Samsung ja Geokätköilyohjelma

Apua GPS- ja muiden navigointilaitteiden ongelmiin
Avatar
-Kimmo-
Viestit: 57
Liittynyt: Ke 28.01.2009 1:48
Paikkakunta: Kokkola

Samsung ja Geokätköilyohjelma

Viesti Kirjoittaja -Kimmo- » Ti 20.01.2015 7:17

Latasin karvalakki-Samsungiini (Galaxy trend +) Geokätköilyohjelman vähän niinkuin kaiken varalle. Normaalisti kätköilen perinteisesti Garminin Oregon-450:n kanssa mutta jonkun kerran olen jollain reissulla käyttänyt kännykkää kun gepsi ei jostain syystä ole ollut mukana tai patterit hyytyneet kesken leikin.

Sinänsä ohjelma toimii ihan ok ja lataa kätköt suht nopeasti jne. Kompassi on kyllä vähän hempula mutta kyllä sillä toimeen tulee kun ottaa homman ajan kanssa. Tähän mennessä olen sattunut etsimään kännykän avulla Tradeja, mutta eilen tuli ongelma eteen kun koetin erästä Multia. En sitten millään keksinyt kuinka saan naputeltua uudet koordinaatit ohjelmaan? Lopulta alkoi näpit jäätyä ja tuli aikapulakin eteen, että jätin Multin hakemisen suosiolla toiseen kertaan.

Elikkä olisiko saatavilla ns. ranskalaisin viivoin vinkkiä miten multin tapauksessa saan seuraavan pisteen koordinaatit syötettyä ohjelmaan?

Nasta
Viestit: 20
Liittynyt: Ti 02.12.2014 20:03
Paikkakunta: Pori

Re: Samsung ja Geokätköilyohjelma

Viesti Kirjoittaja Nasta » Ti 20.01.2015 7:27

Ensin olisi hyvä tietää, mitä ohjelmaa käytät.

V.Hunter
Viestit: 99
Liittynyt: Su 04.05.2014 7:35

Re: Samsung ja Geokätköilyohjelma

Viesti Kirjoittaja V.Hunter » Ti 20.01.2015 8:04

C:geo-ohjelmassa toimii näin:
- "avaa" kätkö
- Waypoints -> Add waypoint
- Syötä koordinaatit ja paina Done
- Valitse tallennettavan pisteen tyyppi-> Stage of a Multicache
- Save

Avatar
ansu75
Viestit: 241
Liittynyt: Ma 22.08.2011 21:43
Paikkakunta: Vihti

Re: Samsung ja Geokätköilyohjelma

Viesti Kirjoittaja ansu75 » Ti 20.01.2015 21:49

Niin ja ne waypointit saa siis näkyville kun kätkön "alkunäytössä" missä näkyy siis T/D ja koko ym seikat niin menee siitä yhden sivun vasemmalle ( oikealle mennessä tulee kätkökuvaus ja sitten logit, kuvat, kulkijat). Tämä oli mulle alkuun epäselvä homma..
~Don't worry, be happy!~

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Laite- ja ohjelmistoapua”