TB:n uudelleenkäyttö

Keskustelua travel bugeista ja geokolikoista
hirveähenri
Viestit: 107
Liittynyt: To 05.09.2013 18:19

TB:n uudelleenkäyttö

Viesti Kirjoittaja hirveähenri » Ti 17.06.2014 13:53

Tulipa mieleni jos omistaa tb:n jolla on tehtävä käydä vaikka Kanadassa ja palailla takaisin, ja niin vielä käykin :wink: Niin onko mahdollista kehitellä uusi tb vanhalla koodilla ja lätkällä?

Vingeri
Viestit: 661
Liittynyt: Ti 04.01.2011 22:47
Paikkakunta: Joensuu

Re: TB:n uudelleenkäyttö

Viesti Kirjoittaja Vingeri » Ti 17.06.2014 14:25

Minulla on yksi TB joka katosi Grenada saarelle vuosi sitten. Minulla on siitä olemassa vara "lätkä" joten onko mahdollista poistaa sen nykyinen tehtävä/kuvaus ja luoda täysin uusi ja viedä se johonkin kätköön jolloin tagi siirtyy kartalla saaresta Suomeen?

Geomurmelit
Viestit: 374
Liittynyt: Su 07.06.2009 11:27

Re: TB:n uudelleenkäyttö

Viesti Kirjoittaja Geomurmelit » Ti 17.06.2014 14:43

Vingeri kirjoitti:Minulla on yksi TB joka katosi Grenada saarelle vuosi sitten. Minulla on siitä olemassa vara "lätkä" joten onko mahdollista poistaa sen nykyinen tehtävä/kuvaus ja luoda täysin uusi ja viedä se johonkin kätköön jolloin tagi siirtyy kartalla saaresta Suomeen?
Ei sitä mikään estä. Tosin joskus on muistaakseni itsellekin tullut vastaan reissari, jossa se kadonnut alkuperäinenkin on jostain tullut esiin ja sen jälkeen onkin ollut sekavaa kun liikkeellä on kaksi reissaria samalla seurantakoodilla täysin eri puolilla maailmaa :lol: Eli kannattaa olla varma, että reissari on tosiaan kadonnut "lopullisesti", ettei ole vain jäänyt jonkun taskun pohjalle vuosiksi.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Travel bugit & geokolikot”