Forbidden

Jos aika riittää
WalkerJB
Viestit: 25
Liittynyt: Ti 14.10.2014 10:39

Forbidden

Viesti Kirjoittaja WalkerJB » Ti 31.01.2017 10:43

Onkohan minulla jokin asetus pois hyvästä. Vähän väliä tulee forbidden ilmoitus geocache.fi sivustolle. Sivu ilmoittaa "You don't have permission to access /index.php on this server.". Olen huomannut, että kartalla koriin lisääminen/poistaminen ei toimi. Itselläni saattaa antaa poistaa/lisätä korista 1-3 kätkä, sitten on sivu ladataava uudestaan. Näyttää, että nämä voisi olla sama ongelma. Monesti sivun uudelleen lataaminen ei onnistu vaan tulee kyseinen imoitus. Sivu on tähän mennessä alkanut taas toimia hetken kuluttua. Kuitenkin forbidden sivu tulee vähän väliä. Muut sivut näyttää toimivan vaikka tuo geocache.fi sivulle ei pääse.

Avatar
haksu10
Viestit: 3072
Liittynyt: Ke 20.12.2006 19:22
Paikkakunta: Karkku (Sastamala)
Viesti:

Re: Forbidden

Viesti Kirjoittaja haksu10 » Ti 31.01.2017 14:24

WalkerJB kirjoitti:Onkohan minulla jokin asetus pois hyvästä. Vähän väliä tulee forbidden ilmoitus geocache.fi sivustolle. Sivu ilmoittaa "You don't have permission to access /index.php on this server.". Olen huomannut, että kartalla koriin lisääminen/poistaminen ei toimi. Itselläni saattaa antaa poistaa/lisätä korista 1-3 kätkä, sitten on sivu ladataava uudestaan. Näyttää, että nämä voisi olla sama ongelma. Monesti sivun uudelleen lataaminen ei onnistu vaan tulee kyseinen imoitus. Sivu on tähän mennessä alkanut taas toimia hetken kuluttua. Kuitenkin forbidden sivu tulee vähän väliä. Muut sivut näyttää toimivan vaikka tuo geocache.fi sivulle ei pääse.
Pahoittelut ongelmasta sekä suurkiitos hyvästä vikakuvauksesta!

Palvelinta on tässä säädelty monin tavoin. Näköjään yksi säätö ei toiminutkaan niin kuin pitäisi vaan aiheutti ongelman. Käyttöönottotesteissä tämä ei tullut ilmi mutta nyt ongelmakuvauksesi mukaisesti toimien sain toistettua tämän tapahtuman.

Nyt tämä on pois käytöstä joten ongelmia ei ilmene. Täytyy aamuyön hiljaisina tunteina tutkia, mistä tuo johtuu.
7.7.2018 jälkeen kirjoittamani viestit olen kirjoittanut yksityishenkilönä ja kätköilijänä "haksu10", en sivustoon liittyvänä taikka sen ylläpitäjänä.
Kyseistä päivämäärää edeltävät viestit voivat olla sivustoon liittyviä ylläpidollisiakin viestejä.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Korjataan kun keritään”