TB ja Geocoin - Apua kirjauksiin

Keskustelua travel bugeista ja geokolikoista
paavop
Viestit: 39
Liittynyt: Su 28.04.2013 17:41

TB ja Geocoin - Apua kirjauksiin

Viesti Kirjoittaja paavop » To 01.08.2013 13:58

Hei, minulla on yksi oma TB ja yksi Geocoin. Laiton ne liikkeelle täällä Suomessa ja kuljetin sitten Saksaan. En tajunnutkuitenkaan kirjata ensimmäistä Suomen lähtökätkö, joissa itse käytin TB;N & GC:n ja nyt ensimmäinen kirjaus tuli virheellisesti Saksasta. Nyt harmittaa, kun oikea lähtöpaikkaa ei näy missään. Voinko näin jälkikäteen kirjata nuo lähtökätköt ilman, että se sotkee TB ja GC matkareittejä.
Kiitos vaan neuvoista

Avatar
Pretty.Killswitch
Viestit: 425
Liittynyt: Ti 29.05.2012 10:01
Paikkakunta: Savo

Re: TB ja Geocoin - Apua kirjauksiin

Viesti Kirjoittaja Pretty.Killswitch » To 01.08.2013 15:16

Kirjaa vaan sen jollekin käydylle lähipurkille notella aiemmalle päivämäärälle. Sitä en tiedä mitä hyötyä tai haittaa siitä on, mutta ainakin itse olen joitakin bugeja kirjaillut niin, kun sama pää on kesät talvet eikä kaikkea aina muista.
X

Mypa47
Viestit: 18
Liittynyt: To 08.01.2015 21:17

Re: TB ja Geocoin - Apua kirjauksiin

Viesti Kirjoittaja Mypa47 » Pe 27.02.2015 23:09

Tarvitsisin apua tb:n kanssa. Ei liity keskusteluun, mutta otsikkoon kylläkin. Erään kätkön loggaus ja siinä samassa tb:n droppaus menivät oikean kätkön läheiseen kätköön. Kätkön loggaus on nyt ok, mutta sivusto väittään tb:n olevan siinä läheisessä purkissa, jossa se ei ole. Laitoin kyseisen travel bugin omistajalle viestiä, mutta hän ei ole vastannut. Elikkäs mulla ei ole seurantakoodia :/ Poistin tb:n sijoitus loggauksen, mutta silti tarvitsisi olla se koodi. Eikä oikein huvittaisi lähteä kyseiselle t5 kätkölle koodin takia. Onko muuta ratkaisua?

Hepemän
Viestit: 2
Liittynyt: Su 11.05.2014 11:44

Re: TB ja Geocoin - Apua kirjauksiin

Viesti Kirjoittaja Hepemän » La 28.02.2015 0:40

Travel bugin omistaja näkee koodin bugin tiedoista. Jos hän voisi lähettää koodin sinulle niin voit napata matkalaisen ja pudottaa sen sitten oikeaan purkkiin.

Mypa47
Viestit: 18
Liittynyt: To 08.01.2015 21:17

Re: TB ja Geocoin - Apua kirjauksiin

Viesti Kirjoittaja Mypa47 » La 28.02.2015 0:55

Laitoin hänelle eilen viestiä. Kiitokset avusta. Toivotaan että vastailee pian niin ei mene tilanne enemmän sekaisin
Edit. Tilanne on nyt hallinnassa eikä kerennyt syntyä suurenpia ongelmia

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Travel bugit & geokolikot”