Miten logata premium?

Apua kätköihin liittyen
Avatar
Enppu&Iloma
Viestit: 73
Liittynyt: Ti 14.07.2009 13:16

Miten logata premium?

Viesti Kirjoittaja Enppu&Iloma » La 14.07.2012 20:59

Tuli vastaan pikku pulma. Perustimme pojalle oman nimimerkin, koska kätköily on hänelle mielekkäämpää, kun pinnat kerääntyvät omalle saldolle. Omasta nimimerkistämme olemme maksaneet premiumin, mutta pojan ei. Noh, olemme hakeneet sitten gepsillämme normi kätköjen lisäksi myös premium-kätköjä, mutta ongelma on se, että kuinka poika voi logata nämä löytämänsä kätköt löytyneeksi, koska ei ilman jäsenyyttä saa mahdollisuutta logata löytöjä? Onko loggaukseen olemassa jotain jippoa? Kuitenkaan ei viitsisi muutaman kymmenen kätkön takia vuosittain premiumia kustantaa useammalle samassa ruokakunnassa, kun vielä samoille gepseilläkin mennään :roll:
Kuulimme että herra on ruvennu kätköjä tekeen ja kattosimme vähän missä ne olis (Väinö Linna: Täällä Pohjantähden alla)

Avatar
Stone'5
Viestit: 873
Liittynyt: Pe 29.06.2007 13:00

Re: Miten logata premium?

Viesti Kirjoittaja Stone'5 » La 14.07.2012 21:12


Avatar
-Kimmo-
Viestit: 57
Liittynyt: Ke 28.01.2009 1:48
Paikkakunta: Kokkola

Re: Miten logata premium?

Viesti Kirjoittaja -Kimmo- » Ma 16.07.2012 13:45

GC.com on jättänyt tällaista varten takaportin.

Mene löytämäsi premiumjemman kuvaussivulle ja sieltä edelleen loggaussivulle aivan normaalisti. Kopioi nyt loggaussivun http://www...jne...jne osoite talteen.

Kirjaudu seuraavaksi poikasi tilille ja sen jälkeen kirjoita kopioimasi osoite osoitekenttään ja paina enter. Nyt kyseisen premiumjemman loggausivu pitäisi olla auki ja löydön loggaaminen tapahtuu ihan tavallisesti. Jemma kirjautuu nyt löydöksi poikasi nimimerkille.

Löydön kirjaamisen jälkeen hän ei näe näin loggaamastaan kätkösta mitään muuta, kuin ainoastaan oman loggauksensa. Elikkä kätkökuvaus ja muiden lokit näkyvät edelleen ainoastaan premiumeille. Mutta se lapselle tärkein, löytö, on kirjautunut omalle saldolle.

Meidän perheessä on sama juttu, että yhdellä premiumilla ja yhteisellä gepsillä mennään, mutta lapsilla on omat nimimerkit.

Avatar
Kekkiss
Viestit: 220
Liittynyt: Ti 15.02.2011 22:26

Re: Miten logata premium?

Viesti Kirjoittaja Kekkiss » Ma 16.07.2012 23:23

Minä olen tehnyt näin "joutuessani" loggaamaan premium kätköjä:
Avaan geocaching.com kätkökartan ja kun zoomaan vähän ulospäin, niin premium kätköjen kuvakkeet tulevat myös näkyviin. Kun klikkaa kätkökuvaketta, niin auenneen "laatikon" oikeassa alareunassa on linkki "Log Visit". Siitä kun klikkaa, niin pääsee suoraan kyseisen kätkön sivulle "Post a New Log" kohtaan.
¿uɐɐʞıʌɐʞ uıɐu ɐssɐʇ sɐʞuınʞ

Avatar
-Kimmo-
Viestit: 57
Liittynyt: Ke 28.01.2009 1:48
Paikkakunta: Kokkola

Re: Miten logata premium?

Viesti Kirjoittaja -Kimmo- » Ti 17.07.2012 13:33

Kekkiss kirjoitti:Minä olen tehnyt näin "joutuessani" loggaamaan premium kätköjä:
Avaan geocaching.com kätkökartan ja kun zoomaan vähän ulospäin, niin premium kätköjen kuvakkeet tulevat myös näkyviin. Kun klikkaa kätkökuvaketta, niin auenneen "laatikon" oikeassa alareunassa on linkki "Log Visit". Siitä kun klikkaa, niin pääsee suoraan kyseisen kätkön sivulle "Post a New Log" kohtaan.
Kokeiltiin poikani tilin kanssa tuota yllä olevaa konstia ja se toimi oikein hyvin. Se onkin paljon nopeampi tapa kuin mitä me olemme aikasemmin käyttäneet.
Karttakuvaa täytyy zoomata ulospäin sen verran, että kätkösymboli muuttuu, niin silloin myös premium-jemmat ilmestyvät näkyviin. Kätkökuvausta ei saa näkyviin, mutta itse jemman voi logata löytyneeksi. Taas oppi uutta :D

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Kätköapua”