Etusivun haku"vika"

Jos aika riittää
Avatar
rixu
Viestit: 491
Liittynyt: Ke 10.09.2008 18:18
Paikkakunta: Nummela

Etusivun haku"vika"

Viesti Kirjoittaja rixu » To 06.05.2010 12:36

Huomasinpa juuri erikoisen ongelman. Kun etusivun hakukenttään kirjoittaa "Maitolaituri" antaa tulokseksi valkoisen sivun. Johtunee siitä että Suomesta löytyy kaksi kätköä joiden nimi on Maitolaituri, tai ainakin näin itse olettaisin :P Eli ei millään muotoa ongelma, tulokset kun saa laittamalla esim "maitolaitur" tai muun lyhennelmän. Ajattelin kuitenkin mainita :)

Avatar
haksu10
Viestit: 3072
Liittynyt: Ke 20.12.2006 19:22
Paikkakunta: Karkku (Sastamala)
Viesti:

Re: Etusivun haku"vika"

Viesti Kirjoittaja haksu10 » To 06.05.2010 13:07

rixu kirjoitti:Huomasinpa juuri erikoisen ongelman. Kun etusivun hakukenttään kirjoittaa "Maitolaituri" antaa tulokseksi valkoisen sivun. Johtunee siitä että Suomesta löytyy kaksi kätköä joiden nimi on Maitolaituri, tai ainakin näin itse olettaisin :P Eli ei millään muotoa ongelma, tulokset kun saa laittamalla esim "maitolaitur" tai muun lyhennelmän. Ajattelin kuitenkin mainita :)
Jep, tämä bugimahdollisuus tuli aivojen tausta-ajona mieleen joskus pari viikkoa sitten mutta ei ollut vielä ehtinyt tarkastaa bugaako... nyt sen tein ja toki bugi olikin olemassa :)

Ehkäpä nyt tuo on korjattukin mitään muuta rikkomatta...
7.7.2018 jälkeen kirjoittamani viestit olen kirjoittanut yksityishenkilönä ja kätköilijänä "haksu10", en sivustoon liittyvänä taikka sen ylläpitäjänä.
Kyseistä päivämäärää edeltävät viestit voivat olla sivustoon liittyviä ylläpidollisiakin viestejä.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Korjataan kun keritään”