Mikä kätkötyyppi?

Apua kätköihin liittyen
juhhi
Viestit: 31
Liittynyt: Ma 02.08.2010 13:46

Mikä kätkötyyppi?

Viesti Kirjoittaja juhhi » Ke 12.03.2014 22:44

Eri kätkötyyppiversioita nähnyt sellaisista kätköistä joissa itse kätköpurkki on luolassa. Mutta kun GPS ei toimi luolassa... Onko se siis tradi jonka koordinaatit ovat luolan suulle vai arvioidusti kätkön kohdalle luolan "päällä". Onko se mysteeri jonka bogus luolan suulla? Onko se multi jonka alkupiste luolan suulla?
Mielessä on yksi luolakätkö joka on n. 30 metriä luolan suulta. Kuvaukseen tulisi ohjeet miten purkille löytää. Mikä kätkötyyppi?

mixer89
Viestit: 94
Liittynyt: Ke 23.01.2013 18:34

Re: Mikä kätkötyyppi?

Viesti Kirjoittaja mixer89 » Ke 12.03.2014 23:21

Eikös tuo ole lodju, kun ohjeilla pitää kätkölle päästä :D Virittele vielä lorun muotoon, niin siinä olisi ehta letterbox.

Muuten käy ihan tradina, tarkkoja koordinaatteja sinne tuskin saa, eli täten ei varmaan olisi olemassa mitään virallista luolatradiakaan jos mentäisiin tarkasti sääntöjen mukaan?

Jussihoo
Viestit: 20
Liittynyt: Ma 26.04.2010 12:18

Re: Mikä kätkötyyppi?

Viesti Kirjoittaja Jussihoo » To 13.03.2014 0:44

Mä tein luolakätköstäni tradin. Ensin naatit osoitti luolan suulle mutta ne piti sitten korjata osoittamaan sitä paikkaa missä se purkki on ja luolan suu piti olla waypointtina. Ilmeisesti tuo on se oikea tapa tai sitten tekee tuosta mysteerin joka pitää ratkoa paikan päällä antaen ohjeet.

Kovasti tuosta mun kätköstä on tykätty ja annettu positiivista palautetta nimenomaan noista ohjeista millä purkin löytää ja ilman niitä purkin löytäminen olisi kyllä täysin tuurista kiinni. Koloja ja sivuluolia piisaa.
http://www.geocaching.com/geocache/GC281QC_sikarounikko

Laurenzia79
Viestit: 31
Liittynyt: Ti 28.05.2013 15:27

Re: Mikä kätkötyyppi?

Viesti Kirjoittaja Laurenzia79 » To 13.03.2014 21:06

Minä olen hakenut yhden kätkön jossa koordinaatit näytti paikan ja ohjeena oli -1m

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Kätköapua”