TB-vankilat

Keskustelua travel bugeista ja geokolikoista
Black_Island
Viestit: 294
Liittynyt: Ma 22.12.2008 18:18

TB-vankilat

Viesti Kirjoittaja Black_Island » La 17.10.2015 21:30

Tuli tällainen aihe mieleen, kun taas törmättiin "vankilaan" matkalla. Kyseessä on siis TB-hotelli, joka toimii periaatteella "jätä vähintään yhtä monta kuin otat". Ideana hyvä, että paikalla on aina kulkijoita bongattavaksi. Mutta... Siinä vaiheessa, kun kätkössä alkaa olla useampia kulkijoita, niin arvatkaapas liikkuvatko ne sieltä? Eivät... Tai no - joku liikkuu (ts. hienot kolikot), mutta "tavalliset TB:t" makaavat siellä pahimmillaan vuosia. Harvoin kellään on mukanaan niin montaa vaihtaria, että saisi kaikki otettua. Jos kätkön omistaja ei seuraile kulkijoita, eikä liikuttele niitä itse, niin katastrofi on valmis.

Itse en nykyään tuollaisiin halua kulkijoita edes tiputtaa, kun yksi oma "tavallinen TB" makasi sellaisessa todella kauan. Lisäksi joissain TB-hotelleissa on niin vähän kävijöitä, että sinnehän ne kulkijat jäävät lähes ikuisuuksiksi. Tämä ihan siis vain ajattelemisen aiheena, jos meinaa TB-hotellia itse perustaa tai sellaiseen, jossa vaaditaan "vaihto vaihdosta" kulkijan jättää.

Avatar
Pretty.Killswitch
Viestit: 425
Liittynyt: Ti 29.05.2012 10:01
Paikkakunta: Savo

Re: TB-vankilat

Viesti Kirjoittaja Pretty.Killswitch » La 17.10.2015 21:51

Tuommoiset 1:1 TB-vankilathan on käsittääkseni sammakon guidelineksien mukaan yksiselitteisesti kiellettyjä, eikä kuvaustekstiä tarvitse siltä osin noudattaa. Mut jännä että niitäkin silti on olemassa. :?
X

SarppaN
Viestit: 67
Liittynyt: Ke 06.11.2013 22:03

Re: TB-vankilat

Viesti Kirjoittaja SarppaN » Su 18.10.2015 0:15

Itse en ole kokskaan hotelleja ajatellut noin. Minä omaani hotellia ainakin pidän purkkina, jonne käyn tiputtamassa kulkijoita, jos ei muita passeleita purkkeja löydy sopivan ajan sisällä. Suurimman osan aikaa hotellini onkin tyhjillään, joka on siis vain hyvä asia. :)

Black_Island
Viestit: 294
Liittynyt: Ma 22.12.2008 18:18

Re: TB-vankilat

Viesti Kirjoittaja Black_Island » Su 18.10.2015 0:27

SarppaN kirjoitti:Itse en ole koskaan hotelleja ajatellut noin.
Ei toki TB-hotelleissa mitään vikaa ole, päinvastoin :D . Mutta ne, joissa vaaditaan "jos otat, niin jätät" , niitä kritisoin.

villesamuel
Viestit: 135
Liittynyt: Su 23.08.2015 18:39
Paikkakunta: Rauma

Re: TB-vankilat

Viesti Kirjoittaja villesamuel » Su 18.10.2015 21:13

TB hotellit ovat mielestäni todella hienoja ja niitä saisi enemmänkin olla :) Tosin " tb-vankilasta " tuli mieleen kätkö johon tb juuttuu kun siellä harvoin käydään ja niimpä myös kestää ikuisuus, että tb lähtee liikkeelle :|

marjoann
Viestit: 3
Liittynyt: Ke 19.08.2015 0:05

Re: TB-vankilat

Viesti Kirjoittaja marjoann » Ke 20.04.2016 16:25

Jätin joku aika sitten kisassa olevan TB:n yhteen TB-hotelliin, joka taitaakin olla tällainen vankila. Harmittaa niin paljon, että taidan hakea sen itse pois, ellei lähde pian liikkeelle.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Travel bugit & geokolikot”