GSAK, Custom Export

Kätköilyyn liittyvää apua laskukaavasta kompassin käyttöön
pellep
Viestit: 4
Liittynyt: To 18.01.2007 20:46

GSAK, Custom Export

Viesti Kirjoittaja pellep » To 12.08.2010 18:09

Kuinkahan saisi GSAK:sta exportoitua CSV muotoon, jotta saisi importoitua Exceliin.
CSV -tiedoston täytyisi sisältää seuraavat tietueet: Code, Waypoint name, Cache Type, Difficult, Terrain, Container, Placed by, Hints
Ei oikein järki riitä tohon GPSBabeliin.

juhanili
Viestit: 173
Liittynyt: To 02.07.2009 8:56

Re: GSAK, Custom Export

Viesti Kirjoittaja juhanili » To 12.08.2010 18:19

Häh? Siis eiks loogisesti File->Export->CSV or Text

Ja halutut kentät saat kun teet näkymän (view) jossa on noi tiedot mitä haluat ja valkkaat sen exportissa defaultin sijasta.

pellep
Viestit: 4
Liittynyt: To 18.01.2007 20:46

Re: GSAK, Custom Export

Viesti Kirjoittaja pellep » To 12.08.2010 18:30

Näin kuvittelin, mutta kun otan tuon "Export to Csv or TXT File", niin sillä view alasvetovalikossa ei ole muuta kun tuo default.
Vaikka olen kyllä tallentanut tuon näkymän omalla nimellään.

juhanili
Viestit: 173
Liittynyt: To 02.07.2009 8:56

Re: GSAK, Custom Export

Viesti Kirjoittaja juhanili » To 12.08.2010 18:33

pellep kirjoitti:Näin kuvittelin, mutta kun otan tuon "Export to Csv or TXT File", niin sillä view alasvetovalikossa ei ole muuta kun tuo default.
Vaikka olen kyllä tallentanut tuon näkymän omalla nimellään.
Just testasin. Ensin talletin sen normaalisti näkyvän näkymän nimelle test, sitten muokkasin sitä ja TALLETIN sen (toi on tärkeetä, vaikka ruudulla näkyy muutettu näkymä, se pitää tallettaa muutosten jälkeen uudestaan) ja sitten ajoin exportin

aku506
Viestit: 1206
Liittynyt: Ma 10.11.2008 19:52

Re: GSAK, Custom Export

Viesti Kirjoittaja aku506 » To 12.08.2010 18:38

pellep kirjoitti:Näin kuvittelin, mutta kun otan tuon "Export to Csv or TXT File", niin sillä view alasvetovalikossa ei ole muuta kun tuo default.
Vaikka olen kyllä tallentanut tuon näkymän omalla nimellään.
No sitten teet niin kun mäkin, eli muokkaat defaultin sopivaks. Huomio myös, että osa sovelluksistaa haluaa naatit desimal degrees –muodossa, joten niiden kohdalla pitää vaihtaa gsak:n asetuksista naattimuotoa.
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

juhanili
Viestit: 173
Liittynyt: To 02.07.2009 8:56

Re: GSAK, Custom Export

Viesti Kirjoittaja juhanili » To 12.08.2010 18:43

aku506 kirjoitti:
pellep kirjoitti:Näin kuvittelin, mutta kun otan tuon "Export to Csv or TXT File", niin sillä view alasvetovalikossa ei ole muuta kun tuo default.
Vaikka olen kyllä tallentanut tuon näkymän omalla nimellään.
No sitten teet niin kun mäkin, eli muokkaat defaultin sopivaks. Huomio myös, että osa sovelluksistaa haluaa naatit desimal degrees –muodossa, joten niiden kohdalla pitää vaihtaa gsak:n asetuksista naattimuotoa.
No kyllä mä pystyn luomaan vaikka mitä näkymiä ja valitsemaa niistä mitä haluan. Versio on uusin 7.7.3.13 Mulla on vakkarinäkymäkin oman niminen, defaultin jätin omiin oloihinsa.

pellep
Viestit: 4
Liittynyt: To 18.01.2007 20:46

Re: GSAK, Custom Export

Viesti Kirjoittaja pellep » Pe 13.08.2010 8:19

Käytössä myös versio 7.7.3.13, nyt näyttäs toimivan. Tallensin näkymän Defaultiksi, en edelleenkään ymmärrä miksi exportin alasvetovalikossa ei näy näy noita muita talletettuja näkymiä, mutta käyhän se nyt näinkin.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muuta apua”