Where you go

Apua GPS- ja muiden navigointilaitteiden ongelmiin
SarppaN
Viestit: 67
Liittynyt: Ke 06.11.2013 22:03

Where you go

Viesti Kirjoittaja SarppaN » Ma 06.01.2014 19:40

Hei!

Olisiko täällä minua viisaampia kolleegoja? Ongelma nimittäin on sallainen,e ttä en tajua miten saan where you go kätköt toimimaan joko oregon 600t:ssä tai puhelimen apissa. Puhelimena samsung galaxy s3 ja where you go app siinä. jospa joku teistä osaisi neuvoa. Puhelimessa ohjelma aukeaa kyllä, mutta en saa ladattua kasetteja, niin että ohjelma ne ymmärtäisi. Oregoniin taasen olen kyllä kasetit ladannut, mutta kuinka ne toimii on kysymys merkki. Muutoinkin tuo gepsin sielun elämä ei ihan vielä ole täysin auennut, kun sen vasta sain. apuja siis kaivataan!

finder313
Viestit: 79
Liittynyt: Pe 24.02.2012 18:38
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Where you go

Viesti Kirjoittaja finder313 » Ma 06.01.2014 19:49

Kun lataa kasetin netistä, niin itselläni menee downloads tai johonkin vastaavaan kansioon lataukset. Itse en ole keksinyt muuta keinoa, kun laittaa luurin piuhaan ja koneeseen kiinni ja siirtää kasetti oikeaan kansioon, whereyougo nimiseen. Näin siis luurilla saan pelattua.

Avatar
Pretty.Killswitch
Viestit: 425
Liittynyt: Ti 29.05.2012 10:01
Paikkakunta: Savo

Re: Where you go

Viesti Kirjoittaja Pretty.Killswitch » Ma 06.01.2014 19:50

Puhelimeen ne kasetit pitää ladata jollain muulla selaimella kuin sillä puhelimen omalla sinisellä "internetillä", koska se rikkoo kasetin. Esim Firefox käy muistaakseni tähän kasetinlataushommaan. Oregon 6xx:ssa kasetit ei taas toimi mitenkään, koska siinä ei ole tukea wherigoille.
X

Avatar
Aimo Haipakka
Viestit: 114
Liittynyt: Su 19.07.2009 12:45

Re: Where you go

Viesti Kirjoittaja Aimo Haipakka » Ma 06.01.2014 20:29

finder313 kirjoitti:Kun lataa kasetin netistä, niin itselläni menee downloads tai johonkin vastaavaan kansioon lataukset. Itse en ole keksinyt muuta keinoa, kun laittaa luurin piuhaan ja koneeseen kiinni ja siirtää kasetti oikeaan kansioon, whereyougo nimiseen. Näin siis luurilla saan pelattua.
Puhelimeen saa resurssienhankinta-appseja, joilla nuo voi siirtää luurissa ilman piuhoja.


Sent from my iPad using Tapatalk

Arnyk
Viestit: 285
Liittynyt: Ti 24.08.2010 14:13

Re: Where you go

Viesti Kirjoittaja Arnyk » Ma 06.01.2014 20:31

Pretty.Killswitch kirjoitti:Puhelimeen ne kasetit pitää ladata jollain muulla selaimella kuin sillä puhelimen omalla sinisellä "internetillä", koska se rikkoo kasetin. Esim Firefox käy muistaakseni tähän kasetinlataushommaan. Oregon 6xx:ssa kasetit ei taas toimi mitenkään, koska siinä ei ole tukea wherigoille.
Komppaan tätä. Juuri näin. Jos lataan puhelimen omalla selaimella tai siis "internetillä", ei kasetit toimi. Ne lataantuu vain osittain.

Arnyk

arnevala
Viestit: 257
Liittynyt: To 13.09.2012 17:24

Re: Where you go

Viesti Kirjoittaja arnevala » Ma 06.01.2014 20:39

finder313 kirjoitti:Kun lataa kasetin netistä, niin itselläni menee downloads tai johonkin vastaavaan kansioon lataukset. Itse en ole keksinyt muuta keinoa, kun laittaa luurin piuhaan ja koneeseen kiinni ja siirtää kasetti oikeaan kansioon, whereyougo nimiseen. Näin siis luurilla saan pelattua.
Saa siirrettyä jos on tiedostohallinta (File Manager). Kaikissa puhelimissa ei ole valmiiksi asennettuna, mutta saa ladattua appsin. S3:sta en osaa sanoa löytyykö siitä, omista laitteissa XCoverissa ei ollut, mutta XCover2:ssa on.

SarppaN
Viestit: 67
Liittynyt: Ke 06.11.2013 22:03

Re: Where you go

Viesti Kirjoittaja SarppaN » Ti 07.01.2014 0:41

Kiitoksia kaikille vinkeistä! :)

Pitääpä tsekata puhelin, löytyykö tarvittavat apsit valmiina vai pitääkö ladata. Pitää latailla kasetit uudemman kerran, kun olin juuri puhelimen omalla internetillä ladannut kasetit. Ihmekkös tuo ettei toiminut.

Ja ihan kommenttina vain, että kylläpä Garminilta tyhmä veto, että uudemmissa gepseissä ei ole tukea where you go:lle, kun aiemmista malleista se löytyy. :evil:

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Laite- ja ohjelmistoapua”