Kuka ottaa kopin!?

Avatar
gnutcha
Viestit: 274
Liittynyt: Ke 18.11.2009 22:19
Paikkakunta: Turku

Kuka ottaa kopin!?

Viesti Kirjoittaja gnutcha » La 15.12.2012 11:19

Koska 2013 Mega järjestetään taas talkoohengessä, avaan ketjun, jossa näitä palloja heitellään! Ketjun pointtina on, että meillä on ehkä idea, jonka olemme valmiita toteuttamaan, mutta vielä tätäkin mielummin kierrämme vastuun ja annamme sen toisiin käsiin! :D Osa-alueita jakamalla uskomme, että järjestäjien into ja sitä myötä tapahtuman sisältö on tasokkaampaa, kun liian moni osa-alue ei ole vain parin ihmisen käsissä. Talkooväki voi siis napata kiinni yksittäisestä aktiviteetistä tai toimesta ja lomailla muun viikon Lapin maisemissa :)

Järjestäjää siis kaipaa tässä vaiheessa:
3 maata, 1 vuorokausi -eventti/retki
Lähtökohtaisena ideana olisi yksinkertaisesti organisoida Suomi-Ruotsi-Norja -kätköpäivä esimerkiksi yhteistyössä paikallisen bussiyrittäjän kanssa Mega-viikon aikaan. Tämän kolmen maan kriteerin lisäksi järjestäjä/järjestäjät saavat toki aivan vapaat kädet tapahtuman toteuttamiseen!

Huom! Omia retkiä ja muita puuhia voi suunnitella ilman meidän ideoitakin. Yksinkertaisesti siis: suunnittele ja toteuta eventti/retki/kilpailu/mitä vaan mega-viikon ajalle, ilmoita siitä meille (toive) ja etsitään sille sopiva paikka Mega-viikon kalenterista! Kilpailupalkintoja ym. sponssaamme mahdollisuuksien mukaan kaikkiin niitä toivoviin sivutapahtumiin.

Avatar
gnutcha
Viestit: 274
Liittynyt: Ke 18.11.2009 22:19
Paikkakunta: Turku

Re: Kuka ottaa kopin!?

Viesti Kirjoittaja gnutcha » Su 16.12.2012 14:52

Pallo napattu Marjiksen toimesta kiinni tähän kolmen maan eventtiin! :)

Marjis
Viestit: 432
Liittynyt: Pe 03.04.2009 15:29
Paikkakunta: Lahti

Re: Kuka ottaa kopin!?

Viesti Kirjoittaja Marjis » Su 16.12.2012 15:56

Jesh, mä otan tämän pallon. Mutta... Lähtisikö joku kaveriksi suunnittelemaan? Erityisesti Ruotsi-osuutta? Norjaan mulla on paljon ideoita matkalle Altaan ja takaisin. Ja selvittelen ruokailumahdollisuuksia yms Altassa. Toki saan yksinkin tuon kasaan, mutta aivoriiheen mahtuu sekaan. :)
Eniten kätköilyssä **tuttaa toiset kätköilijät.

Avatar
gettiz
Viestit: 42
Liittynyt: Su 26.08.2012 16:45
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Kuka ottaa kopin!?

Viesti Kirjoittaja gettiz » Su 16.12.2012 16:55

Mitään en mistään tiedä, mutta jos ideointiin tarvitaan apua ja ns. pomppuseinää johon kokeilla ideoita, olen käytettävissä. ;)
Isona minustakin tulee gerbiili, kasanukkuja!

Marjis
Viestit: 432
Liittynyt: Pe 03.04.2009 15:29
Paikkakunta: Lahti

Re: Kuka ottaa kopin!?

Viesti Kirjoittaja Marjis » Su 16.12.2012 17:09

Mulle voi näihin liittyen heittää ideoita privaviestinä tai sähköpostiin ukonvasama[at]gmail.com. Myös ircnetissä huutelemalla nimimerkille MarjisW menee tästä viestit perille. Ja toki megan järjestäjille voi heittää ideoitaa, mutta se nyt on sanomattakin selvää. :)
Eniten kätköilyssä **tuttaa toiset kätköilijät.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “MEGA 2013 - Adventures in Lapland”