Turbo ja haastekätköt

Jos aika riittää
Avatar
Barbit
Viestit: 185
Liittynyt: To 12.12.2013 9:30
Paikkakunta: Helsinki

Turbo ja haastekätköt

Viesti Kirjoittaja Barbit » Ma 22.05.2017 15:16

Turbojäsenenä näkee sivut uusin silmin :D
Olen kahteen haastekätköön kirjoittanut noten, että ehdot ovat täyttyneet. Haasteessa GC5KXPJ ei näy turboilijoille näkyvää täppää, että merkintä kirjoitettu.

Neofytos
Viestit: 67
Liittynyt: Pe 09.03.2007 15:39

Re: Turbo ja haastekätköt

Viesti Kirjoittaja Neofytos » Ma 22.05.2017 16:03

Itse tykkää tämän sivuston osalta hyvänä että voin nuo haasteet merkitä geocache.fi sivulle ratkaistuksi kun haaste on täynnä ja muistiinpanoihin itselle tiedoksi esim. haasteen vaatimat tiedot. Täältä sitten helppo poimia ne reissunvarrelle osuvat haasteet.Itse en tykkää tavasta loggailla etukäteen notella itse kuvauksen logeihin että haaste täynnä käydään joskus. (toki kukin tavallaan)

Avatar
haksu10
Viestit: 3071
Liittynyt: Ke 20.12.2006 19:22
Paikkakunta: Karkku (Sastamala)
Viesti:

Re: Turbo ja haastekätköt

Viesti Kirjoittaja haksu10 » Ma 22.05.2017 16:56

Barbit kirjoitti:Turbojäsenenä näkee sivut uusin silmin :D
Olen kahteen haastekätköön kirjoittanut noten, että ehdot ovat täyttyneet. Haasteessa GC5KXPJ ei näy turboilijoille näkyvää täppää, että merkintä kirjoitettu.
Lienee kyse sivusta https://www.geocache.fi/caches/haaste.php

Näköjään vieläkään en ole riittävästi tehnyt ohjeita vaikka tooltipeissä kerrotaan parissakin paikassa (Esitä-valintojen alleviivatut kohdat sekä taulukon yläosan kuvaselitysten perässä oleva Info-merkki) mitä "On ratkaistu" ja "On merkintä" -kohdat ovat.

Tuo ei siis kerro kätköön loggaamalla tehdystä notesta / muistiinpanosta vaan Geocache.fi:ssä tehdyistä omista merkinnöistä.
7.7.2018 jälkeen kirjoittamani viestit olen kirjoittanut yksityishenkilönä ja kätköilijänä "haksu10", en sivustoon liittyvänä taikka sen ylläpitäjänä.
Kyseistä päivämäärää edeltävät viestit voivat olla sivustoon liittyviä ylläpidollisiakin viestejä.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Korjataan kun keritään”