Majoitusapua Turussa asuvilta?

Roonea

Majoitusapua Turussa asuvilta?

Viesti Kirjoittaja Roonea » La 21.07.2012 11:28

Turun Mega lähestyy ja moni kauempaa saapuva on vielä majapaikkaa vailla. Useat ovat kyselleet mm. telttailumahdollisuutta, mutta sellaista aluetta ei lähistöllä valitettavasti ole. Siksi olisi hyvä saada apua paikallisilta. Jos asut suht lähellä Kupittaan puistoa ja pihallasi olisi tilaa teltalle tai vaikka muutamalle, niin ilmoittaudu ihmeessä avuksi. Toki myös esimerkiksi sohvamajoitus on varmasti joillekin tervetullut vaihtoehto, jos sellainen paikka liikenee. Voit ilmoittautua tänne ja mielellään myös Megan omalle foorumille: http://megafinland.fi/forum/index.php?topic=1058.0 , josta ulkomaalaisetkin vieraat tarjouksesi löytävät. Laitathan ilmoitukseesi myös esim. sähköpostiosoitteen jonka kautta sinut tavoittaa, ettei vastausmahdollisuus ole vain foorumille rekisteröitymisen takana. Jos itse et halua Megan foorumille rekisteröityä, kerro samalla jos tarjouksesi saa laittaa myös sinne. Koitetaan yhdessä huolehtia siitä, ettei kenenkään saapuminen jäisi ainakaan majoituksen puutteesta kiinni. :)

Roonea

Re: Majoitusapua Turussa asuvilta?

Viesti Kirjoittaja Roonea » Ti 24.07.2012 17:16

Eikö ketään? No aloitanpa itse. Meiltä on tapahtumapaikalle pari kilometriä ja pihalle mahtuu vaikka muutamakin teltta. Meillä on kaksi koiraa ja marsu, eli kamalan allerginen ei ehkä ainakaan sisälle voi tulla. Meidät tavoittaa tästä profiilin sähköpostista, joka on kai jossain näkyvillä...? Tai jos ei olekaan, niin se on kottikarry(at)hotmail.com. :D

Tilhet

Re: Majoitusapua Turussa asuvilta?

Viesti Kirjoittaja Tilhet » La 28.07.2012 12:41

Tiedoksi hyvä majoitustarjous, meiliosoite on gmaunula(at)yahoo.com:

Hello fellow Geocachers,

I am excited about the GeoCaching event coming to Turku. In the spirit of getting to know fellow GeoCachers, I am offering a CouchSurfing possibility to responsible, good-natured adults attending the event.

I have a large sofa, that would sleep two in the same party, and a bed in a private bedroom that would sleep two in the same party. So, up to 4 people could hang out, go to the event, and get to know a fellow GeoCaching family.

Here inthe best part, I live in an apartment in Turku, only 2.5km from the city center, and less than 1.5km from Kupittaa park where the MegaFinland events will be held. I live across the street from a bus stop that stops at Kupittaa park, and the proceeds directly to the city center.

I am a mom with three children, so my kids and I will be home, and attending the events as well. Please, only responsible, clean-living adults should inquire. Expect that I will ask a few lifestyle questions, for the safety of my family.

I am asking 10euros per night. I will provide breakfast, and maybe dinner (depending upon how busy I am at the events) , but you will be able to cook, use the fridge. This fee is nominal and only covers basic costs I may incur.

You may bring a pet, if very well behaved.

Other info: we are Americans (so we speak English at home), I have three boys, we have been geocaching for a few years.

The first person to reply, and be accepted, will get the private bedroom.

Enjoy the event!

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “MEGA Finland 2012”