Elukka takaisin Hämeeseen

Keskustelua travel bugeista ja geokolikoista
Avatar
Haaskalintu
Viestit: 950
Liittynyt: Pe 26.01.2007 15:06
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Elukka takaisin Hämeeseen

Viesti Kirjoittaja Haaskalintu » Su 03.01.2010 7:28

Help! Geomarathonin tuoksinassa minulle kävi kämmi - vein vahingossa tämän oravan mukanani Helsinkiin. Olisiko joku ystävällinen sielu menossa stadista hämmeeseen tässä lähiaikoina, niin voisi palauttaa tämän kurren reviirilleen? yhteydenotto gc.comin profiililinkin kautta, kiitos :P
Onko muuten nimesi jo täällä?

Avatar
Tonny0909
Viestit: 884
Liittynyt: Ti 10.06.2008 11:53
Paikkakunta: Lahti
Viesti:

Re: Elukka takaisin Hämeeseen

Viesti Kirjoittaja Tonny0909 » Su 03.01.2010 7:47

Oliko Tb:n mikana lappu jossa luki tuo sama teksti kun sen sivulla? Meinaan vaan että eihän se ole sinun kämmi jos purkissa on pelkkä orava jossa on TB- lätkä ja kotona luet sen kuvauksesta ettei saa viedä liian kauas. Onnea 800:n rikkoontumisesta.
Onko nimesi jo tuolla? -> http://www.koti.phnet.fi/tonny/

vihtis83
Viestit: 641
Liittynyt: Pe 08.08.2008 16:06
Paikkakunta: Lahti

Re: Elukka takaisin Hämeeseen

Viesti Kirjoittaja vihtis83 » Su 03.01.2010 9:20

Kyllä tossa oravassa taisi olla ohjelappu mukana, itse kun sen näin joku aika sitten tuossa kätkössä enkä ottanut sitä juuri siksi mukaani :D

Avatar
Haaskalintu
Viestit: 950
Liittynyt: Pe 26.01.2007 15:06
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Elukka takaisin Hämeeseen

Viesti Kirjoittaja Haaskalintu » Su 03.01.2010 12:54

vihtis83 kirjoitti:Kyllä tossa oravassa taisi olla ohjelappu mukana, itse kun sen näin joku aika sitten tuossa kätkössä enkä ottanut sitä juuri siksi mukaani :D
Kiitos ystävällisestä neuvosta. Niin olikin. En vain ehtinyt perehtyä siihen -20 asteen pakkasessa pimeydessä Tervakosken venerannan viimassa näpit jäässä marathonkiireessä. Rapatessa roiskuu vai miten sitä sanotaan :D Teen kuitenkin parhaani, jotta saisin bugin oikeaan osoitteeseen. Jos kukaan ei viikkoon ilmoita matkaavansa Stadista Hämeeseen, niin postitan bugin omistajalleen.

Homma voisi toimia vaikkapa siten, että halukas "kuriiri" ilmoittaa jonkun rasian pääkaupunkiseudulta, jonne käyn pudottamassa kulkijan häntä varten. Kyllä tuo kurre saadaan kotimaisemiinsa, siitä olen varma. Geokätköilijäyhteisö on aina ollut avuliasta sakkia, sen olen varsinkin miiteissä huomannut! :)
Onko muuten nimesi jo täällä?

Avatar
McPolo
Viestit: 91
Liittynyt: Ke 19.09.2007 22:31

Re: Elukka takaisin Hämeeseen

Viesti Kirjoittaja McPolo » Su 03.01.2010 18:37

Rapatessa roiskuu, nimim. kerran postittanut värillisen plektran turkuun helsingistä ;)

jvuotila
Viestit: 95
Liittynyt: Pe 02.01.2009 10:11
Paikkakunta: Janakkala (Tervakoski)
Viesti:

Re: Elukka takaisin Hämeeseen

Viesti Kirjoittaja jvuotila » Su 03.01.2010 18:45

No ei tästä nyt kannatta suurempaa numeroa tehdä. Bugi kyllä saadaan takaisin paikkakunnalle. Kyse on kuitenkin yhdestä reissaajasta eikä elämästä ja kuolemasta. :lol:

Avatar
Dragonfly Vet
Viestit: 555
Liittynyt: To 11.09.2008 20:15
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Elukka takaisin Hämeeseen

Viesti Kirjoittaja Dragonfly Vet » Su 03.01.2010 21:27

jvuotila kirjoitti:No ei tästä nyt kannatta suurempaa numeroa tehdä. Bugi kyllä saadaan takaisin paikkakunnalle. Kyse on kuitenkin yhdestä reissaajasta eikä elämästä ja kuolemasta. :lol:
Näimpä. Tuosta reissaajasta on sentään tieto, missä se sijaitsee. Minua alkaa jurppia, kun 2/7 kulkijasta on paikassa tuntemattomassa.
Hauskemman kätköilyn puolesta jo vuodesta 2008

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Travel bugit & geokolikot”