Pääsylippu

Avatar
Varvikello
Viestit: 103
Liittynyt: Ke 10.01.2007 21:05

Pääsylippu

Viesti Kirjoittaja Varvikello » To 21.04.2011 17:12

Mitenkäs minä toimin kun en omista sellaista tulostinta jolla saisin lukukelpoisen viivakoodin tulostettua? Hyviä ehdotuksia sateli kirjaston ja työpaikan palveluista vaan kun en halua enkä voi moisia käyttää. Tekstiviestipalveluiden osaajia on kätköilijöissäkin, voisiko lipun saada tekstarina?
Että mä oon pätevä...

Tilhet
Viestit: 741
Liittynyt: Ma 05.10.2009 21:29

Re: Pääsylippu

Viesti Kirjoittaja Tilhet » To 21.04.2011 17:58

Varvikello kirjoitti:Mitenkäs minä toimin kun en omista sellaista tulostinta jolla saisin lukukelpoisen viivakoodin tulostettua? Hyviä ehdotuksia sateli kirjaston ja työpaikan palveluista vaan kun en halua enkä voi moisia käyttää. Tekstiviestipalveluiden osaajia on kätköilijöissäkin, voisiko lipun saada tekstarina?
Itsetulostettavan pääsylipun tarkoitus on vain ja ainoastaan nopeuttaa ilmoittautumista tapahtumapaikalla. Kukaan tuskin siinä kohtaa haluaa liikaa jonottaa. Pääsylipusta luetaan viivakoodi, mikä toki voidaan lukea myös esim. läppärin, ipadin tai kännykänkin näytöltä.

Olemme monin tavoin varautuneet myös ääritapauksiin (ei halua käyttää maamme kattavan julkisen ja tulosteissa edullisen kirjastoverkoston palveluja tai koira söi lipun autossa matkalla eventtiin tms.). Viivakoodin puuttumisesta ei tapahtumapaikalla ilmoittautuminen jää siis kiinni, kunhan on hoitanut rekisteröitymiseen liittyvät muut asialliset hommat säädetyllä tavalla.

Tällä palstalla ei tämän puolen asioista ollut vielä tarkoitus virallisemmin ilmoitella, jotta saamme ensin pienemmältä yleisöltä tulevan palautteen käyttöömme.

Avatar
Varvikello
Viestit: 103
Liittynyt: Ke 10.01.2007 21:05

Re: Pääsylippu

Viesti Kirjoittaja Varvikello » To 21.04.2011 18:05

Kuulostaa paremmalta. Viivakoodi ei tule olemaan lukukelpoinen puhelimessakaan koska laite on halpis-"äly"puhelin jossa on vieläpä suojakalvo kosketusnäytön päällä. Samapa tuo sinänsä näin kuluttajalle jos joutuu hiukan jonottamaan ja vaivaa näkemään.
Että mä oon pätevä...

Avatar
sikajack
Viestit: 248
Liittynyt: La 23.12.2006 15:44
Paikkakunta: Turku

Re: Pääsylippu

Viesti Kirjoittaja sikajack » To 21.04.2011 19:42

Varvikello kirjoitti:Mitenkäs minä toimin kun en omista sellaista tulostinta jolla saisin lukukelpoisen viivakoodin tulostettua?
Poikkeat kaffella. Siitä on jo luvattoman kauan kun ollaan viimeksi turistu nokakkain! ;-)
//geonovice sikajack

Avatar
Gekkonen
Viestit: 85
Liittynyt: Su 07.02.2010 0:34

Re: Pääsylippu

Viesti Kirjoittaja Gekkonen » Ti 02.08.2011 14:01

Tuossa edellisessä meilissä joka Megalta tuli mainittiin se pääsylippu.

Olenko nyt jotain missannut, kun ei minulla ole mitään pääsylippua. Ei printtiä, ei meiliä, ei mitään? Vai onko se vasta tulossa?

Maksun hoidin jo hyvässä ajassa.

Avatar
rixu
Viestit: 491
Liittynyt: Ke 10.09.2008 18:18
Paikkakunta: Nummela

Re: Pääsylippu

Viesti Kirjoittaja rixu » Ti 02.08.2011 14:17

Ainakin itse sain maksuvahvistuksen ja samassa linkin printattavaan lippuun sähköpostiini maksun jälkeen

Tilhet
Viestit: 741
Liittynyt: Ma 05.10.2009 21:29

Re: Pääsylippu

Viesti Kirjoittaja Tilhet » Ti 02.08.2011 14:41

Kannattaa ensin tsekata, että roskapostisuodatin ole tehnyt temppujaan. Etsii lähettäjän nimellä: noreply(at)megafinland.fi

Mutta jos asian nostaa jossain esille, voidaan lähettää uusikin vahvistus :)

Avatar
Stone'5
Viestit: 873
Liittynyt: Pe 29.06.2007 13:00

Re: Pääsylippu

Viesti Kirjoittaja Stone'5 » Ti 02.08.2011 14:41

Gekkonen kirjoitti:Tuossa edellisessä meilissä joka Megalta tuli mainittiin se pääsylippu.

Olenko nyt jotain missannut, kun ei minulla ole mitään pääsylippua. Ei printtiä, ei meiliä, ei mitään? Vai onko se vasta tulossa?

Maksun hoidin jo hyvässä ajassa.
Sähköpostin olisi pitänyt saapua, kun maksusi vahvistettiin. Ilmeisesti viesti on kadonnut matkalla tai ohjautunut roskapostikansioon. Lähetin sinulle nyt uuden vahvistussähköpostin lippulinkkeineen.

Kaikille rekisteröityneille muuten tullaan lähettämään muistutukseksi lippulinkki vielä kerran elokuun alun aikana.

marko77
Viestit: 314
Liittynyt: Ti 03.06.2008 14:27
Paikkakunta: Nastola

Re: Pääsylippu

Viesti Kirjoittaja marko77 » Ti 02.08.2011 14:59

Itselleni tuli aika pikaisesti - tosin viikonloppu oli välissä mutta kuitenkin..Ja kirjastollekin pääsee kohta tulostamaan..:)
"Minä haluan tietää, miksi kauan sitten sä et palannutkaan
Pian kadotin suunnan, helppo polku kaltevana vietti mutkaan"

Avatar
Gekkonen
Viestit: 85
Liittynyt: Su 07.02.2010 0:34

Re: Pääsylippu

Viesti Kirjoittaja Gekkonen » Ti 02.08.2011 15:13

Ja sieltähän se tulikin, iso kiitos nopeasta toiminnasta

Avatar
Stone'5
Viestit: 873
Liittynyt: Pe 29.06.2007 13:00

Re: Pääsylippu

Viesti Kirjoittaja Stone'5 » Ti 09.08.2011 23:01

Muistutus: Tulostakaa pääsylippunne!

Tulostamisohjeet löytyvät maksuvahvistusviestistä sekä äskettäin lähetetystä muistutusviestistä.

Lippulinkki hukassa?
Hanki uusi täältä.

aku506
Viestit: 1206
Liittynyt: Ma 10.11.2008 19:52

Re: Pääsylippu

Viesti Kirjoittaja aku506 » Ke 10.08.2011 11:55

Ja olen ymmärtänyt Tilhen viesteistä (vai infosta?) sen, että se koodikin on tyhjää parempi! Eli se talteen vain.
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

Mrs&Mr.Petsku
Viestit: 83
Liittynyt: To 17.02.2011 14:44
Paikkakunta: Tampere

Re: Pääsylippu

Viesti Kirjoittaja Mrs&Mr.Petsku » Ke 10.08.2011 11:56

Pääsylippu tulostettu, mutta en ole varma toimiiko viivakoodi :roll:

Toinen asia, josta myös haluaisin ilmoittaa: Siinä on vanha nimimerkkini (erjamaarit) mutta nyt olen miehen mieliksi vaihtanut nimimerkkiä meille sopivammaksi. kaipa tuo lippu silti kelpaa, jos vedän vanhan ylitse ja merkkaan siihen uuden nimimerkin..?

Avatar
Stone'5
Viestit: 873
Liittynyt: Pe 29.06.2007 13:00

Re: Pääsylippu

Viesti Kirjoittaja Stone'5 » Ke 10.08.2011 12:03

aku506 kirjoitti:Ja olen ymmärtänyt Tilhen viesteistä (vai infosta?) sen, että se koodikin on tyhjää parempi! Eli se talteen vain.
Tapahtumaan on alustavien tietojen mukaan tulossa perjantaina noin 1100 ihmistä, pääsylippu viivakoodeineen jouduttaa jonon kulkua huomattavasti.

Avatar
Mur_meli
Viestit: 176
Liittynyt: Pe 11.01.2008 19:09
Paikkakunta: Vantaa, Louhela

Re: Pääsylippu

Viesti Kirjoittaja Mur_meli » Ke 10.08.2011 12:03

Mrs&Mr.Petsku kirjoitti:Pääsylippu tulostettu, mutta en ole varma toimiiko viivakoodi :roll:

Toinen asia, josta myös haluaisin ilmoittaa: Siinä on vanha nimimerkkini (erjamaarit) mutta nyt olen miehen mieliksi vaihtanut nimimerkkiä meille sopivammaksi. kaipa tuo lippu silti kelpaa, jos vedän vanhan ylitse ja merkkaan siihen uuden nimimerkin..?
Anna lipun olla sellainen kun se on. Lippu otetaan sulta pois kuitenkin ilmoittautuessasi, sitä vastaan saat nimikyltit, joiden kohdalla voidaan sitten miettiä, että muutetaanko ne teille sopivimmiksi. Nimikylttien vaihto tapahtuu ongelmanratkaisupisteessä, ei siis ilmossa, jotta vältettäisi isompia ruuhkia.
Kannattaa ainakin jossain vaiheessa viikonloppua tulla antamaan uudet nimmarit ongelmanratkaisukeskuskeen, niin ei tule sitten logien tarkistuksessa sekaannuksia.
Mur_meli
***************
^-^
=o=

Avatar
Stone'5
Viestit: 873
Liittynyt: Pe 29.06.2007 13:00

Re: Pääsylippu

Viesti Kirjoittaja Stone'5 » Ke 10.08.2011 12:15

Mur_meli kirjoitti: Kannattaa ainakin jossain vaiheessa viikonloppua tulla antamaan uudet nimmarit ongelmanratkaisukeskuskeen, niin ei tule sitten logien tarkistuksessa sekaannuksia.
Muutinkin samantien erjamaaritin Mrs&Mr.Petskuksi. Onhan mieskin rekisteröitynyt, jos on tulossa? :)

Avatar
Mur_meli
Viestit: 176
Liittynyt: Pe 11.01.2008 19:09
Paikkakunta: Vantaa, Louhela

Re: Pääsylippu

Viesti Kirjoittaja Mur_meli » Ke 10.08.2011 12:59

Eipä ole mies rekisteröitynyt.. Ei varmaan ole sitten tulossa... ;)
Mur_meli
***************
^-^
=o=

Mrs&Mr.Petsku
Viestit: 83
Liittynyt: To 17.02.2011 14:44
Paikkakunta: Tampere

Re: Pääsylippu

Viesti Kirjoittaja Mrs&Mr.Petsku » Ke 10.08.2011 14:07

Minä vain olen tulossa, ei mies. Jahkaili liian pitkään osallistumisen kanssa, joten ei sit väkisin :x :lol: Eli vain Mrs.Petsku tältä suuntaa tulossa.

Avatar
Diksi
Viestit: 425
Liittynyt: Su 15.08.2010 21:09

Re: Pääsylippu

Viesti Kirjoittaja Diksi » Ke 10.08.2011 14:16

Mrs&Mr.Petsku kirjoitti:Minä vain olen tulossa, ei mies. Jahkaili liian pitkään osallistumisen kanssa, joten ei sit väkisin :x :lol: Eli vain Mrs.Petsku tältä suuntaa tulossa.
Tervetuloa!
Kirjaudu normaalisti vanhalla nimimerkillä ilmossa ja marssi sitten ongelmankäsittelypisteelle vaihtamaan nimimerkki.
Kantaanhan tieto on jo vaihdettu, elikkästä loggaus onnistuu toki uudella nimellä, mutta jos et halua väärällä nimimerkillä keikkua koko aikaa (nimilaput painettu ja laminoitu jo) niin eiköhän jokin ratkaisu löydy :)

Lemmysix
Viestit: 88
Liittynyt: Ti 01.09.2009 20:26

Re: Pääsylippu

Viesti Kirjoittaja Lemmysix » To 11.08.2011 4:20

Tervetuloa!
Kirjaudu normaalisti vanhalla nimimerkillä ilmossa ja marssi sitten ongelmankäsittelypisteelle vaihtamaan nimimerkki.
Kantaanhan tieto on jo vaihdettu, elikkästä loggaus onnistuu toki uudella nimellä, mutta jos et halua väärällä nimimerkillä keikkua koko aikaa (nimilaput painettu ja laminoitu jo) niin eiköhän jokin ratkaisu löydy :)
Eli hetkinen... siellä on ongelmaratkaisupiste(?) johon on sidottu x-määrää henkilökuntaa, jolla on tehtävänä opastaa ja auttaa rekisteröityneitä henkilöitä että onnistuvat saamaan ne painetut ja laminoidut nimilaput, joita ei onnistu saamaan sieltä ovelta? Eikös sen pitänyt mennä niin että rekisteröitynyt henkilö-x saa sen lipulla/koodilla sen nivaskan ja pääsee sisälle ja oikeuttaa loggaukseen helposti? Miten tässä voisi olla ongelmaa? Ainii, ainahan tulee olemaan ongelmia. Simppeli ratkaisu, maksat sisäänpääsymaksun, loggaat nikkisi ovella kirjaan josta tarkistetaan kaikki ja sitten loggaat tapahtumakirjan. Ainii, liian helppoa... Sitoo liian paljon vapaaehtoista henkilökuntaa jotka on ongelmaratkaisupisteessä. Se että on valmiiksi mietitty henkilökuntaa ongelmaratkaisupisteelle, on väärä lähestymistapa tapahtumaan johon tulee väkeä. Info on sitä ja muita ongelmatapauksia varten...
Hei, täs olis ihan lähellä pari kätköö...

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “MEGA Finland 2011”