Garmin GPSmap 62s lopettaa lataamisen kesken

Apua GPS- ja muiden navigointilaitteiden ongelmiin
EmiliaVilen
Viestit: 7
Liittynyt: To 29.08.2013 8:29

Garmin GPSmap 62s lopettaa lataamisen kesken

Viesti Kirjoittaja EmiliaVilen » Ti 24.09.2013 22:15

Moi, onko kukaan törmännyt ongelmaan: kun laitan gepsin päälle, lähtee lataamaan waypointteja ja reittejä ym ihan ok, lataus menee noin puoliväliin ja sitten masiina sammuttaa itsensä. Olisko jotain "kikka kolmosta" kellään? Olenjo pari kertaa ottanut akut irti, ei auta. Tässä jää pian Berliinin kätköt hakematta :( Ja USB johto on tietenkin kotona...

FCB-
Viestit: 23
Liittynyt: Ti 08.05.2012 18:38

Re: Garmin GPSmap 62s lopettaa lataamisen kesken

Viesti Kirjoittaja FCB- » Ti 24.09.2013 22:32

Mulla oli 2012 kesällä sama juttu omalla garmin 62stc:lä. Lähetin silloin gepsin tehtaalle, jossa selvisi että siinä oli vanha päivitys eli se piti päivittää. Sen jälkeen on pelittäny loistavasti. Onkohan sama juttu sun gepsissä? Oletko testannut eri akuilla/paristoilla? Toivottavasti asia selviää.

EmiliaVilen
Viestit: 7
Liittynyt: To 29.08.2013 8:29

Re: Garmin GPSmap 62s lopettaa lataamisen kesken

Viesti Kirjoittaja EmiliaVilen » Ti 24.09.2013 22:36

Täytyy huomenna ostaa uudet paristot ja kokeilla niillä.

emersii
Viestit: 41
Liittynyt: Ma 02.01.2012 20:27

Re: Garmin GPSmap 62s lopettaa lataamisen kesken

Viesti Kirjoittaja emersii » Ti 24.09.2013 22:43

Siinä softassa on joku bugi tai jotain, että se ei ymmärrä kaikkia kohtia gpx filusta tai jotain...
Sen saa korjattua kun tekee "master resetin" tjps... eli kun käynistää, gepsistä enter+page napit pohjaan ja pitää pohjassa, samalla kun painaa virtanappia...
se kysyy sitten nollataanko käyttäjän tiedot ja nollataan. Tuon ei pitäisi poistaa mitään omia kätkötiedostoja gepsistä.
Itselläni tehnyt monella alle 5.00 versioilla tuota. Toistaiseksi en tiedä, onko 5.00 versiossa korjattu se, kun ei ole vielä ongelmaa ilmentynyt(?....muistaakseni...).

Offtopiccina voin sanoa, että kun päivitin version uusimpaan(5.00), niin gepsi ei enää ladannut muistikortilta .gpx filua, vaan se piti kopsata gepsin omaan muistiin.

ugh!

EmiliaVilen
Viestit: 7
Liittynyt: To 29.08.2013 8:29

Re: Garmin GPSmap 62s lopettaa lataamisen kesken

Viesti Kirjoittaja EmiliaVilen » Ti 24.09.2013 22:59

KIITOS Emersii!!! Se toimii jälleen! Tiesin, että täältä saa aina apua ongelmiin. :D :D :D

Avatar
MikaS
Viestit: 296
Liittynyt: Pe 05.12.2008 0:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: Garmin GPSmap 62s lopettaa lataamisen kesken

Viesti Kirjoittaja MikaS » Ke 25.09.2013 13:16

Ollaan nyt rajattu 62:n sekoilut niin, että jos tempasee max 700 purkin gpx:n niin ok. Tonnilla jo alkaa sekoilut, osa purkeista näkyy ja ne näkyvät vaihtuvat vieläpä eri buuttikerroilla, ei hyvä. Mulla on tosin läjä itse merkittyjä wapointteja tuolla ja lisäksi yksitellen laitettuja kätköjen gpx:iä. Ja saattaa Suomi-pron lisäksi olla jokunen OSM-karttakin. Ehkä vaan kiusaan liikaa tuota laitetta.

emersii
Viestit: 41
Liittynyt: Ma 02.01.2012 20:27

Re: Garmin GPSmap 62s lopettaa lataamisen kesken

Viesti Kirjoittaja emersii » Ke 25.09.2013 21:41

EmiliaVilen kirjoitti:KIITOS Emersii!!! Se toimii jälleen! Tiesin, että täältä saa aina apua ongelmiin. :D :D :D
Olokeepa hyvä! Kätkörikasta Berliinin reissua!
MikaS kirjoitti:Ollaan nyt rajattu 62:n sekoilut niin, että jos tempasee max 700 purkin gpx:n niin ok. Tonnilla jo alkaa sekoilut, osa purkeista näkyy ja ne näkyvät vaihtuvat vieläpä eri buuttikerroilla, ei hyvä. Mulla on tosin läjä itse merkittyjä wapointteja tuolla ja lisäksi yksitellen laitettuja kätköjen gpx:iä. Ja saattaa Suomi-pron lisäksi olla jokunen OSM-karttakin. Ehkä vaan kiusaan liikaa tuota laitetta.
Itse en ole mielestäni huomannut kätköjen määrällä merkitystä tuohon sekoiluun... Tiedä sitten :/

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Laite- ja ohjelmistoapua”