Motorola Defy

Apua GPS- ja muiden navigointilaitteiden ongelmiin
tmn90
Viestit: 25
Liittynyt: Ma 20.06.2011 19:11

Motorola Defy

Viesti Kirjoittaja tmn90 » To 01.09.2011 20:43

Niin minulle kävi niin että tuo minun huawei jota käytin kätköilyssä tippui tuolilta ja sanoi itsensä irti. Nyt olen hypistellyt tuota Motorolan kovin kestäväksi kehuttua android puhelinta. Motorola Defyä Onko jollain kenties tuo edellämainittu puhelin että miten siinä toimii gps ja pyöriikö c:geo?

Avatar
ZeroOne
Viestit: 206
Liittynyt: To 17.12.2009 13:27

Re: Motorola Defy

Viesti Kirjoittaja ZeroOne » To 01.09.2011 22:25

tmn90 kirjoitti:Niin minulle kävi niin että tuo minun huawei jota käytin kätköilyssä tippui tuolilta ja sanoi itsensä irti. Nyt olen hypistellyt tuota Motorolan kovin kestäväksi kehuttua android puhelinta. Motorola Defyä Onko jollain kenties tuo edellämainittu puhelin että miten siinä toimii gps ja pyöriikö c:geo?
Itse hankin Defyn ensimmäisenä Android-puhelimenani tuossa alkukesästä ja sillä on nyt sitten kätköilty. Gepsi tuntuu toimivan hyvin, eilen yllätyin siitä miten sateessakin pääsin gepsin avulla helposti purkille. Ja kun puhelin tosiaan kestää sen kevyen upottamisenkin, niin senkin takia sateessa voi varsin huoletta kätköillä -- tosin kyllä se kosketusnäyttö vähän tuntui sekoilevan ja tunnistavan ihan omia signaaleitaan kun näyttöön kertyi riittävästi pisaroita, mutta siitähän selvisi aina pyyhkäisemällä näyttö kuivaksi. C:geokin pyörii, vaikka itse en kyseisestä ohjelmasta pahemmin välitä, vaan käytän mieluummin Neongeoa. Noista eri ohjelmistahan on jo keskusteltu täällä. Välillä c:geon kompassi jumittuu osoittamaan tiettyyn suuntaan, mutta en tiedä johtuuko se ohjelmasta vai puhelimesta, tai että onko ongelmaa korjattu c:geon uusimmissa versioissa. Suosittelen Defyä, hinta—laatu-suhteeltaan erinomainen luuri. :)

Avatar
kimppikoo
Viestit: 133
Liittynyt: Su 10.10.2010 20:59

Re: Motorola Defy

Viesti Kirjoittaja kimppikoo » Pe 02.09.2011 6:29

Muutaman kuukauden olen Defyn omistanut ja olen ollut siihen oikein tyytyväinen. Ostin sen SL:n kytkyllä, koska hinta jäi huomattavasti edullisemmaksi kuin esim. suoraan verkkokauppa.com:sta ostettuna. Ainut ärsyttävä piirre siinä on se, että reunimmaisin ns. android-näppäin (haku) on sijoitettu ärsyttävän reunaan. Tästä aiheutuu se, että usein sitä tulee painettua vahingossa kämmenellä ja sitten käynnistyy Googlen äänihaku ja "pliib bloob, en tunnistanut hakusanaa, bliip ploob"
GPS siinä toimii mielestäni riittävän tarkasti, ainakin 100 kertaa paremmin kuin työluurissani Galaxy S:ssä. Mihinkään en ole sitä vielä tiputellut, mutta juuri geo-kätköilyn vuoksi tämän hankin ja kyllä se päivä varmasti koittaa kun luuri lentelee pitkin poikin taskusta jossakin kallion rinteessä. Sittenhän tuo selviää miten se kestää. Jonkinlaisen testin löydät Androis Suomi -blogista: http://blog.androidsuomi.fi/2011/05/mot ... a-android/
No siis missä se purkki nyt voi olla????

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Laite- ja ohjelmistoapua”