...eikä myöskään PREMIUM TOIMI!!! Uudesta kätköstä ei ole tu

Apua GPS- ja muiden navigointilaitteiden ongelmiin
FraterMalus
Viestit: 27
Liittynyt: Pe 03.06.2011 23:21

...eikä myöskään PREMIUM TOIMI!!! Uudesta kätköstä ei ole tu

Viesti Kirjoittaja FraterMalus » La 16.07.2011 12:26

HEEI! WTF! Aika erikoista meininkiä, kun edes kännyhälyni ei toimi, kas juuri sitä varten otin premiumin ettei tarvitse olla kokoajan koneella saadakseen sen ensimmäisen FTF:n ja nyt kotini läheisyyteen on lähiaikana tullut kätkö...jonka olisin hakenut senkun ovestani ulos olisin kävellyt, kun ilmoitus olisi pärähtänyt....Tottahan tämä pitää ottaa leikkimielellä, mutta minua ärsyttää, kas haluan sen FTF:n...minne valitan ? Sinnekö josta premiumin tilasin??? !!!!!!!!!
Fra Malus

vihtis83
Viestit: 641
Liittynyt: Pe 08.08.2008 16:06
Paikkakunta: Lahti

Re: ...eikä myöskään PREMIUM TOIMI!!! Uudesta kätköstä ei ole tu

Viesti Kirjoittaja vihtis83 » La 16.07.2011 12:34

No kai sulla on täällä .fi kännyhälysaldoa ja asetukset kunnossa? Tai .comista notificationit laitettu oikein kuntoon. Jos sulla on sähköpostilla tuo kännyhäly niin ei varmasti tulee nekään läpi jos ei muutkaan viestit. Ei pelkkä premiumin osto vielä tuo sulle kännyhälyä :D

FraterMalus
Viestit: 27
Liittynyt: Pe 03.06.2011 23:21

Re: ...eikä myöskään PREMIUM TOIMI!!! Uudesta kätköstä ei ole tu

Viesti Kirjoittaja FraterMalus » La 16.07.2011 12:51

...Minulla on kaikki kunnossa, minulla on saldoa etc. Systeemit vain lakkasivat toimimasta..... Fra Malus

FraterMalus
Viestit: 27
Liittynyt: Pe 03.06.2011 23:21

Re: ...eikä myöskään PREM.UM...COM:in notificationit, siis mistä

Viesti Kirjoittaja FraterMalus » La 16.07.2011 12:59

Mielestäni olen kaikki laittanut kondikseen ja kuten sanoin , ne toimi vielä viikko sitten aivan hyvin, mutta entä mitä tarkoitit comin notificationeilla???

vihtis83
Viestit: 641
Liittynyt: Pe 08.08.2008 16:06
Paikkakunta: Lahti

Re: ...eikä myöskään PREMIUM TOIMI!!! Uudesta kätköstä ei ole tu

Viesti Kirjoittaja vihtis83 » La 16.07.2011 13:02

http://www.geocaching.com/notify/default.aspx Tuolta saa sähköpostiin hälyt uusista kun vaan osaa säätää asetukset kohdilleen :D

Avatar
haksu10
Viestit: 3072
Liittynyt: Ke 20.12.2006 19:22
Paikkakunta: Karkku (Sastamala)
Viesti:

Re: ...eikä myöskään PREMIUM TOIMI!!! Uudesta kätköstä ei ole tu

Viesti Kirjoittaja haksu10 » La 16.07.2011 13:05

FraterMalus kirjoitti:HEEI! WTF! Aika erikoista meininkiä, kun edes kännyhälyni ei toimi, kas juuri sitä varten otin premiumin ettei tarvitse olla kokoajan koneella saadakseen sen ensimmäisen FTF:n ja nyt kotini läheisyyteen on lähiaikana tullut kätkö...jonka olisin hakenut senkun ovestani ulos olisin kävellyt, kun ilmoitus olisi pärähtänyt....Tottahan tämä pitää ottaa leikkimielellä, mutta minua ärsyttää, kas haluan sen FTF:n...minne valitan ? Sinnekö josta premiumin tilasin??? !!!!!!!!!
Fra Malus
Oikea taho kännyhälyn suhteen on geocache.fi; etusivulta ja joka sivun alalaidasta löytyykin linkki yhteydenottoon.

Yleisin ongelma on se, ettei käyttäjä ole määritellyt kaikkia tietojaan, jolloin hälytyksiä ei ole mahdollista lähettää ja näin myös tässä tapauksessa on. Siispä määrittele edes yksi sijainti ja tarkasta samasta kohdasta, että haluttu hälytyssäde on sopiva. Tämän jälkeen hälytykset voivat kulkea.
7.7.2018 jälkeen kirjoittamani viestit olen kirjoittanut yksityishenkilönä ja kätköilijänä "haksu10", en sivustoon liittyvänä taikka sen ylläpitäjänä.
Kyseistä päivämäärää edeltävät viestit voivat olla sivustoon liittyviä ylläpidollisiakin viestejä.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Laite- ja ohjelmistoapua”