Omakartta ja 161m ympyrät

Jos aika riittää
-Ozzi-
Viestit: 50
Liittynyt: Ke 08.05.2013 21:51

Omakartta ja 161m ympyrät

Viesti Kirjoittaja -Ozzi- » To 05.03.2015 15:38

Hei,

tiedä sitten onko bugi vai ominaisuus, mutta olen koittanu tallettaa karttahakuihin "Omakarttaa", jonka hakuehdoissa on 15km säteellä kotikoordinaateista kaikki varustettuina 161m ympyrällä. Muuten pelittää ok, mutta ympyrävalinta ei pysy muistissa. Ei myöskään jos laitan oletushauksi, vaan pitää käydä aina erikseen laittamassa hakuehdoissa täppä päälle.

-Ozzi-

Avatar
haksu10
Viestit: 3071
Liittynyt: Ke 20.12.2006 19:22
Paikkakunta: Karkku (Sastamala)
Viesti:

Re: Omakartta ja 161m ympyrät

Viesti Kirjoittaja haksu10 » To 05.03.2015 16:02

-Ozzi- kirjoitti:tiedä sitten onko bugi vai ominaisuus, mutta olen koittanu tallettaa karttahakuihin "Omakarttaa", jonka hakuehdoissa on 15km säteellä kotikoordinaateista kaikki varustettuina 161m ympyrällä. Muuten pelittää ok, mutta ympyrävalinta ei pysy muistissa. Ei myöskään jos laitan oletushauksi, vaan pitää käydä aina erikseen laittamassa hakuehdoissa täppä päälle.
Kiitos huomiosta!

Kyseessä oli aiemmasta muutoksesta aiheutunut bugi. Kun tuo sädevaihtoehto jossain vaiheessa muuttui 160m => 161m niin en tällöin huomannut muuttaa tietoa karttahaun tallennushärpäkkeeseen. Nyt tämä korjattu ja tallentamisen pitäisi toimia myös 161m:n sädevaihtoehdolla.
7.7.2018 jälkeen kirjoittamani viestit olen kirjoittanut yksityishenkilönä ja kätköilijänä "haksu10", en sivustoon liittyvänä taikka sen ylläpitäjänä.
Kyseistä päivämäärää edeltävät viestit voivat olla sivustoon liittyviä ylläpidollisiakin viestejä.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Korjataan kun keritään”