Geocaching liven kartta vippaa

Apua Kätködatatiedostoihin (esim. GPX), karttoihin ja muuhun materiaaliin liittyen
andymckoira
Viestit: 98
Liittynyt: Ma 02.01.2012 12:17

Geocaching liven kartta vippaa

Viesti Kirjoittaja andymckoira » Ma 16.06.2014 13:17

Minulla on Nokialaisessa Geocaching Live joka viimeisen päivityksen jälkeen mittaa yllättävän tarkasti, mutta taustakartta ei istu vaan paikoitellen on tullut ensietsintää tehtyä väärältäpuolen tietä. Kätkön sijainti on ihan ok mutta joku on siirrellyt teitä. Onkohan tuolle mitä tehtävissä? Saakohan tuohon Liveen mitenkään taustaksi tuota maastokarttojen aineistoa?

Samuli70
Viestit: 21
Liittynyt: Pe 29.03.2013 22:06

Re: Geocaching liven kartta vippaa

Viesti Kirjoittaja Samuli70 » Su 29.06.2014 18:32

Mun tietääkseni GC Liveen ei saa maastokarttaa. Eipä ole kyllä tullut viime päivityksen jälkeen enää juuri GC Liveä käytettyä, kun menivät poistamaan Bingin satelliittikuvat.

Nykyään tulee käytettyä lähes ainoastaan Geocaching Pro:ta, siihen saa maastokartat ja Bingin satelliittikuvat. Maaloo on toinen hyvä kätköilysovellus johon saat maastokartat.

Ilan11
Viestit: 36
Liittynyt: Su 16.03.2014 18:24

Re: Geocaching liven kartta vippaa

Viesti Kirjoittaja Ilan11 » Ma 30.06.2014 10:43

Kannattaa koittaa geocaching plus sovellusta saa ladattua ainakin Nokian kännyköihin :mrgreen: eikä kartoissa ole ongelmia

Sewete
Viestit: 16
Liittynyt: La 29.03.2014 8:44

Re: Geocaching liven kartta vippaa

Viesti Kirjoittaja Sewete » Ti 01.07.2014 9:14

Samuli70 kirjoitti:Mun tietääkseni GC Liveen ei saa maastokarttaa. Eipä ole kyllä tullut viime päivityksen jälkeen enää juuri GC Liveä käytettyä, kun menivät poistamaan Bingin satelliittikuvat.

Nykyään tulee käytettyä lähes ainoastaan Geocaching Pro:ta, siihen saa maastokartat ja Bingin satelliittikuvat. Maaloo on toinen hyvä kätköilysovellus johon saat maastokartat.
Itsellä on gc live windows phonessani. Ongelma, että live änkee pakolla bingin satelliittikartan (vaikka haluan hybridin) :shock:
Kyllä mulla satteliitti toimii, vaikken sitä tykkää käyttää ;D

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Materiaaliapua”