Jätinkatu Hyvinkää

Apua kätköihin liittyen
Avatar
ansu75
Viestit: 241
Liittynyt: Ma 22.08.2011 21:43
Paikkakunta: Vihti

Re: Jätinkatu Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja ansu75 » Su 09.12.2012 17:58

Kun menet katsomaan sitä logia, on oikeassa alareunassa linkki: View / Edit log / Images,
klikkaat siitä, sitten siinä aukeavassa sivussa näkyy se sun loggaus, oikeassa yläreunassa on kolme kuvaketta: kynä (edit) punainen ruksi (delete) ja valokuva (upload Image)
niin painat ruksia. Sitten se kysyy ruudun yläreunassa oletko varma, johon klikkaat yes.
~Don't worry, be happy!~

kepsukka
Viestit: 31
Liittynyt: La 21.07.2012 17:23

Re: Jätinkatu Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja kepsukka » La 15.12.2012 11:01

Kiitoksia! Nyt on kaikki ajantasalla :)

Avatar
Pretty.Killswitch
Viestit: 425
Liittynyt: Ti 29.05.2012 10:01
Paikkakunta: Savo

Re: Jätinkatu Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja Pretty.Killswitch » La 15.12.2012 11:12

ansu75 kirjoitti:Kun menet katsomaan sitä logia, on oikeassa alareunassa linkki: View / Edit log / Images,
klikkaat siitä, sitten siinä aukeavassa sivussa näkyy se sun loggaus, oikeassa yläreunassa on kolme kuvaketta: kynä (edit) punainen ruksi (delete) ja valokuva (upload Image)
niin painat ruksia. Sitten se kysyy ruudun yläreunassa oletko varma, johon klikkaat yes.
No tuota noin, onkohan sitten minkälainen vika vai ominaisuus, kun viime reissua edeltävällä reissulla loggasin vahingosssa yhden purkin väärin, kun niitä oli useampi lähes samalla nimellä ja deletoin sen ja loggasin sitten sen oikean. Niinni, nyt sitten suuri sammakkomasiina antaa uusia favopisteitä jo 9 purkilla, eikä 10 purkilla, eikä tuo tilanne ole siitä korjaantunut mihinkään. Samapa tuo minulle kyllä on, tilastot ilmeisesti kuitenkin näyttävät oikein.
X

Avatar
Tervas
Viestit: 930
Liittynyt: Ma 08.01.2007 14:31

Re: Jätinkatu Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja Tervas » La 15.12.2012 11:17

Pretty.Killswitch kirjoitti: No tuota noin, onkohan sitten minkälainen vika vai ominaisuus, kun viime reissua edeltävällä reissulla loggasin vahingosssa yhden purkin väärin, kun niitä oli useampi lähes samalla nimellä ja deletoin sen ja loggasin sitten sen oikean. Niinni, nyt sitten suuri sammakkomasiina antaa uusia favopisteitä jo 9 purkilla, eikä 10 purkilla, eikä tuo tilanne ole siitä korjaantunut mihinkään. Samapa tuo minulle kyllä on, tilastot ilmeisesti kuitenkin näyttävät oikein.
Tuntuu olevan ominaisuus, minulle myös kävi kerran samoin, FP laskuri ei huomioi poistettuja lokeja. Tuskin kukaan sentään alkaa tätä käyttämään hyväkseen (minulla ainakin on pointseja enemmän kuin kykenen jakamaan -vai olenko ronkeli).
"Jokaisen oikein rakennetun pojan tekee joskus vastustamattomasti mieli etsiä kätkettyä aarretta."
Mark Twain: Tom Sawyerin seikkailut

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Kätköapua”