Geokuljin-TB ja kätköllä käynti

Keskustelua travel bugeista ja geokolikoista
KamikoFIN
Viestit: 13
Liittynyt: Ke 11.07.2012 9:41

Geokuljin-TB ja kätköllä käynti

Viesti Kirjoittaja KamikoFIN » La 29.09.2012 7:12

MIlloin voi mielestänne merkitä TB:nä olevan auton vierailleen kätköllä? Onko tähän jotakin etikettiä? Toistaiseksi olemme noudattaneet periaatetta, että mikäli aivan kätkön viereen on päässyt autolla on TB:mmekin siellä käynyt, mutta mikäli auto on tarvinnut jättää etäämmäs parkkiin emme ole sitä kirjanneet.

Avatar
Kulpakko
Viestit: 260
Liittynyt: Ma 03.10.2011 9:34
Paikkakunta: Lepaa, Hattula

Re: Geokuljin-TB ja kätköllä käynti

Viesti Kirjoittaja Kulpakko » La 29.09.2012 7:18

Me olemme kirjanneet geopiilin käynneeksi kätköllä aina kun se on meidät sinne kuljettanut, jäi se sitten fyysisesti kauas tai lähelle. Huushollissa on siis useampi piili, mutta vain yhdessä kulkijalätkä. Jos ollaan liikkeellä jollain muulla kuin "virallisella" geopiilillä, niin ei merkitä käydyksi.

lepotila
Viestit: 63
Liittynyt: Ti 23.08.2011 16:45

Re: Geokuljin-TB ja kätköllä käynti

Viesti Kirjoittaja lepotila » La 29.09.2012 7:39

Oma kuljettimeni on viime aikoina kiivennyt mm. Saanalle ja kulkenut kaikenmaailman luontopolkuja ja risukoita mukanani. Lähinnä se toimii kilometrimittarina kun sillä olen liikkeellä. Sitten jos olen muilla kyydeillä niin jätän dippailut tekemättä (siihen tarkoitukseen tottakai toinen tb ;)

Avatar
Maitomies
Viestit: 645
Liittynyt: To 17.11.2011 21:13
Paikkakunta: Hattula
Viesti:

Re: Geokuljin-TB ja kätköllä käynti

Viesti Kirjoittaja Maitomies » La 29.09.2012 10:06

KamikoFIN kirjoitti:MIlloin voi mielestänne merkitä TB:nä olevan auton vierailleen kätköllä? Onko tähän jotakin etikettiä? Toistaiseksi olemme noudattaneet periaatetta, että mikäli aivan kätkön viereen on päässyt autolla on TB:mmekin siellä käynyt, mutta mikäli auto on tarvinnut jättää etäämmäs parkkiin emme ole sitä kirjanneet.
Varmaan paras jos tuohon luo oman säännön joka itseä miellyttää.
Tuo kuullostaa ihan toimivalta ajatukselta että dippaa geoauton jos seon ollut ihan liki parkissa, ehkä itse tekisin juuri niin enkä käyttäisi geoautoa virtuaalisesti metsäkätköillä.... Toki jos on parkissa jossain polunvarressa ja joku sen siitä bongaa niin voisi ehkä sitten siitä dippauksesta luurailla millä jemmalla sen käyttäjät ovat käyneet ko kohteessa. Tosin jemmahan ei ole siellä parkkipaikalla vaan siellä polun varrella näissä tapauksissa. Mulla on hihamerkki jota dippaan jokaisella käymälläni kätköllä jos se sattuu olemaan mukana. Siitä on ihan hauska seurata mitä lonkuroita tullut kuljettua. On se muutamissa miiteissäkin ollut joissa tullut myös discovered loggauksia. Alkaa vaan olemaan esim HML - kangasala seudut aika täynnä lätkää ja sisnistä viivaa niiden välillä :D muttasekin toisaalta ollut juuri niin tuo kuljeskelu jemmoilla.
- Maitomies -
Onnellinen ihminen kulkee usein vakaasti polkua, jota tuhat onnetonta väittää vääräksi.
https://maitomies.wordpress.com
https://www.facebook.com/geo.maitomies

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Travel bugit & geokolikot”