C:Geo field notes/drafts/kenttämerkinnät

Apua GPS- ja muiden navigointilaitteiden ongelmiin
Avatar
nestori1
Viestit: 22
Liittynyt: Ke 26.08.2015 20:08

C:Geo field notes/drafts/kenttämerkinnät

Viesti Kirjoittaja nestori1 » Ti 18.12.2018 12:45

Olen välillä merkannut löytämäni kätköt muistiin c:geon kenttämerkintöihin ja samalla upannut ne gc.comiin. Koskaan ne ei ole kuitenkaan comin puolella näkyneet.

Onko joku tätä käyttänyt onnistuneesti? Jos on, niin mikä voisi olla vikana ettei itseltä onnistu?

marko77
Viestit: 314
Liittynyt: Ti 03.06.2008 14:27
Paikkakunta: Nastola

Re: C:Geo field notes/drafts/kenttämerkinnät

Viesti Kirjoittaja marko77 » Ti 18.12.2018 12:58

nestori1 kirjoitti:Olen välillä merkannut löytämäni kätköt muistiin c:geon kenttämerkintöihin ja samalla upannut ne gc.comiin. Koskaan ne ei ole kuitenkaan comin puolella näkyneet.

Onko joku tätä käyttänyt onnistuneesti? Jos on, niin mikä voisi olla vikana ettei itseltä onnistu?

Muistithan käyttää offlineloggausta? Ja oletko käyttänyt "Vie" -toimintoa? Eli historia->vienti->kenttämerkkinät?
"Minä haluan tietää, miksi kauan sitten sä et palannutkaan
Pian kadotin suunnan, helppo polku kaltevana vietti mutkaan"

Avatar
nestori1
Viestit: 22
Liittynyt: Ke 26.08.2015 20:08

Re: C:Geo field notes/drafts/kenttämerkinnät

Viesti Kirjoittaja nestori1 » Ti 18.12.2018 15:30

marko77 kirjoitti: Muistithan käyttää offlineloggausta? Ja oletko käyttänyt "Vie" -toimintoa? Eli historia->vienti->kenttämerkkinät?
En ole käyttänyt offline loggausta. Suoraan kätkökuvauksesta se oikean ylänurkan kolme pistettä -> Vienti -> Kenttämerkinnät. Tallentaa kyllä cgeo field-notes kansioon, mutta mitään muuta ei tapahdu.

marko77
Viestit: 314
Liittynyt: Ti 03.06.2008 14:27
Paikkakunta: Nastola

Re: C:Geo field notes/drafts/kenttämerkinnät

Viesti Kirjoittaja marko77 » Ti 18.12.2018 16:19

nestori1 kirjoitti:
marko77 kirjoitti: Muistithan käyttää offlineloggausta? Ja oletko käyttänyt "Vie" -toimintoa? Eli historia->vienti->kenttämerkkinät?
En ole käyttänyt offline loggausta. Suoraan kätkökuvauksesta se oikean ylänurkan kolme pistettä -> Vienti -> Kenttämerkinnät. Tallentaa kyllä cgeo field-notes kansioon, mutta mitään muuta ei tapahdu.
Itse olen ensin logannut offline ja tämän jälkeen vienyt siitä syntyneet notet .comiin. Ilman offlineloggaustahan mitään "notea" ei synny, eli mitään mitä voisi viedä. Kokeilehan tuota omaa systeemiäni, saattaa jopa toimia. :D
"Minä haluan tietää, miksi kauan sitten sä et palannutkaan
Pian kadotin suunnan, helppo polku kaltevana vietti mutkaan"

hebe56
Viestit: 14
Liittynyt: La 27.02.2016 21:50

Re: C:Geo field notes/drafts/kenttämerkinnät

Viesti Kirjoittaja hebe56 » Ti 18.12.2018 20:38

Minun tapani: Napsautan Kirjaa käynti, kirjoitan jotain, josta muistan kätkön kotona ja napsautan puhelimen Paluu-kolmiota, jolloin c:geo tallentaa offline-lokin.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Laite- ja ohjelmistoapua”