Karttapaikkalinkki kuvauksessa

Apua kätköihin liittyen
oloneuvos
Viestit: 63
Liittynyt: Su 21.12.2008 15:22

Karttapaikkalinkki kuvauksessa

Viesti Kirjoittaja oloneuvos » Ma 23.04.2012 16:54

Hei
Olen jotenkin onnistunut hävittämään linkin/scriptin/mikä se sitten olikin, jossa kätkökuvauksessa näkyy Karttapaikan kartta sen sijaan, että siinä nyt näkyy Geocaching maps.
Osaisikohan joku auttaa, miten saan tuon Karttapaikan kartan "takaisin"?
Kiitos etukäteen
Oloneuvos

pailakka
Viestit: 547
Liittynyt: Ma 29.01.2007 20:05

Re: Karttapaikkalinkki kuvauksessa

Viesti Kirjoittaja pailakka » Ma 23.04.2012 17:07


Arnyk
Viestit: 285
Liittynyt: Ti 24.08.2010 14:13

Re: Karttapaikkalinkki kuvauksessa

Viesti Kirjoittaja Arnyk » Ma 23.04.2012 17:35

Ja muillekin tiedoksi: Asentakaa ensiksi Grease monkey niminen softa googlella (firefoxin laajennus).
Sen jälkeen menkää Pailakan linkittämälle sivulle ja klikatkaa OIKEASTA YLÄKULMASTA install.

ÄLKÄÄ klikatko sitä "FREE DOWNLOAD". siitä tulee ylimääräinen toolbar selaimeen, joka mm. muuttaa defaultti hakukoneen, kotisivun ja tuo varmasti hetken päästä mainoksia koneelle.

Arnyk

joriini
Viestit: 10
Liittynyt: Su 21.06.2009 19:24

Re: Karttapaikkalinkki kuvauksessa

Viesti Kirjoittaja joriini » To 27.12.2012 16:56

Minulla on myös pieni mutta ärsyttävä ongelma tuon karttapaikan kanssa. Vaikka minulla on Grease Monkey asennettuna ja myös ko. scripti, selaimena Firefox (versio 17.0.1), karttapaikka ei tule nykyään enää valittavaksi, jos klikkaan gc.comin Search option -kohdassa olevaa kuvaketta "Search in geocaching maps" . Valittavina on mm. Map Quest, OpenStreetMap ym. mutta ei tuota karttapaikkaa. Jos taas valitsen gc.comissa jonkin kätkökuvauksen, niin tuo kuvaukseen oletuksena Karttapaikan kartan niin kuin pitääkin. GreaseMonkeyn GoogletoKarttapaikka asetuksina Script Settings -kohdassa on "http://geocaching.com/seek/" -alkuiset hakemistot ja scripti on käytössä, mutta Firefoxin kartalla valittuani tuon "Search in geocaching maps" minulla näyttää aukeavan "http://www.geocaching.com/map/" -alkuinen sivu eli epäilen että tuostahan se ehkä johtuu...olen yrittänyt poistaa lisäosaa ja asentanut GreaseMonkeyn uudelleen, mutta sekään ei auta. Pitääkös tuossa nyt käydä käsin käpälöimässä jotain? Mainittakoon, että jossain vaiheessa tuo scripti toimi eli karttapaikka tuli valittavaksi myös tuolta "Search in geocaching maps" mutta jossain vaiheessa tuo karttapaikka katosi tuolta valittavista kartoista.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Kätköapua”