Tärkeä tiedote! (MEGA Finland 2013 - Lapland!)

Avatar
gnutcha
Viestit: 274
Liittynyt: Ke 18.11.2009 22:19
Paikkakunta: Turku

Tärkeä tiedote! (MEGA Finland 2013 - Lapland!)

Viesti Kirjoittaja gnutcha » Pe 19.10.2012 17:45

Geoliikkujat ry on päättänyt yhdistyksen hallituksen kokouksessa 17.10.-19.10.2012 vetäytyä Suomen Ladun kanssa kaavaillusta yhteistyöstä MEGA Finland 2013 -tapahtuman suhteen.

Syynä yksipuoliseen yhteistyösopimuksen päättämiseen on luottamuspula, joka johtuu ensisijaisesti Geoliikkujien ja Suomen Ladun erilaisista näkökulmista Suomen Ladun omistaman Tunturikeskus Kiilopään tapahtuman aikaisen hinnoittelun suhteen, tiedotuksen puutteesta Geoliikkujien suuntaan sekä toteutumattomista ennakkolupauksista Suomen Ladun suunnalta.

Geoliikkujat ry tiedottaa MEGA Finland 2013 – Lapland! -tapahtuman uusista tuulista lisää vielä tämän kuukauden aikana. Hyvillä mielin ja intoa puhkuen jatkamme toimintaa edelleen – nyt omin voimin vuosien 2011 sekä 2012 tapaan!

Lisätietoja antaa tarvittaessa:

Eeva Miettinen
Geoliikkujat ry, puheenjohtaja
p. 040 872 8099
geoliikkujat@gmail.com

markokh
Viestit: 155
Liittynyt: Pe 05.06.2009 20:24

Re: Tärkeä tiedote! (MEGA Finland 2013 - Lapland!)

Viesti Kirjoittaja markokh » Pe 19.10.2012 18:02

No voih. Eli ladulla meni suksetristiin :D

Marjis
Viestit: 432
Liittynyt: Pe 03.04.2009 15:29
Paikkakunta: Lahti

Re: Tärkeä tiedote! (MEGA Finland 2013 - Lapland!)

Viesti Kirjoittaja Marjis » Ma 22.10.2012 20:09

Mielenkiinnolla täällä odotetaan infoa uusista tuulista ja suunnitelmista. :)
Eniten kätköilyssä **tuttaa toiset kätköilijät.

AFTM#4
Viestit: 484
Liittynyt: To 23.07.2009 21:10
Paikkakunta: Lahti

Re: Tärkeä tiedote! (MEGA Finland 2013 - Lapland!)

Viesti Kirjoittaja AFTM#4 » Ti 23.10.2012 22:06

Mikä omituinen arvovaltasota on kyseessä? Kiilopään eräkeskus on maukas paikka olla relax etelästä tullessa, myös vaikka pidempäänkin jos kiinostaa alue!
Itse olen ollut alueen mökeissä ja teltalla lähimaastossa ja ihan on ok aluetta!!! Viimekesänä kohti pohjoista ainoastaan käväisy alueella autolla(kätköt ja kaffeet). Aikoinaan kun tietä(uutta) rakennettiin niin, fillarit oli kulkupelinä...

Olisi tyylipaikka MEGA FINLAND-Lapland tapahtumaan, komppaan! Alueella tosin erittäin vähän kätköjä, mutta paikka on The MEGA-Finland oikeasti!

yrko
Viestit: 96
Liittynyt: Ti 10.11.2009 12:33
Paikkakunta: Masku, Lemu

Re: Tärkeä tiedote! (MEGA Finland 2013 - Lapland!)

Viesti Kirjoittaja yrko » Ti 23.10.2012 23:13

AFTM#4 kirjoitti:Mikä omituinen arvovaltasota on kyseessä? Kiilopään eräkeskus on maukas paikka olla relax etelästä tullessa, myös vaikka pidempäänkin jos kiinostaa alue!
Itse olen ollut alueen mökeissä ja teltalla lähimaastossa ja ihan on ok aluetta!!! Viimekesänä kohti pohjoista ainoastaan käväisy alueella autolla(kätköt ja kaffeet). Aikoinaan kun tietä(uutta) rakennettiin niin, fillarit oli kulkupelinä...

Olisi tyylipaikka MEGA FINLAND-Lapland tapahtumaan, komppaan! Alueella tosin erittäin vähän kätköjä, mutta paikka on The MEGA-Finland oikeasti!
Niin, kyllähän minäkin paikkaa komppaan. Aikoinaan firman piikkiin naapurissa Saariselällä saanut kortteerata ja maastofillarilla paikkoja kolunnut. Kultalat, Kulmakurut, sun muut on koluttu ja kengät kaulassa jokia kahlattu, brrr!
Mahtavaa!
Ladunkin taloudessa on omat rasitteensa ja nyt on ehkä lähdetty siitä, että "rikkaat" kätköilijät kiikuttaa roposensa kassaan. Ei käy.
Tarkoitus on kertoa, että paikat jo tuntien en ole potentiaalinen asiakas, mutta ymmärrrän tämän haasteeksi Ladulle inhimillisempään hinnoitteluun, tai jäädä kokonaan ilman tätä asiakaskuntaa.
Omalta kohdaltani voisin nähdä jopa niin, että joku muu itselle ennestään tuntematon alue voisi olla mielenkiintoisempi :P

Parola
Viestit: 6
Liittynyt: La 20.08.2011 0:29

Re: Tärkeä tiedote! (MEGA Finland 2013 - Lapland!)

Viesti Kirjoittaja Parola » Ke 24.10.2012 0:06

Sama juttu, Kiilopää olisi ollut tosi hieno paikka, ja UKK-puisto siinä ympärillä todella mahtava paikka lyhyempään ja pitempään vaelteluun. Kiilopää on myös siitä mukava, että on aidosti (tai ainakin ennen oli) retkeilyhenkinen eikä hotellihenkinen, aikoinaan naurettiinkin, miten erilaista porukkaa kulkikaan Saariselällä ja Kiilopäällä, vaikka olivatkin Lapin mittakaavassa lähellä toisiaan. Itseltäni myös Itä-Lappi puuttuu kätköilykartalta ;) Luulisi, että elokuun alussa olisi sopiva sesonkirako ennen ruska-aikaa, jolloin vähän voisi hinnoissa joustaa, mutta ei sitten ehkä kuitenkaan. Alueella tuli nuorempana vaelleltua viikon puolentoista retkiä vuosittain, ja olisi ollut kiva käydä nostalgioimassa, jos kohta ihan Vongoivalle asti ei olisikaan lähtenyt. Mutta Lapissa toki on muitakin hienoja paikkoja.

Avatar
Duracell76
Viestit: 404
Liittynyt: Ke 18.11.2009 20:25
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Tärkeä tiedote! (MEGA Finland 2013 - Lapland!)

Viesti Kirjoittaja Duracell76 » Ke 24.10.2012 9:44

Onhan se varmasti hieno paikka. Toisaalta kun läheltä seuraa tuota miten homma on edennyt, niin olen erittäin tyytyväinen päätökseen jonka Geoliikkujien hallitus teki. Tuollaisia päätöksiä ei tehdä kovin heppoisin perustein. Ainahan asiasta voi olla montaa mieltä, mutta itse ainakin odotan uudella innolla uusia tiedotteita.

Uskon vahvasti että ensi vuonna järjestetään upea Mega-miitti, ainakin itse olen vuoden tauon jälkeen jälleen mukana antamassa oman pienen panokseni sen eteen.
Sinne ja takaisin, eksyin tai en.

Avatar
oh1noa
Viestit: 74
Liittynyt: Ke 10.11.2010 10:31

Re: Tärkeä tiedote! (MEGA Finland 2013 - Lapland!)

Viesti Kirjoittaja oh1noa » Ke 24.10.2012 13:00

gnutcha kirjoitti:Geoliikkujat ry on päättänyt yhdistyksen hallituksen kokouksessa 17.10.-19.10.2012 vetäytyä Suomen Ladun kanssa kaavaillusta yhteistyöstä MEGA Finland 2013 -tapahtuman suhteen.
Ainakin hallituksen kokous on venynyt kuin työmarkkinaneuvottelut aikoinaan ;)

Mrs&Mr.Petsku
Viestit: 83
Liittynyt: To 17.02.2011 14:44
Paikkakunta: Tampere

Re: Tärkeä tiedote! (MEGA Finland 2013 - Lapland!)

Viesti Kirjoittaja Mrs&Mr.Petsku » Ke 24.10.2012 13:42

oh1noa kirjoitti:
gnutcha kirjoitti:Geoliikkujat ry on päättänyt yhdistyksen hallituksen kokouksessa 17.10.-19.10.2012 vetäytyä Suomen Ladun kanssa kaavaillusta yhteistyöstä MEGA Finland 2013 -tapahtuman suhteen.
Ainakin hallituksen kokous on venynyt kuin työmarkkinaneuvottelut aikoinaan ;)
Kokouksia on omien tietojeni mukaan pidetty aikaisemminkin, mutta nyt oli aiheellista pitää uusi kokous asian tiimoilta, kun selvisi ettei asiat mene niinkuin on aikaisemmin sovittu Kiilopään ja Liikkujien kanssa yhteisesti. Jos olen ymmärtänyt väärin, niin asiasta vieläkin paremmin tietävä korjatkoon asiaa.

Avatar
Duracell76
Viestit: 404
Liittynyt: Ke 18.11.2009 20:25
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Tärkeä tiedote! (MEGA Finland 2013 - Lapland!)

Viesti Kirjoittaja Duracell76 » Ke 24.10.2012 14:26

oh1noa kirjoitti:
gnutcha kirjoitti:Geoliikkujat ry on päättänyt yhdistyksen hallituksen kokouksessa 17.10.-19.10.2012 vetäytyä Suomen Ladun kanssa kaavaillusta yhteistyöstä MEGA Finland 2013 -tapahtuman suhteen.
Ainakin hallituksen kokous on venynyt kuin työmarkkinaneuvottelut aikoinaan ;)
Geoliikkujissa hallituksen kokoukset käydään käsittääkseni sähköpostikokouksina, siksi saattaa mennä muutama päivä. Eli kokous kestää sen aikaa kunnes kaikki ovat vastanneet.
Sinne ja takaisin, eksyin tai en.

Avatar
oh1noa
Viestit: 74
Liittynyt: Ke 10.11.2010 10:31

Re: Tärkeä tiedote! (MEGA Finland 2013 - Lapland!)

Viesti Kirjoittaja oh1noa » Ke 24.10.2012 17:13

Duracell76 kirjoitti: Geoliikkujissa hallituksen kokoukset käydään käsittääkseni sähköpostikokouksina, siksi saattaa mennä muutama päivä. Eli kokous kestää sen aikaa kunnes kaikki ovat vastanneet.
Jaa eli teoriani siitä, että hallitus olisi vetäytynyt johonkin erämaamökkiin tappelemaan kolmeksi päiväksi päätöksestä oli väärä ...

Eräässä hallituksessa, jossa itse olen ja jonka jäsenet ovat ympäri Suomen, pidetään hallituksen kokoukset Skypellä - suosittelen!

tittat
Viestit: 75
Liittynyt: La 23.10.2010 8:50

Re: Tärkeä tiedote! (MEGA Finland 2013 - Lapland!)

Viesti Kirjoittaja tittat » Ke 24.10.2012 23:26

Tänään luin LAtu&Polku-lehdestä:

Kiiopäällä on ensi vuoden halvimmat hinnat 3.6-31.8 poislukien viikon 27.7-3.8

Avatar
gnutcha
Viestit: 274
Liittynyt: Ke 18.11.2009 22:19
Paikkakunta: Turku

Re: Tärkeä tiedote! (MEGA Finland 2013 - Lapland!)

Viesti Kirjoittaja gnutcha » To 25.10.2012 0:23

Latu&Polku meni painoon ennen kuin ehdimme reagoida tähän yllättävään muutokseen hinnoissa.

Tämä oli osaltaan syynä siihen, että Geoliikkujat päättivät järjestää Megan toisessa paikassa - joka ilmoitetaan mahdollisimman pian myös täällä foorumilla.


Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “MEGA Finland 2013”