Preview kuvat kätkösivuilla eivät toimi

Jos aika riittää
WileE.Coyote
Viestit: 18
Liittynyt: Ke 20.07.2016 13:15

Preview kuvat kätkösivuilla eivät toimi

Viesti Kirjoittaja WileE.Coyote » Ma 12.06.2017 8:23

Olen huomannut, että kätkösivuilla logikuvien previewkuvat eivät enää toimi vähään aikaan silloin kun laittaa hiirin nuolen kuvatekstin päälle. Kokeiltu eri selaimilla samalla tuloksella.

Avatar
kukkamaaria
Viestit: 179
Liittynyt: Ma 25.02.2008 10:21
Paikkakunta: Turku

Re: Preview kuvat kätkösivuilla eivät toimi

Viesti Kirjoittaja kukkamaaria » Ma 12.06.2017 10:07

Koskeeko kysymyksesi geocache.fi vai geocaching.com -sivustoa?

WileE.Coyote
Viestit: 18
Liittynyt: Ke 20.07.2016 13:15

Re: Preview kuvat kätkösivuilla eivät toimi

Viesti Kirjoittaja WileE.Coyote » Ma 12.06.2017 20:48

gc.fi

Avatar
haksu10
Viestit: 3071
Liittynyt: Ke 20.12.2006 19:22
Paikkakunta: Karkku (Sastamala)
Viesti:

Re: Preview kuvat kätkösivuilla eivät toimi

Viesti Kirjoittaja haksu10 » Ti 13.06.2017 0:20

Kiitokset huomiosta!

Kuvittelin että olisi Geocaching.com -sivustosta kyse mutta tarkennus paljasti että taas on tullut jotain rikottua :P joten siirsin viestiketjun Geocache.fi -ongelmille varatulle alueelle ja aloin fiksaushommiin.

Olin näköjään palvelimen siivoushommissa unohtanut, että nopeuden takia esivilkaisukuvat tallentuukin paikallisesti ja luulin kaiken tulevan suoraan Geocaching.com:sta. Nyt hakemisto on taas pelissä mukana ja kuvat toimivat. Toistaiseksi kuvat voivat tulla hitaasti näkyviin koska palvelin joutuu latailemaan puuttuvia Trumplandiasta.

Samalla huomasin, että kuvien päivämäärät olivat menneet tietokantapalvelimen räjähdyksen myötä väärin. Onneksi kuvissa näköjään nykyään tulee sentään päivämäärä mukana joten muutin systeemiä päivittämään päivämäärät kohdilleen. Tähän myös toistaiseksi -maininta, eli päivämäärät voivat kuvissa olla virheellisesti huhtikuun lopulta. Kaikki päivämäärät pitäisi reilun vuorokauden kuluessa vaihtua oikeiksi.
7.7.2018 jälkeen kirjoittamani viestit olen kirjoittanut yksityishenkilönä ja kätköilijänä "haksu10", en sivustoon liittyvänä taikka sen ylläpitäjänä.
Kyseistä päivämäärää edeltävät viestit voivat olla sivustoon liittyviä ylläpidollisiakin viestejä.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Korjataan kun keritään”