Tein suomennetun version c:geo ohjelmasta

Kielenkääntöä suuntaan ja toiseen
Etsijä68
Viestit: 18
Liittynyt: Pe 09.07.2010 14:04

Re: Tein suomennetun version c:geo ohjelmasta

Viesti Kirjoittaja Etsijä68 » Su 03.07.2011 10:29

Itse toivon kyllä tosissani, että c:geon tekeminen jatkuu yhteisön voimin ja avoimen lähdekoodin hyvässä hengessä, sillä käsittääkseni kyseessä on ylivoimaisesti paras kätköilysofta Android-puhelimille. Geocaching.com:in omistajien asenne on varsin vastenmielinen, ja harkitsen tosissani siirtymistä opencachingiin.

nounout
Viestit: 12
Liittynyt: Su 31.10.2010 17:43
Paikkakunta: Tampere

Re: Tein suomennetun version c:geo ohjelmasta

Viesti Kirjoittaja nounout » Su 03.07.2011 15:02

Seq kirjoitti:Peruskoulu tuli Suomeen vasta 1972-78, joten koko peruskoulun käyneet ovat vielä alle viiskymppisiä pohjoissuomalaisia, tai siis uudistus lähti pohjoisesta, joten kuuskymppisiä ei kannata veivata mukaan...
Hupsista, niinpäs olikin. Mutta sitä suuremmalla syyllä tuosta suomennoksesta luulisi olevan apua. Ei kai sitä kaikkea uutta tarvitse heti lyntätä. :)

Seq
Viestit: 897
Liittynyt: Ma 04.01.2010 9:22
Viesti:

Re: Tein suomennetun version c:geo ohjelmasta

Viesti Kirjoittaja Seq » Su 03.07.2011 15:11

enskatar kirjoitti:
Seq kirjoitti:Peruskoulu tuli Suomeen vasta 1972-78, joten koko peruskoulun käyneet ovat vielä alle viiskymppisiä pohjoissuomalaisia, tai siis uudistus lähti pohjoisesta, joten kuuskymppisiä ei kannata veivata mukaan...
Hupsista, niinpäs olikin. Mutta sitä suuremmalla syyllä tuosta suomennoksesta luulisi olevan apua. Ei kai sitä kaikkea uutta tarvitse heti lyntätä. :)
Lyttääminen ei ollut tarkoitus. Lokalisointi on ihan jees.

Ja sen olen myös itse huomannut, että ero kielitaidossa, siis ennen ja jälkeen peruskoulun on suuri.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Käännösapua”