Reissaajien etäisyys toivottuun paikkaan

Keskustelua travel bugeista ja geokolikoista
AikkuBaikku
Viestit: 2
Liittynyt: Ke 13.07.2016 22:44

Reissaajien etäisyys toivottuun paikkaan

Viesti Kirjoittaja AikkuBaikku » La 16.07.2016 19:51

Poimin reilu viikko sitten eräästä kätköstä reissaajan, joka pitäisi viedä golfkentän lähellä olevaan kätköön. Löysin heti golfkentän läheltä kätkön, mutta se oli liian pieni. Toisessa kätkössä sama juttu. Reissaaja on ollut taskussani sen verran pitkään, että sopivan paikan pitäisi alkaa pian löytymään. Kuinka pitkällä säteellä reissaaja saa olla toivotusta kohteesta? (Esim. 100-500m.) :)

Avatar
mikko&sira
Viestit: 466
Liittynyt: La 06.01.2007 10:35
Paikkakunta: Espoo

Re: Reissaajien etäisyys toivottuun paikkaan

Viesti Kirjoittaja mikko&sira » La 16.07.2016 20:36

Sattumalta minulla on yksi samanlainen kulkija hallussani ja en ole vielä viikkoon löytänyt sille sopivaa paikkaa.
Nuo matkalaisten goalit ovat toiveita eikä niitä ole ihan pakko noudattaa, mutta suosittelen sitä kyllä.
Jos siitä tulee ylivoimaista niin parempin on jättää kulkija vaan jonnekin josta sen toivottavasti nappaa joku muu, jolla on parempi mahdollisuus toteuttaa matkalaisen toiveet.
Mitään pakkovelvoitetta siis ei ole täyttää omistajan toivetta, mutta silti suositeltavaa se on.
Maailma on erilainen geokätköilijän silmin.

Avatar
satumh
Viestit: 56
Liittynyt: Ke 16.04.2014 21:57
Paikkakunta: Kokkola

Re: Reissaajien etäisyys toivottuun paikkaan

Viesti Kirjoittaja satumh » La 16.07.2016 23:37

voihan sen kulkijan visitoida siellä kätköllä silti ☺ itse ainakin olen tehnyt näin vastaavissa tapauksissa ja jos olisin ko. kulkijan omistaja niin tuskinpa pahakseni pistäisin moista, päinvastoin! ☺

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Travel bugit & geokolikot”