa yhteen kätköön väärät koordinaatit,miten korjaan asian kun kätköjä ei ole vielä julkaistu. :oops: :?: :?:

Avatar
Jarom
Viestit: 14
Liittynyt: Ma 14.05.2007 22:07
Paikkakunta: Siilinjärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jarom » Su 10.06.2007 10:59

Merkkaat vain kätkön tiedoissa rastin pois kohdasta "Yes, this listing is active (For new listings, if you want to work on this listing before it is reviewed, uncheck this box. Reviewers will only see the listing in the queue when it is checked.)".

Tällöin hyväksyjät eivät julkaise kätköä ennen kuin olet ehtinyt korjata koordinaatit ja laittanut taas rastin ko. kohtaan.

Jos kätkö on ehditty julkaista, voit disabloida kätkön väliaikaisesti korjaustoimenpiteiden ajaksi.

Kysy vaan rohkeasti lisää, jos tarvitset tarkennusta. Yleensäkin kannattaa kysyä jos jokin asia tuntuu epäselvältä. Tyhmiä kysymyksiä ei olekaan :)

Avatar
Haaskalintu
Viestit: 950
Liittynyt: Pe 26.01.2007 15:06
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Haaskalintu » Su 10.06.2007 11:01

Ei hätää! Oikeassa reunassa on "edit listing". Klikkaa sitä ja editoi niin paljon kuin sielu sietää.

Kätkökuvausta voi myös editoida julkaisun jälkeen, mutta koordinaattien muuttaminen on tehtävä "log your visit" painikkeen takaa. Valitse tällöin "update coordinates." Voit muuttaa maksimissaan 160m kerralla koordinaatteja.

Mutta kuten sanottu, tässä vaiheessa "edit listing". Ja onnea uudelle käekölle!

Avatar
Haaskalintu
Viestit: 950
Liittynyt: Pe 26.01.2007 15:06
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Haaskalintu » Su 10.06.2007 11:29

Jarom kirjoitti:Merkkaat vain kätkön tiedoissa rastin pois kohdasta "Yes, this listing is active (For new listings, if you want to work on this listing before it is reviewed, uncheck this box. Reviewers will only see the listing in the queue when it is checked.)".

Tällöin hyväksyjät eivät julkaise kätköä ennen kuin olet ehtinyt korjata koordinaatit ja laittanut taas rastin ko. kohtaan.
Jos kysymyksessä on vain parin numeron korjaus, mikä kestää 2min, tuota rastia ei mielestäni tarvitse ruveta remplaamaan.

Thymallus thymallus julkaisee kätkökä 2-3 päivän välein 19-21 välisenä aikana, niatpac nagrom harvemmin ja ennalta-arvaamattomampina kellonaikoina. (mitä, minäkö FTF-friikki????) :shock:

Avatar
lefa 40
Viestit: 34
Liittynyt: Su 10.06.2007 10:11
Paikkakunta: salo

Viesti Kirjoittaja lefa 40 » Su 10.06.2007 11:46

kiitos noi neuvot auttoi,nyt on korjattu ja kaikki toimii.

Avatar
lpohjala
Viestit: 144
Liittynyt: Pe 22.12.2006 12:01
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja lpohjala » Su 10.06.2007 18:13

Myydään irtopaita CAPSIEN käytöstä!

Avatar
PekkaR
Viestit: 210
Liittynyt: Pe 05.01.2007 23:50
Paikkakunta: Hämeenlinna
Viesti:

Viesti Kirjoittaja PekkaR » Su 10.06.2007 20:40

lpohjala kirjoitti:Myydään irtopaita CAPSIEN käytöstä!
Millainen paita?

Garme
Viestit: 91
Liittynyt: Ma 08.10.2007 23:58
Paikkakunta: Vaala

Viesti Kirjoittaja Garme » Su 23.12.2007 17:47

Minulla on kaksi kätköä, jotka on jo julkaistu.
Yleensä teen niin että kirjaan kätkön koneelle, laitan koordinaatit koneelta GPS:sään. Niin nytkin.
Seuraavana päivänä menen tekemälleni kätkölle GPS:llä.
Nyt minulle tulikin este enkä päässytkään seuraavana päivänä lähtemään. Eilen olin töissä ja tänä aamuna lähdin kätköille.

Autopaikalle mennessäni tajusin heti mitä on tapahtunut.
Olin kirjannut koneelle autopaikan ja kätkön koordinaatit osittain ristiin.
Nyt en saa niitä korjattua.
Auttaisiko joku ystävällisesti minua !!

Laitoin jo päivällä TT:lle spostia, mutta virhe on edelleen jäljellä ja ymmärrän kyllä että ei kukaan kokopäivää päivystä tällaisten tyhmyreiden tekemisiä.
Korjaisin itse jos osaisin tai voisin. Voisinko ja miten ??

Avatar
PekkaR
Viestit: 210
Liittynyt: Pe 05.01.2007 23:50
Paikkakunta: Hämeenlinna
Viesti:

Viesti Kirjoittaja PekkaR » Su 23.12.2007 19:54

Kätkön hyllytys on ensimmäinen toimi, etteivät etsijät turhaan haahuile väärässä paikassa. Piilottaja ei pääse muuttamaan jemman koordinaatteja kuin 0,1 mailia, suuremmat muutokset ovat kätkötarkastajien hommia. Lähetä viesti myös Finnish Geocache Reviewer III:lle (finnishgeocacherevieweriii@gmail.com). Katotaan, saattaa onnistua vielä huomenna aamupäivällä tai sitten heti joulun jälkeen.

Garme
Viestit: 91
Liittynyt: Ma 08.10.2007 23:58
Paikkakunta: Vaala

Viesti Kirjoittaja Garme » Su 23.12.2007 21:27

Sain apua spostilla ja olen saanut kätköt korjattua.
Tiedän että Vaalaan on tullut ja tulossa näille kätköille etsijöitä, joten hyvä kun tulivat kuntoon.

Kaikkea sitä voikin sattua vaikka MUKA huolellinen koittaa olla.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muuta apua”