Kätkö ei löydy ja muutkaan eivät kai löydä

Apua kätköihin liittyen
Lauja
Viestit: 82
Liittynyt: La 30.07.2011 14:07

Kätkö ei löydy ja muutkaan eivät kai löydä

Viesti Kirjoittaja Lauja » Ke 10.08.2011 23:08

Mitäs tälläisen kanssa pitää tehdä vai vain odotella: Olen käynyt yhdellä kätköllä muutamia kertoja löytämättä sitä. Olen kysynyt vinkkiä tekijältä ja edelliseltä lokkaajalta, en ole saanut vastausta. Kätkö on tämä

http://coord.info/GC1JP6V

Ja tämän kätkön lähipiirissä on useita kätköjä, jotka olen löytänyt ja katsoin kaikkien niiden lokit ja minun jälkeeni on monet niitä myös löytäneet. Eli lähimaastossa on liikkunut kätköilijöitä ja uskon, että ovat myös käyneet tätä etsimässä, eivät ole vaan halunneet ilmoittaa, ettei kätköä löydy.

Mitähän tälle siis tosiaan pitää tehdä vai antaa vaan olla?

Avatar
Rimaju
Viestit: 41
Liittynyt: Su 04.10.2009 15:05
Paikkakunta: Nokia

Re: Kätkö ei löydy ja muutkaan eivät kai löydä

Viesti Kirjoittaja Rimaju » Ke 10.08.2011 23:45

Laittaisin watchlistille ja jäisin odottamaan mitä tapahtuu oman dnf:n jälkeen, kun kerran olet ottanut yhteyttäkin.

Dnf:t (varsinkin toistuvat sellaiset) ovat omistajalle tärkeää tietoa kätkön tilanteesta, eikä niiden loggaamatta jättäminen ainakaan helpota seuraavien etsintöjä. Itse olen monesti käväissyt sellaisella kätköllä jossa selvästi on liikuttu viime aikoina ja lähikätköt on silti löydetty. Viimeisin merkintä tuolle voi silti olla löytö, jo viikkojen takaa.

Jos käväisy on nopea tai muuten niin ja näin niin olen joskus laittanut noten muille merkiksi (esim. lumitilanne toivoton), tilanteesta riippuen.
Periaatteena voi olla vaikka se, että kertoo omistajalle ja seuraaville kävijöille kätkön mahdollisesta tilanteesta.

pardainis
Viestit: 81
Liittynyt: Pe 03.12.2010 22:19

Re: Kätkö ei löydy ja muutkaan eivät kai löydä

Viesti Kirjoittaja pardainis » To 11.08.2011 9:05

Jos oikein ymmärsin niin käväisin paikalla kesäkuun 2 päivä ja jäi jopa melkein etsimättä. Koirien kanssa istuskelin jä imin jäätelö töttöröötä. Jäi asia vaivaamaan. Silloin kesällä lueskelin aikaisempia loggauksia ja niiden perusteella kätköä kehutaan. Joten itse olin kyllä sitä mieltä että tämä on niitä hyviä kätköjä joita joutuu katselemaan ja pähkäilemään oikein järjen kanssa. Mutta avot sitten kun sen keksii ja löytää niin tuntuu kivalta sisämmässään. Kaikki kätköt eivät onneksi löydy ensimmäisellä kerralla. Ja joillekkin alan konkareille tälläiset kätköt ovat aivan " pala kakkua".

Avatar
arisoft
Viestit: 1225
Liittynyt: La 31.07.2010 19:49
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kätkö ei löydy ja muutkaan eivät kai löydä

Viesti Kirjoittaja arisoft » To 11.08.2011 9:23

Lokeja lukemalla voisi kuvitella että kyseessä on vain väärin kirjattu D-taso kätköllä. Kätkö on siis tavallista vaikeampi, joten sen etsimiseen tarvitaan keskimäärin useampi käyntikerta.

Lauja
Viestit: 82
Liittynyt: La 30.07.2011 14:07

Re: Kätkö ei löydy ja muutkaan eivät kai löydä

Viesti Kirjoittaja Lauja » To 11.08.2011 15:50

No ehkä mä sit käyn vaan pyörimässä siellä. Kun siihen on vain puoli km. :)

Avatar
Kekkiss
Viestit: 220
Liittynyt: Ti 15.02.2011 22:26

Re: Kätkö ei löydy ja muutkaan eivät kai löydä

Viesti Kirjoittaja Kekkiss » To 11.08.2011 16:19

Mun pitäisi ja joskus käydä tuo etsimässä. Voin ilmoitella milloin sinnepäin tulen, jos sulla vielä sitten löytämättä.
¿uɐɐʞıʌɐʞ uıɐu ɐssɐʇ sɐʞuınʞ

Lauja
Viestit: 82
Liittynyt: La 30.07.2011 14:07

Re: Kätkö ei löydy ja muutkaan eivät kai löydä

Viesti Kirjoittaja Lauja » To 11.08.2011 17:53

Joo Kekkiss ilmoittele,jos en oo viel sitä löytänyt!

Avatar
IhmisAnkka
Viestit: 420
Liittynyt: Ti 24.09.2013 16:45
Paikkakunta: Tampere

Re: Kätkö ei löydy ja muutkaan eivät kai löydä

Viesti Kirjoittaja IhmisAnkka » Su 06.10.2013 22:55

Tätäkään ei kukaan löydä. Ei ole ainakaan vihjeen mukaisessa paikassa.
Kuva

Jouko
Viestit: 195
Liittynyt: Ti 15.01.2008 12:33

Re: Kätkö ei löydy ja muutkaan eivät kai löydä

Viesti Kirjoittaja Jouko » Ma 07.10.2013 8:30

Stas kirjoitti:Tätäkään ei kukaan löydä. Ei ole ainakaan vihjeen mukaisessa paikassa.
Ehkä tämä ei kuulu otsikon alle? Löytöjähän on 581 ja nyt muutama DNF. Se taas tarkoittaa, että helppo kätkö on kadonnut. Omistajaa ei taida aihe enää kovin paljoa kiinnostaa.
Video meliora proboque deteriora sequor.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Kätköapua”