Tilastotiedoista kadonnut 99%?

Jos aika riittää
Avatar
kaskas
Viestit: 128
Liittynyt: To 13.11.2008 21:45
Paikkakunta: Tampere

Tilastotiedoista kadonnut 99%?

Viesti Kirjoittaja kaskas » Ke 22.07.2020 10:32

Heips,
pitkän hiljaiselon jälkeen reissua pukkaa Itä-Suomeen ja sitä myötä ajattelin myös aktivoitua tällä saralla. Piti katsoa tilastoista,mitäs kuntia minulta nyt puuttuukaan. Kas kummaa: tilastoissa kätkömäärä on kyllä oikein (2956), samoin aloitusvuosi (2008),mutta itse tilastoihin on kirjautunut tasan 5 kätköä.Loput 2951 puuttuvat tilastosta vallan :lol:
Yritin lisätä näitä lisäystyökalulla, ei onnistunut. Olen kahlannut kaikki UKK:t läpi, enkä ole löytänyt näin isosta bugista ohjeita. Tämä tilastosivu on siis aiemmin (edellisen kerran käytin kaiketi vuosi sitten, ellen kauemmin) toiminut täysin moitteetta, ja kun edellisen kerran katsoin, siellä oli kirjautuneena joka ikinen löytöni, kaikki 366 kätköilypäivää näkyivät jne. Nyt siis tilastoissa näkyy, että olen kätköillyt viitenä vuoden päivänä (yhtenäpäivänä vuonna 2008, yhtenävuonna 2011 jne). Näin ollen myös kuntakartta on lähes tyystin punainen,enkä tiedä, mitä kuntia nyt sitten pitäisi haalia.

Olen käynyt myös geocaching.comin puolella klkikkailemassa lupatäpät kuntoon.

Mikä siis neuvoksi, miten saan tilastot kuntoon?
Jotka tulevat suorinta tietä, saapuvat tyhjin taskuin. Jotka ovat kolunneet kaikki polut, tulevat säihkyvin silmin, polvet ruvella ... outoja hedelmiä hauraassa säkissään. Niin se ystäväni on, niin se on, että eksymättä et perille löydä. - T. Tabermann.

Avatar
geocache.fi
Geocache.fi
Geocache.fi
Viestit: 760
Liittynyt: To 27.09.2012 23:47

Re: Tilastotiedoista kadonnut 99%?

Viesti Kirjoittaja geocache.fi » Ke 22.07.2020 13:46

kaskas kirjoitti:
Ke 22.07.2020 10:32
Heips,
pitkän hiljaiselon jälkeen reissua pukkaa Itä-Suomeen ja sitä myötä ajattelin myös aktivoitua tällä saralla. Piti katsoa tilastoista,mitäs kuntia minulta nyt puuttuukaan. Kas kummaa: tilastoissa kätkömäärä on kyllä oikein (2956), samoin aloitusvuosi (2008),mutta itse tilastoihin on kirjautunut tasan 5 kätköä.Loput 2951 puuttuvat tilastosta vallan :lol:
Yritin lisätä näitä lisäystyökalulla, ei onnistunut. Olen kahlannut kaikki UKK:t läpi, enkä ole löytänyt näin isosta bugista ohjeita. Tämä tilastosivu on siis aiemmin (edellisen kerran käytin kaiketi vuosi sitten, ellen kauemmin) toiminut täysin moitteetta, ja kun edellisen kerran katsoin, siellä oli kirjautuneena joka ikinen löytöni, kaikki 366 kätköilypäivää näkyivät jne. Nyt siis tilastoissa näkyy, että olen kätköillyt viitenä vuoden päivänä (yhtenäpäivänä vuonna 2008, yhtenävuonna 2011 jne). Näin ollen myös kuntakartta on lähes tyystin punainen,enkä tiedä, mitä kuntia nyt sitten pitäisi haalia.

Olen käynyt myös geocaching.comin puolella klkikkailemassa lupatäpät kuntoon.

Mikä siis neuvoksi, miten saan tilastot kuntoon?
Näyttää tällä hetkellä olevan 402 lokia... eikun 403... eikun 404...

Lokien poissaolo, nyt tapahtuva ilmaantuminen ja löytöpäiviltäsi löytyvät "opted-out user" -käyttäjän loggaukset vahvistavat sen, että sinulla on ollut voimassa "Do not share my personal information with Authorized Developer applications" -kielto. Kun kielto on voimassa, ei API -dataliityntä anna lokejasi.

Nyt kieltorasti lienee poissa joten viikon kuluessa on kaikki kätköt saatu ladattua läpi ja lokit taas päivitettyä sinun nimimerkille. Sitten taas tilastot ovat kohdillaan.

// haksu10
Kattava ohje tilasto-ongelmien ratkaisemiseen
Kaikki ohjeet * Yhteydenotot (Yhteydenotot vain ko. sivun ohjeistuksen mukaan)

Avatar
kaskas
Viestit: 128
Liittynyt: To 13.11.2008 21:45
Paikkakunta: Tampere

Re: Tilastotiedoista kadonnut 99%?

Viesti Kirjoittaja kaskas » Ke 22.07.2020 13:59

Kiitos!
Ja juu, tuollainen täppä lienee sinne ilmestynyt oletusasetuksilla jossain kohtaa /palautunut kieltomoodiin itsestään pitkän poissaolon aikana.

Useampaan otteeseen olen valtuutusluvan antanut, mutta näköjään menee pois päältä ja hioo tilastot olemattomiin.

Tällä mennään, kiitos vastauksesta!
Jotka tulevat suorinta tietä, saapuvat tyhjin taskuin. Jotka ovat kolunneet kaikki polut, tulevat säihkyvin silmin, polvet ruvella ... outoja hedelmiä hauraassa säkissään. Niin se ystäväni on, niin se on, että eksymättä et perille löydä. - T. Tabermann.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Korjataan kun keritään”